Gå til innhold

Hvordan spørre om noen er singel på en naturlig og "ikke opplagt" måte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De aller fleste har episoder hvor de har lyst å ta kontakt men ikke tør, det er noe man i så fall må jobbe med, ellers taper man jo mot de som tør. Hva om dama ikke tør, da? Hvor er logikken i at du skal overlate ansvaret til henne, og ikke heller jobbe med deg selv??

Anonymkode: ccb83...8a3

Ja da, men det forsvarer ikke måten du kaller folk "desperate" og "ikke brukanes" på, som var det jeg reagerte på 😉

Anonymkode: ec84a...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bare spurt om han hadde planer for helgen, på en fredag. Så tar du noen oppfølgingsspørsmål ut fra hva han svarer. 

Anonymkode: 05ae2...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du kjærest?" Ville æ spurt :)

Anonymkode: 36c1e...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For noe tull, hva i alle dager er "desperat" med at dama tar initiativ? 😆 Ikke alle menn som er så flinke til å ta initiativ heller, uansett hvor interessert de er. Jeg er mann, og elsker at damer tar initiativ 😊

Anonymkode: ec84a...5f6

Enig, liker også at damer tar initiativ. Da er jeg alltid nøye med å avvise på en hyggelig måte, om jeg ikke er interessert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spurt om jeg har samboer/barn/kjæreste etc av mange. Aldri tenkt at de spør av romantiske grunner

Anonymkode: ee5c3...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 13.20):

TS her. Kanskje ikke så farlig om han skjønner det, men ofte så er det flere rundt, og som nevnt er dette en person som jeg må forholde meg til videre også, noe som også gjelder de rundt. Og noen av de rundt  har jeg ganske tett relasjon med. Veldig sjeldent vi snakkes helt på tomannshånd, da hadde det helt klart vært enklere. Vi er også voksne mennesker i 40-årene, med familier (barn).

Anonymkode: 3bcdb...dd1

Spør om han skal gjøre noe moro med barna i helga. Hvis han sier "ja, vi skal på badeland/pizza/hyttetur" så spør om han er sammen med barnemor.

Anonymkode: b034f...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...