AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #41 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg vet ikke jeg, men i min ungdom gikk jeg på Halvorsens Conditori (i Oslo) og kikket etter damer som satt der med kaffekoppen snudd opp ned. Et signal om at de var klar for å bedekkes. Dette var jo på tidlig på 1980-tallet, så ikke sikker på om dette eksisterer lengre. Anonymkode: 096d9...bd2 Er du seriøs? Jeg var ofte der på 1980-tallet, det var et sted der bestemoren min drakk kaffe med venninnene sine. Kanskje den mest gammeldagse og "respektable" kafeen i Oslo. Vær ærlig, er dette mest en fantasi? Hvor mange ganger hendte det reelt sett at du fant en dame med "kaffekoppsignalet"? Og hvor mange ganger ble det noe på dere? Anonymkode: fdcec...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #42 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er du seriøs? Jeg var ofte der på 1980-tallet, det var et sted der bestemoren min drakk kaffe med venninnene sine. Kanskje den mest gammeldagse og "respektable" kafeen i Oslo. Vær ærlig, er dette mest en fantasi? Hvor mange ganger hendte det reelt sett at du fant en dame med "kaffekoppsignalet"? Og hvor mange ganger ble det noe på dere? Anonymkode: fdcec...9c3 Seriøs ja. Du tror ikke respektable gammeldagse folk også har sine drifter? Hvor gammel var bestemoren din på 80-tallet? Hvem vet…kanskje.. Jeg kom i kontakt med to damer ved hjelp av kaffekoppsignalet. Den ene trakk seg riktignok nærmest ved sengestolpen. Fikk kalde føtter. Den andre, en dame fra beste vestkant, var gift med en rik skipsreder som reiste mye bort. Det ble ikke flere da jeg holdt på med hun skipsrederfruen gjennom hele studietiden min i Oslo.. Anonymkode: 096d9...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #43 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 23.03): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Et råd til deg; ta med deg barne-barna og gå tur i skogen du, og så treffer du sikkert en likesinnet kar på et seniortreff av noe slag! Man sjekker ikke opp unge menn som kunne vært dine barn, ærlig talt! Anonymkode: 70a7c...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #44 Del Skrevet 11. oktober 2024 Utviklet seg til mange svar som kunne passet i en Skikk og bruk for kvinner fra 1930-tallet i denne tråden her😂 Voks opp! Ta deg sammen! Du har levd livet (ferdig)! Konsentrer deg om barnebarna! Kvinnesolidaritet på sitt aller beste… Anonymkode: 96a07...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #45 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 5.47): Prøv Nakentid Anonymkode: 3b3c3...97a Der finner du bare tastaturrunkere😅 Prøv SpicyMatch😈 Anonymkode: df242...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. oktober 2024 #46 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg vet ikke jeg, men i min ungdom gikk jeg på Halvorsens Conditori (i Oslo) og kikket etter damer som satt der med kaffekoppen snudd opp ned. Et signal om at de var klar for å bedekkes. Dette var jo på tidlig på 1980-tallet, så ikke sikker på om dette eksisterer lengre. Anonymkode: 096d9...bd2 Det er mange måter å signalisere at man er tilgjengelig på. https://www.swingersguiden.no/hemmelige-swingers-symboler/ Er nok i alle tegn her jeg ville stolt blindt på om dette var noe jeg var ute etter. En sort sirkel som symbol, er vel det som virker mest vanlig tror jeg 🤔. Usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #47 Del Skrevet 11. oktober 2024 Det er liten tvil at dette er en trolletråd. For hvor skal den sexen foregå liksom? Ute i gata, i buskaset og greier nå i kulda? Så nøden er ikke kvinner på 50 pluss at de gjør dette. Da er det komfort som gjelder. Tråden er nok laget av en som vil provosere og runke. Derfor rapportert. Anonymkode: 77b83...