AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Skal mest sannsynlig inn i FSK som soldat, som vil se en god del oppdrag i utlandet, eksempelvis Afghanistan og den slags. Har noen her inne erfaring med slike oppdrag, sånn familierelasjonsmessig? Blir det for lange imellom og ikke se deres kjære? Og var dere fornøyde med rutinene under campen? Anonymkode: 9c352...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober … tror ikke DETTE er forumet for deg. Men here goes, kan svare all tid min mor har vært borte i INTOPS over flere år til sammen. Vær forberedt på at forholdet ditt til venner og familie forandrer seg for alltid. De vil aldri forstå din opplevelse, og du vil aldri få tiden du er bortr fra de tilbake. Jeg og mamma har et ekstremt anstrengt forhold siden hun nekter å forstå at å være borte store deler av min barndom og ungdomstid har påvirket oss. Hun ville bare komme hjem og fortsette "der vi slapp". Sånn fungerer det ikke. Hvis du er i Forsvaret og har disse spørsmålene finnes det forresten bedre steder å spørre enn randoms på internett. Du bør bruke forumene du er en del av, ikke Kvinneguiden. Anonymkode: 81df1...52a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal mest sannsynlig inn i FSK som soldat, som vil se en god del oppdrag i utlandet, eksempelvis Afghanistan og den slags. Har noen her inne erfaring med slike oppdrag, sånn familierelasjonsmessig? Blir det for lange imellom og ikke se deres kjære? Og var dere fornøyde med rutinene under campen? Anonymkode: 9c352...86a 1. Du skal sannsynligvis ikke inn i FSK som soldat. Det er et ekstremt trangt nåløye som skal passeres før man ansettes i FSK. Sannsynligheten er med andre ord nærmere 0 enn 100. 2. Norge deltar ikke i operasjoner i Afghanistan lengre. Anonymkode: 41de1...38e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober Ingen i FSK som sier FSK, ingen i FSK som kaller seg soldat, og hvis du mest sannsynlig tror du skal inn og tenker at dette poster jeg på KVINNERGUIDEN… så tar du feil. Lykke til videre i livet. Anonymkode: 475bd...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Tror du burde sjekke milforum.no Anonymkode: a4590...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Jeg har mange kontigenter ute fra bla Bosnia, Libanon og Afganistan. Du mister mye mtp på venner og bekjente hjemme, og du får sannsynligvis et annet verdensbilde enn det de har siden de er pakka inn i bomull hele tiden og ikke har noen forutsetning til å forstå hvor godt vi egentlig har det her i Norge. Du blir fort et "utskudd" og får lite å prate om når du er hjemme (eller du har nye å prate om, men det er begrenset hvor mye dine venner gidder/klarer å engasjere seg siden de har mye til felles med gjengen hjemme som de syns er mer spennende) Så om du er sterk psykisk og står godt i deg selv/trives i eget selskap er det en opplevelse og veldig lærerikt, Men tenker du nå at familirelasjon etc er en utfordring så er ikke det noe for deg, da bør du holde deg hjemme. Anonymkode: 997ec...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 9. oktober #7 Del Skrevet 9. oktober Jeg skal mest sannsynlig bli astronaut og vil se mye stjerner. Noen som har tips til en god gulrotpurè jeg kan spise på mandag formiddag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #8 Del Skrevet 9. oktober Om du vil tjenestegjøre i krigssoner må du regne med psykiske problemer senere i livet. Anonymkode: 21d92...5a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober Har en venninne som kom hjem med varige psykiske lidelser pga traumer. Uten å ha vært involvert i kamphandlinger engang. Anonymkode: 2a9e5...024 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå