zondaar Skrevet 10. oktober 2024 #21 Del Skrevet 10. oktober 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #22 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det kommer jo litt ann på hvordan du såret henne. Men min eks såret meg mye ved ord og handling. Jeg sliter fortsatt på grunn av dette. Selv nå, flere år etterpå, ville det betydd ENORMT om han kom med en ektefølt unnskyldning. Anonymkode: fb023...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2024 #23 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hvis du har gått et år uten å i det hele tatt vurdere å be om unnskyld på eget initiativ fordi du faktisk var lei deg for det du hadde gjort, tenker jeg at den ikke er verdt noe som helst om den kommer nå fordi du vil lette din egen samvittighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #24 Del Skrevet 10. oktober 2024 Daria skrev (26 minutter siden): Hvis du har gått et år uten å i det hele tatt vurdere å be om unnskyld på eget initiativ fordi du faktisk var lei deg for det du hadde gjort, tenker jeg at den ikke er verdt noe som helst om den kommer nå fordi du vil lette din egen samvittighet. Ja jeg er vel kanskje drittsekk, men grunnen til det var fordi jeg aldri har opplevd en dame bli så lei seg for å "miste" meg. Jeg viste ikke at hun hadde følelser for meg og sørget over det,det fikk jeg vite over et år etterpå som sagt av noen nær henne som forsnakka seg i fylla. Hadde jeg vist det hadde jeg gjort ting på andre måter. Anonymkode: d020b...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #25 Del Skrevet 10. oktober 2024 41 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg er vel kanskje drittsekk, men grunnen til det var fordi jeg aldri har opplevd en dame bli så lei seg for å "miste" meg. Jeg viste ikke at hun hadde følelser for meg og sørget over det,det fikk jeg vite over et år etterpå som sagt av noen nær henne som forsnakka seg i fylla. Hadde jeg vist det hadde jeg gjort ting på andre måter. Anonymkode: d020b...3de Hvordan var du drittsekk? Hva relasjon hadde dere siden du ikke fikk med deg at hun hadde følelser for deg? Anonymkode: 6f925...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 10. oktober 2024 #26 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja jeg er vel kanskje drittsekk, men grunnen til det var fordi jeg aldri har opplevd en dame bli så lei seg for å "miste" meg. Jeg viste ikke at hun hadde følelser for meg og sørget over det,det fikk jeg vite over et år etterpå som sagt av noen nær henne som forsnakka seg i fylla. Hadde jeg vist det hadde jeg gjort ting på andre måter. Anonymkode: d020b...3de Hva er det du egentlig sier her? Hadde du visst at hun ble lei seg, hadde du droppet drittsekkoppførsel? Hva med å droppe drittsekkoppførsel på generell basis. Det vil nok de fleste sette pris på 👍 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå