AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #21 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I følge mange her trenger slike kvinner psykolog, de blir jo bare brukt. Tømt i og rømt fra. Anonymkode: 8fa17...c4d Mange menn også, som alltid biter på agnet hvor kvinnen rømmer når det drar seg til med følelser! Anonymkode: cd273...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #22 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg har en FWB jeg har hatt siden mars 2021, dvs 3 1/2 år nå da. Jeg starta å date han for forhold og er absolutt åpen for det fortsatt. Men foreløbig er vi i et situationship/FWB å jeg tror ikke det vil endre seg med det første vertfall. Men han er grei å ha på luringa, blitt gode venner å kjenner hverandre godt både seksuelt og ellers. Trener også litt sammen i en felles hobby. Anonymkode: 1eaf4...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #23 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har en FWB jeg har hatt siden mars 2021, dvs 3 1/2 år nå da. Jeg starta å date han for forhold og er absolutt åpen for det fortsatt. Men foreløbig er vi i et situationship/FWB å jeg tror ikke det vil endre seg med det første vertfall. Men han er grei å ha på luringa, blitt gode venner å kjenner hverandre godt både seksuelt og ellers. Trener også litt sammen i en felles hobby. Anonymkode: 1eaf4...3f2 oij, det var tett, trene sammen... jeg var på konsert med en pulevenninne. det ble for rart. Anonymkode: 20607...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #24 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): oij, det var tett, trene sammen... jeg var på konsert med en pulevenninne. det ble for rart. Anonymkode: 20607...057 Ja vi er nok kanskje nærmere forhold enn ren FFrelasjon om du skjønner. Vi har vært på utesteder, fest med naboer, turer, trening osv. Men han vil være alene i det daglige, livet er travelt (99% alenepappa med fulltidsjobb og nå også studier) så han ønsker ikke kjæresteforhold. Derfor situationship. Jeg leter dog videre men det er ikke lett å gi slipp på en man har det såpass fint sammen med. Anonymkode: 1eaf4...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. oktober 2024 #25 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 16.20): Hvor lenge har dere holdt på? Altså ikke samleievarighet, men relasjonen? Jeg lå med samme dame i halvannet år. Mitt lengste pulevenn-opplegg. Hun fikk kjæreste. Dessverre, ellers kunne vi holdt på resten av livet. Nydelig sex. Magisk kropp. Anonymkode: 20607...057 Jeg sitter igjen med en hærlig følelse, tross alt såå mange kvinner.. Jeg har hørt at jeg er vanskelig å ikke like, jeg er så udramatisk, enkel og lett å prate med. Holder på hemmeligheter, og er imøtekommende og inkluderende. Men humoren og at jeg ikke tar meg selv så høytydelig, har gjordt at vi fant tonen ganske så fort. Så jo.. jeg har venninner som vil ha sex, men jeg har også venninner som "bare" vil ligge sammen. Altså noen ganger stemmer jo dette.. men andre ganger er vi enige om at "vi bare ligger sammen" til andre venner. Så det er bare hemmelig lurerier.. for det er litt spennende, at de ikke vet hva som foregår på disse turene vi har sammen. Venner er noen nysgjærrige skapninger😅 Så jeg har opplevd mye fantastiske sammenkomster med kvinner.. Mange kjenner jeg jo fra før, så da er det lettere med tanke på gjensynsgleden.. Noen kvinner er totalt ukjent.. det er fryktelig spennende og det er det som gjør meg så glad og kåt. Da gjør jeg alt for at gjensynsgleden skal bli god, mest fordi jeg vil ha henne som venn🥰 Til felles for alle: Jeg er trofast i pulevennskapet, tiden sammen kan derfor variere.. Alt avhenger om vi er tilgjengelige samtidig, eller er opptatt. Det er blitt respektert av vi kan ha andre, så det farer ingen sjalusi i vennskapet. Da er det ekstremt godt å få et "Lykke til" mellom oss. "Håper det ikke varer evig med den nye" er jo litt humor sarkisme, men et klingende svar på at vi ønsker hverandre en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #26 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 9.04): Hvorfor skulle han bli sammen med henne?? Anonymkode: 69f2a...8a6 Hborfor lurer du på det? Anonymkode: 2348f...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #27 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har en FWB jeg har hatt siden mars 2021, dvs 3 1/2 år nå da. Jeg starta å date han for forhold og er absolutt åpen for det fortsatt. Men foreløbig er vi i et situationship/FWB å jeg tror ikke det vil endre seg med det første vertfall. Men han er grei å ha på luringa, blitt gode venner å kjenner hverandre godt både seksuelt og ellers. Trener også litt sammen i en felles hobby. Anonymkode: 1eaf4...3f2 Dere gjør for mye sammen....hold deg til pulinga 😊 Da varer det lengre. Anonymkode: 444bc...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #28 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja vi er nok kanskje nærmere forhold enn ren FFrelasjon om du skjønner. Vi har vært på utesteder, fest med naboer, turer, trening osv. Men han vil være alene i det daglige, livet er travelt (99% alenepappa med fulltidsjobb og nå også studier) så han ønsker ikke kjæresteforhold. Derfor situationship. Jeg leter dog videre men det er ikke lett å gi slipp på en man har det såpass fint sammen med. Anonymkode: 1eaf4...3f2 hadde ikke funket for meg med noe så nært pulevennskap, gitt Anonymkode: 20607...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #29 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det lengste varte vel i syv-åtte år. Nåværende har vart kortere, men slår nok den rekorden. Anonymkode: 71ac2...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. oktober 2024 #30 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 15.49): Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 Leita konkret etter en pv. Fant han på møteplassen. Vi holdt på i ca 1år, før jeg møtte det som ble kjæresten min. Jeg er meget monogam så da avsluttet vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #31 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere gjør for mye sammen....hold deg til pulinga 😊 Da varer det lengre. Anonymkode: 444bc...e89 Vi har pult og vært venner i 3 1/2 år så det er jo ikke akkurat et kort FFforhold… jeg har jo ikke kjent han lenger enn det heller. Anonymkode: 1eaf4...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #32 Del Skrevet 15. oktober 2024 Lurer på hvordan man skriver det på en datingapp at man er ute etter en pulevenn? Kan jo ikke skrive det rett ut på den måten? Hvordan er best å ordlegge seg så menn skjønner det? Anonymkode: c6d40...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2024 #33 Del Skrevet 16. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lurer på hvordan man skriver det på en datingapp at man er ute etter en pulevenn? Kan jo ikke skrive det rett ut på den måten? Hvordan er best å ordlegge seg så menn skjønner det? Anonymkode: c6d40...de7 Hva med denne som et eks: 😅 Jeg prøver å finne en fast trofast "Ektevenn" som vil leve i særbo med meg. Så er du en hjelpsom mann som kan fikse ting i huset mitt, så det en fordel. Da vil jeg hjelpe deg med å fikse ting i huset ditt, som det kreves et "kvinneben" til. Jeg er veldig glad i mat og turer.. så jeg elsker både luksus i sus og dus og primitive hytteturer med fiske, svartkjele og kos rundt bålet. I tillegg liker jeg en mann med humor, og som ikke tar seg selv så høytydelig. En genuin mann jeg kan prate om livets mysterier og sex med, uten at du må vrenge trusa ned til knærne. Så jeg krever en viss intelligens.. som fører til at jeg smiler, og blir trygg på deg. Så jeg er ute etter en "Ektevenn", som fullfører mine fantasier som aldri tar slutt.. og som aldri aldri blir ferdig med å elske og fullføre meg❣️ Fordel om du har sett "Outlander" da.. Jeg er som Claire i kjærligheten.. jeg venter kun på svar fra deg Jamie🥰 ------------------------------❤️❤️❤️--------------------------------- Synes du denne ser klein ut TS? 😅 Den kan sikkert omformuleres.. Men et hærlig udramatisk liv særbo er viktig å ta med... Da bør alle skjønne, at senga begynner å knirke igjen😉 Endret 16. oktober 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #34 Del Skrevet 16. oktober 2024 Møtte ei dame på Tinder for ca 2 år siden, hun var frisk og rask i kommunikasjonen og vi fant tonen. Jeg besøkte henne overnattet ikke sex, men vi ble betatt av hverandres appetitt på sex (vi kjente litt og likte det vi lekte med). Vi fant ut etter vi hadde datet litt hatt god sex at det ikke skulle bli oss. Hun gikk etterhvert tilbake til eks mannen (de har ikke sex) så hun trenger litt å kose seg med. Vi møtes fra tid til annen, hun sender frekke videoer og forteller at hun vil ha amzing sex, enten kommanderer hun meg til å komme for å slikke henne til hun rister eller hun frister med analsex. Som oftest så tar hun fri på morgenen når mannen er på reise. Da svinger jeg opp til huset forkledd som håndverker - da blir hun ekstra kåt. Hun møter meg i sexy undertøy eller lar døren stå ulåst så finner jeg henne i sengen hvor hun leker med seg selv og ber meg om den ene eller andre tjenesten. Hun er ustyrtelig kåt og villig, litt fyldig men våt, god og noen hoftebevegelser som er insane 🙂 Anonymkode: e771e...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #35 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Møtte ei dame på Tinder for ca 2 år siden, hun var frisk og rask i kommunikasjonen og vi fant tonen. Jeg besøkte henne overnattet ikke sex, men vi ble betatt av hverandres appetitt på sex (vi kjente litt og likte det vi lekte med). Vi fant ut etter vi hadde datet litt hatt god sex at det ikke skulle bli oss. Hun gikk etterhvert tilbake til eks mannen (de har ikke sex) så hun trenger litt å kose seg med. Vi møtes fra tid til annen, hun sender frekke videoer og forteller at hun vil ha amzing sex, enten kommanderer hun meg til å komme for å slikke henne til hun rister eller hun frister med analsex. Som oftest så tar hun fri på morgenen når mannen er på reise. Da svinger jeg opp til huset forkledd som håndverker - da blir hun ekstra kåt. Hun møter meg i sexy undertøy eller lar døren stå ulåst så finner jeg henne i sengen hvor hun leker med seg selv og ber meg om den ene eller andre tjenesten. Hun er ustyrtelig kåt og villig, litt fyldig men våt, god og noen hoftebevegelser som er insane 🙂 Anonymkode: e771e...326 Vet mannen hennes at hun ligger med andre da?🤔 Anonymkode: 14983...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #36 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet mannen hennes at hun ligger med andre da?🤔 Anonymkode: 14983...8f4 Nei, hun foreslo det men han ville ikke at hun skulle det. Men hun får ikke noe av han verken sex eller nærhet. Hun gjør som så mange andre holder fasaden for barn og barnebarn. Det har det fint ellers med samtaler, reiser, hus, hytte, bil, fine jobber og hund. Men sex har de ikke Anonymkode: e771e...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #37 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, hun foreslo det men han ville ikke at hun skulle det. Men hun får ikke noe av han verken sex eller nærhet. Hun gjør som så mange andre holder fasaden for barn og barnebarn. Det har det fint ellers med samtaler, reiser, hus, hytte, bil, fine jobber og hund. Men sex har de ikke Anonymkode: e771e...326 Nok av slike ja, hun jeg har er av den typen. Liker familielivet, men litt sex i forholdet. Hun trener mye også, så trenger rett og slett å bli kn*ulla av og til der hun blir dominert litt. Anonymkode: 444bc...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. oktober 2024 #38 Del Skrevet 16. oktober 2024 Aldri greid å holde slike forhold gående mer enn 1-2 måneder. Har alltid resultert i sprikende forventninger enten den ene eller den andre veien. Jeg har egentlig konkludert med at dersom jeg ikke er tilstrekkelig tiltrukket av til å kunne være i et forhold med har jeg begrenset interesse av å ha sex med også, og for de jeg faktisk er tilstrekkelig tiltrukket av så blir det vanskelig å bare skulle være FWB. Jeg er nok dårlig pulevenn-materiale, men lever egentlig helt fint med det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #39 Del Skrevet 16. oktober 2024 Har to som jeg møter med ujevne mellomrom. Hatt begge i et par år. Klarhet i at det er bare sex, ikke følelser. Da må det ta slutt. Til nå har det fungert fint. Han ene er singel, han andre er i et forhold. Fordel er å bli bedre kjent seksuelt, mye bedre enn ons. Og til de som sier at damene bare er en tømmestasjon; her er det felles utnyttelse av hverandres kropp og begjær. Anonymkode: 0676c...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #40 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har to som jeg møter med ujevne mellomrom. Hatt begge i et par år. Klarhet i at det er bare sex, ikke følelser. Da må det ta slutt. Til nå har det fungert fint. Han ene er singel, han andre er i et forhold. Fordel er å bli bedre kjent seksuelt, mye bedre enn ons. Og til de som sier at damene bare er en tømmestasjon; her er det felles utnyttelse av hverandres kropp og begjær. Anonymkode: 0676c...f17 Dette handler om sex....kåthet...helt naturlig. Sex er sterke drifter, derfor bør folk i forhold tenke over at om sexen ikke fungerer...så går det som regel til helvete. Anonymkode: 444bc...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå