Gå til innhold

Befri deg fra materialisme og fasaden din. Lykken er ikke ting...det er å være fri.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er helt uenig med deg når det kommer til hvordan du bor. Hjemmet mitt er min oase hvor jeg henter energi, og skulle jeg bodd i en liten leilighet med minimalt av møbler og klinisk tomt uten pynt/bilder på veggene hadde livet mitt vært utrolig trist. Du må gjerne leve slik, men kom ikke å påstå at en slik bolig er det eneste rette for å skulle bli lykkelig.

Anonymkode: 597fb...ab5

Kan fint bo 2 på 40m2 hvis det er en treroms med god planløsning og boder i kjelleren. Man kan da ha bilder og pynteting på 40m2. Men viktig er beliggenheten da!

Anonymkode: fcfc7...22b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan fint bo 2 på 40m2 hvis det er en treroms med god planløsning og boder i kjelleren. Man kan da ha bilder og pynteting på 40m2. Men viktig er beliggenheten da!

Anonymkode: fcfc7...22b

Ja 😊 Mine 40kvm er topp etg og god plassering i Oslo. Vil alltid få igjen penger for den. Har ikke gjenboere på siden heller.

Anonymkode: 6e1dd...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k4ren skrev (På 22.10.2024 den 12.43):

Du skriver på sånn nyfrelst kristen/Mary kay-aktig overdrevent positivt. Ser bare ut som svada for meg. Jeg liker tingene mine. Jeg liker å kjøpe ny jakke når fjorårets er slitt og gammel.

Sliter du ut jakken etter en sesong? Hva i alle verden gjør du med klærne for å slite dem ut så kjapt?

Anonymkode: a1b1c...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sliter du ut jakken etter en sesong? Hva i alle verden gjør du med klærne for å slite dem ut så kjapt?

Miljøsvin kaller man slike.

Anonymkode: 6e1dd...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...