AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #21 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg har ikke snap, tiktok, insta, face, eller noen andre sosiale medier, bruker signal da, håper ikke det gjør meg helt rødt flagg Anonymkode: 57bab...96e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #22 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg er kvinne i den alderen og har ingen behov for å legge ut livet mitt på sosiale medier. Jeg bruker det jeg må for jobb men privat har jeg ingen behov for å bruke det. Har snap fordi det er kjapt og enkelt å kommunisere med folk men bruker aldri stories og legger aldri til folk bare for å legge til. Er dritt lei alle dumme bilder jeg får av hva folk spiser eller bilder fra prøverommet. Jeg foretrekker genuin kontakt med mennesker og ikke slik overfladisk kontakt. Kjenner enkelte som har faset ut snap for å slippe å få sånne meningsløse selfies og matbilder av folk de kjenner som gjerne sender samme bilde til hele listen. Men har barn på snap så kommer nok til å bli på snap så lenge de bruker det. Anonymkode: aeca3...5be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 10. oktober 2024 #23 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En fyr jeg liker er ikke på Snap, ikke på Tiktok eller IG. Han har FB, men bruker det i grunn ikke. Ikke Messenger heller. Ville du tenkt at dette var positivt eller negativt? )Vi er begge tidlig i 40-åra). Anonymkode: 415da...640 Må være en svært smart fyr, tenker jeg. Takk og lov for at noen skiller seg ut i denne verdenen av upersonlige menneske-kopier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #24 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hannabanna skrev (38 minutter siden): Kanskje du overtenker litt her? Hvorfor dette skulle vært ett rødt flag forstår jeg virkelig ikke. Nei jeg vet ikke helt i grunn. Kunne kanskje tenkt meg at han var på Snap sånn at vi kunne sendt litt frekke snapper til hverandre, men det er jo ikke så viktig heller 😅 Anonymkode: 415da...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 10. oktober 2024 #25 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg vet ikke helt i grunn. Kunne kanskje tenkt meg at han var på Snap sånn at vi kunne sendt litt frekke snapper til hverandre, men det er jo ikke så viktig heller 😅 Anonymkode: 415da...640 Går ann å foreslå det? Men å stresse over sånne ting nå.. dårlig ide, kos deg med følelsen og han om dette er det største problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #26 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hvorfor skulle det være rødt flagg? Vær snill å fortell hvordan du tenker det kan være det. For meg er det et stort rødt flagg om hun er veldig aktiv på SoMe. Fordi det for meg tyder på et stort behov for bekreftelse, selvopptatthet, også er privatlivet noe hellig for meg. Din tur Anonymkode: c4234...0d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #27 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kjenner røde/grønne flagg som ikke er på SoMe, og røde/grønne flagg som er på SoMe. Jeg baserer rødfargen/grønnfargen på innholdet som postes på de forskjellige plattformene. Anonymkode: 8806b...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #28 Del Skrevet 10. oktober 2024 Tenker at man er forskjellig og det er det, han liker ikke sosiale medier. Holder han seg oppdatert sånn ellers så må det være greit, ofte så får de som skjuler seg utspring på andre områder. Finnes en god del av de her inne og på andre diskusjonsforum, der kan de dele fritt og tro at ingen følger de. Anonymkode: 5ae81...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. oktober 2024 #29 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei jeg vet ikke helt i grunn. Kunne kanskje tenkt meg at han var på Snap sånn at vi kunne sendt litt frekke snapper til hverandre, men det er jo ikke så viktig heller 😅 Anonymkode: 415da...640 Ta et frekt bilde og send det til adressen hans i en konvolutt. Jeg er ikke på noe jeg heller. Får med meg det meste allikevel, og gud så glad jeg er for alt jeg ikke får med meg når jeg ser hvordan folk på jobb holder på. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet 10. oktober 2024 #30 Del Skrevet 10. oktober 2024 Er i slutten av de -40, og vet faktisk ikke helt hva SoMe er for noe🙈 Er jeg rødt da😅? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 10. oktober 2024 #31 Del Skrevet 10. oktober 2024 Campine skrev (14 minutter siden): Er i slutten av de -40, og vet faktisk ikke helt hva SoMe er for noe🙈 Er jeg rødt da😅? Vet ikke jeg heller🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #32 Del Skrevet 10. oktober 2024 Grønnt eller nøytralt flagg. Anonymkode: 2e30b...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå