Gå til innhold

Han jeg dater og liker som person er gørr kjedelig i sengen...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du forteller ham hva du trenger seksuelt. Du er åpen om at å bli penetrert er en veldig liten del av sex for de aller fleste, da. Kanskje spesielt kvinner.

Du forteller at du vil dette skal bli en relasjon som bærer frukter på alle områder, også på soverommet. 

Anonymkode: c48e8...81f

Jeg er mann, og jeg mener at visst man er så lite interessert i sex så dreper det all lyst. Så å fortelle at man ønsker at dette skal bære frukter tror jeg ikke fører noen vei. Om jeg møter en kvinne som hverken lager lyd eller på annen måte gir utrykk for at de liker sexen, så forsvinner lysten rimelig fort. Og jeg har lite lyst til å be om lyd og engasjement, for da vil jeg senere lure på om det er tilgjort eller ikke. Lyst skal vises og oppleves og føles ektefølt for min del, sex er en viktig del av et forhold, og livet er for kort til å oppleve årevis med dårlig sex.

Anonymkode: 733ad...d7f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være flust av andre menn der ute? Å bli stuck med en særing er bare bortkasta tid.

Anonymkode: 29ba9...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har truffet en mann noen ganger og alt stemmer, bortsett fra at han er gørr kjedelig i sengen. Vi kliner, han tar med meg i sengen, legger seg oppå meg i misjonær og kommer etter 2 minutter. Han virker heller ikke interessert i at jeg runker eller suger han. Han rører ingen andre områder på meg, verken pupper eller fingrer meg. Ikke lager han lyd og ikke liker han at jeg gjør det heller.

Tenkte første gang at dette ville bli bedre, men nå etter tre ganger, er det faktisk blitt enda kjedeligere. Problemet er at jeg liker han godt på alle andre måter. What to do?

Anonymkode: 5adfb...c11

What to do? Du snakker med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til dårlig sex. Dump han og finn deg en ny. 

Anonymkode: ab77d...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

hvor gammel er denne skikkelsen?

Anonymkode: 040ce...dec

32 år (hilsen TS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har truffet en mann noen ganger og alt stemmer, bortsett fra at han er gørr kjedelig i sengen. Vi kliner, han tar med meg i sengen, legger seg oppå meg i misjonær og kommer etter 2 minutter. Han virker heller ikke interessert i at jeg runker eller suger han. Han rører ingen andre områder på meg, verken pupper eller fingrer meg. Ikke lager han lyd og ikke liker han at jeg gjør det heller.

Tenkte første gang at dette ville bli bedre, men nå etter tre ganger, er det faktisk blitt enda kjedeligere. Problemet er at jeg liker han godt på alle andre måter. What to do?

Der ser du hvordan det går, når ikke den nødvendige sexpraten blir tatt på datingen🙈

Ikke at jeg mener deg da, men generelt kvinner som holder igjen viktig info. Det er pur gambling i mine øyne.. Så det blir med det, til jeg treffer ei som vil prate om sexlivet mysterier😅

Dette skjer alt for ofte.. samlivet kan fungere, men er det problemet sexlivet.. da fungere ikke samlivet heller👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ikke er nysgjerrig på hva du liker, eller på noen måte viser fleksibilitet, er et meget dårlig tegn. Hvis sex er viktig for deg og dette er noe du vil plages med, så sving unna i tide.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

What to do? Dette er jo en god venn. Ingen vits å ha sex med vedkommende. Du kan jo evt beholde han her for det emosjonelle, men så knuller du menn som er bedre enn deg (som antageligvis kan pule) og du ikke kan få til forhold. Da får du i pose og sekk. 

Anonymkode: 53f00...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

men så knuller du menn som er bedre enn deg (som antageligvis kan pule) og du ikke kan få til forhold.

Hvorfor har det blitt så populært å fremstå som bitter? Hva gir denne giften deg i hverdagen? 

Anonymkode: 4e31f...038

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... ja, det høres jo ikke bra ut. Du må nok spørre han hvorfor ha  er imot litt ulike ting, og at kanskje det går an å prøve. Jeg hadde ikke klart sånn sex i det hele tatt.... da hadde jeg begynt å se meg om etter noen andre. Er ikke spesielt kreativ lengre jeg heller, men der der var jo veldig kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...