Gå til innhold

Såra henne. Ta kontakt å be om unnskyldning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun var mer intr enn jeg var, og jeg endte opp med å såre. Hun har ikke tatt kontakt etter det. Jeg tenkte ikke så mye mer over det og ble glemt. Men nå har jeg fått høre fra noen at hun har hatt det veldig tøft pga meg. Jeg hadde ikke trodd det. Men sitte nå med ekstremt dårlig samvittighet når jeg tenker over henne og hvordan det ble avsluttet. Har tenkt at kanskje vil Hun føle det bedre om hun fikk en ordentlig unnskyldning? Men har som sagt vært helt stille fra henne. Så jeg vet ikke?

Anonymkode: d020b...3de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde latt henne være. 

Du skriver jo ikke hva galt du har gjort, men jeg tenker det må være rimelig drøyt for at det skal gjøre noe til og fra med å komme med en unnskyldning såpass lenge etterpå. 

Anonymkode: b8688...305

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som du er ute etter å sjekke om hun fortsatt tenker på deg, dvs. en ego boost.

Anonymkode: 972b7...91f

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har tenkt at kanskje vil Hun føle det bedre om hun fikk en ordentlig unnskyldning?

Det kommer vel helt an på hva du gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan avviste du henne siden hun tar det så tungt ? 

Anonymkode: 05e7b...675

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, la henne være. Ikke ripp opp i noe. Hun tar ikke kontakt fordi hun ønsker ikke kontakt med deg fordi du sårer henne. Fornuftig dame.

Anonymkode: d5a33...308

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hun var mer intr enn jeg var, og jeg endte opp med å såre. Hun har ikke tatt kontakt etter det. Jeg tenkte ikke så mye mer over det og ble glemt. Men nå har jeg fått høre fra noen at hun har hatt det veldig tøft pga meg. Jeg hadde ikke trodd det. Men sitte nå med ekstremt dårlig samvittighet når jeg tenker over henne og hvordan det ble avsluttet. Har tenkt at kanskje vil Hun føle det bedre om hun fikk en ordentlig unnskyldning? Men har som sagt vært helt stille fra henne. Så jeg vet ikke?

Jeg ville satt pris på en ordentlig avslutning og en unnskyldning. Det er lettere å gå videre da. 

Anonymkode: 6b2cc...306

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville satt pris på en ordentlig avslutning og en unnskyldning. Det er lettere å gå videre da. 

Jeg også faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg også!

Anonymkode: 36a70...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfattet det som at han såret henne ved å gjøre det slutt, og det tar hun tungt. Hun ville mer, men han ville ikke. 

Hvis du tar kontakt igjen kan det hende hun får forhåpninger om at du fortsatt er interessert. Kanskje best å la henne fortsette sorgprosessen, i stedet for at den starter på nytt. 

Anonymkode: c906d...4aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du må stille deg spørsmålet om hvorfor du vurderer å gjøre det. 

Er det for å lette din egen samvittighet, booste egoet ditt, sjekke mulighetene, eller er det fordi du oppriktig mener det vil gjøre henne godt? 

Hvis det er en (eller flere) av de tre første grunnene, så la det være. Hvis du oppriktig mener det er bra for henne, så kan du gjøre det, men da er det viktig at du gjør det på en måte som 1) ikke blusser ting opp igjen og kan gi henne håp/ny sorg, eller 2) gjøre henne mer forvirret. 

Skal du kontakte henne må det være for at HUN får en avslutning som HUN har bruk for. 

Er ho forbi det punktet lar du det helt enkelt være. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ghostet henne eller noe lignenede så tror jeg nok en unnskyldning med forklaring på hvorfor du trakk deg vil være fint for henne. Vi kvinner foretrekker en ærlig forklaring, det gjør det mye enklere å gå videre. Hvis du derimot ga henne en forklaring, og hun ble såret av det, så bør du ikke ta kontakt med henne.

Anonymkode: 24b30...ccf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ta ansvar for sine egne følelser. Om hun faller så hardt og brutalt så er hun nok vandt til det. Om du vil hjelpe evt så holder du deg unna.

Anonymkode: e21ae...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Selv om det er over et år siden jeg hørte fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjorde du egentlig? Det kan være med på å bestemme svaret på spørsmålene dine. Var du skikkelig drittsekk? Sa du stygge ting? Ghostet du henne?

Uansett, jeg kan bare si at dersom du helt ærlig og innerst inne har dårlig samvittighet og er lei deg for hva du gjorde, så kan du be om unnskyldning. Send en melding og skriv fra hjertet og be om unnskyldning. Men.... Er du bare interessert i å EGENTLIG sjekke om hun er interessert i sex ennå, så la være. Ikke vær drittsekk på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke når det har gått ett år nei. Da har jeg ikke villa hørt noe som helst. Det har rippet opp i ting igjen for min del. Gjennom en sorg en gang til. Nei takk. 

Anonymkode: 0ce4a...9ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det er bare å rippe opp i ting dersom du ikke har ombestemt deg og vil ha kontakt likevel. Du får leve med skyldfølelsen din heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen for å ta kontakt med henne så lenge etter, er for å få deg et nypp. Ligg unna henne.  Det er rart å be om «unnskyldning» så lenge etter. Hun er over deg forlengst.

Anonymkode: 2c1f1...168

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde blitt dumpa på en litt ufin måte, så hadde jeg hatt null interesse av en unnskyldning i ettertid. Hadde bare følt meg mer patetisk om jeg et år etter hadde fått en unnskyldning, som om jeg fortsatt skulle sitte der å gruble og være deppa fortsatt. 

Anonymkode: 96444...3d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...