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opptatt Skrevet 12. oktober 2024 #48 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 22.03): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Begynne å snakke så føle seg fram til om det er tenning der...Er på din alder og trur det vil funke🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2024 #49 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 22.56): Ser folk reagerer på at jeg har sexuell spenn på 25år +/- min alder. Mitt ønske helst er en mann på min alder (50+), men jeg har vært yngre og hatt menn når jeg var 25år yngre som var gode og antar da menn 25 år eldre enn meg også er gode. Poenget er å møte en hyggelig mann for sex og nærhet der og da, ikke leve med. Derfor aldersspennet. Skulle jeg ønske å gifte meg og bo med mannen, ville det være mer viktig at vi var i felles livssituasjon med jobb og unge voksne barn og felles interesser. Det jeg snakker om er kun hyggelig sex man evt kan møte noen og signalisere forsiktig ønske om, uten å være pågående eller opprette profiler på nettsted. Bare enkel hyggelig voksen sex. Anonymkode: 01c90...b9f Ja, som du selv ser: Unngå A4 menn, for de unner deg ikke sex😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #50 Del Skrevet 12. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ja, som du selv ser: Unngå A4 menn, for de unner deg ikke sex😅 Er ikke snakk om å ikke unne noen sex. Men hun kan jakte etter menn i sin egen generasjon, så er det ingen som reagerer eller bryr seg. Anonymkode: 70a7c...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2024 #51 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er ikke snakk om å ikke unne noen sex. Men hun kan jakte etter menn i sin egen generasjon, så er det ingen som reagerer eller bryr seg. Anonymkode: 70a7c...f66 Hvorfor tar du da fra fra henne muligheten til å velge selv? Er du misunnelig?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #52 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 16.56): Hun skriver over 50, så kan jo både være 59 og oldemor da. Folk i femtiåra har det en kaller "et levd liv". Anonymkode: 70a7c...f66 Så livet er over? Makan til holdning. Anonymkode: 789af...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #53 Del Skrevet 12. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (19 minutter siden): Hvorfor tar du da fra fra henne muligheten til å velge selv? Er du misunnelig?😅 Hva er ditt problem da? Nei, ikke misunnelig, men påpeker muligheten hennes til å velge slik at det ikke oppfattes som et problem. Anonymkode: 70a7c...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 12. oktober 2024 #54 Del Skrevet 12. oktober 2024 Man kan bli kjent med folk hvor som helst i prinsippet bare man har antenner og folkeskikk. Det er mange som finner hverandre på andre måter enn sjekke-apper og sjekke-steder MEN: Jeg kan ikke se for meg hvordan TS skal plukke opp menn i parken for tilfeldig sex, uten å virke totalt crackpot. Det må være bedre å bruke nettdating til et sånt formål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #55 Del Skrevet 12. oktober 2024 Isambard skrev (5 minutter siden): Man kan bli kjent med folk hvor som helst i prinsippet bare man har antenner og folkeskikk. Det er mange som finner hverandre på andre måter enn sjekke-apper og sjekke-steder MEN: Jeg kan ikke se for meg hvordan TS skal plukke opp menn i parken for tilfeldig sex, uten å virke totalt crackpot. Det må være bedre å bruke nettdating til et sånt formål Tilfeldig sex gjennom app er en dårlig ide da. Tenk å si du ønsker å ligge med noen du ikke har møtt en gang, det er stor sjangse å gå dårlig. Bedre å finne folk ansikt til ansikt, hvor du kjenner om de er fine for deg og at du tenner på dem. Og de på deg. Anonymkode: 786fb...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 12. oktober 2024 #56 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tilfeldig sex gjennom app er en dårlig ide da. Tenk å si du ønsker å ligge med noen du ikke har møtt en gang, det er stor sjangse å gå dårlig. Bedre å finne folk ansikt til ansikt, hvor du kjenner om de er fine for deg og at du tenner på dem. Og de på deg. Anonymkode: 786fb...7db Jo, men altså: I parken? Villastrøk midt på blanke dagen?? Skal hun følge etter folk eller hva? Jeg skjønner ikke ideen. Folk kan jo sikkert komme i prat, men er det noe å satse på for tilfeldig sex? Man kan vel bli kjent med folk man møter på nettet også før man går hele veien. Mulig det beste er å satse på en uteplass hvor voksne tar en øl eller tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #57 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tilfeldig sex gjennom app er en dårlig ide da. Tenk å si du ønsker å ligge med noen du ikke har møtt en gang, det er stor sjangse å gå dårlig. Bedre å finne folk ansikt til ansikt, hvor du kjenner om de er fine for deg og at du tenner på dem. Og de på deg. Anonymkode: 786fb...7db Er ikke sikkert at bestemor er så kresen på det da? Om det bare er for et ons. Anonymkode: 70a7c...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #58 Del Skrevet 12. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Ja, som du selv ser: Unngå A4 menn, for de unner deg ikke sex😅 Det er så feil som det kan få blitt. Det er nettopp den konservative A4 mannen som vil ha sex. Jo mer fri og liberal man har blitt jo mindre sex har man med hverandre. I stedet vandrer man tydeligvis ut på fortauet i ren desperasjon etter den første man ser. Anonymkode: 272c2...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #59 Del Skrevet 12. oktober 2024 Trådstarter her. Jeg forstår jeg har uttrykt meg feil. Jeg har aldri ment å ha sex utendørs i villastrøk, heller ikke gå etter opptatte menn, unge og gamle. Poenget mitt er at jeg er aldri ute på utested, ønsker ikke sjekke på nett, men lurte på hvordan forsiktig å signalisere en interesse eller hvordan jeg kunne se om noen var interessert i meg der jeg møter folk der jeg faktisk er i hverdagslivet mitt. Dette for evt videre kontakt med en hyggelig intressert enslig mann, der jeg ikke har interesse for fast forhold. Jeg er ikke spesiellt interessert i yngre eller eldre folk. Helst min alder, poenget mitt var en hyggelig person og ikke basert på å måtte være min alder. Jeg er forøvrig ikke oldemor, har store tenåringsbarn, er i jobb, singel og har et bra liv. Beklager at jeg har uttrykt meg feil og bare la denne tråden dø. Jeg var bare interessert i tips på hvordan gå frem når man var voksen, ikke ønsket nettdating og ikke ønsket fast forhold. Hadde ingen tanke om sex i en park. Beklager. Ikke svar på denne tråden mer. Anonymkode: 01c90...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opptatt Skrevet 12. oktober 2024 #60 Del Skrevet 12. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Trådstarter her. Jeg forstår jeg har uttrykt meg feil. Jeg har aldri ment å ha sex utendørs i villastrøk, heller ikke gå etter opptatte menn, unge og gamle. Poenget mitt er at jeg er aldri ute på utested, ønsker ikke sjekke på nett, men lurte på hvordan forsiktig å signalisere en interesse eller hvordan jeg kunne se om noen var interessert i meg der jeg møter folk der jeg faktisk er i hverdagslivet mitt. Dette for evt videre kontakt med en hyggelig intressert enslig mann, der jeg ikke har interesse for fast forhold. Jeg er ikke spesiellt interessert i yngre eller eldre folk. Helst min alder, poenget mitt var en hyggelig person og ikke basert på å måtte være min alder. Jeg er forøvrig ikke oldemor, har store tenåringsbarn, er i jobb, singel og har et bra liv. Beklager at jeg har uttrykt meg feil og bare la denne tråden dø. Jeg var bare interessert i tips på hvordan gå frem når man var voksen, ikke ønsket nettdating og ikke ønsket fast forhold. Hadde ingen tanke om sex i en park. Beklager. Ikke svar på denne tråden mer. Anonymkode: 01c90...b9f Trur du kan treffe menn alle plasser. Endret 12. oktober 2024 av Opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå