Gå til innhold

hvilken mann ville du valgt:

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Stell@
Ja. Alle FRP'ere forgriper seg jo på barn. Det er da noe alle vet. ;)

Ja. :sikle:

nei men for å svare seriøst. FRP'ere er og forblir gale. de bedriver innvandringspropaganda og rasisme til de grader.

jeg kunne verken ha hatt ei venninne som støttet FRP, eller en kjæreste. for meg er en FRP'er en syk syk og atter syk person.

Endret av Stell@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Ja.  :sikle:

nei men for å svare seriøst. FRP'ere er og forblir gale. de bedriver innvandringspropaganda og rasisme til de grader.

jeg kunne verken ha hatt ei venninne som støttet FRP, eller en kjæreste. for meg er en FRP'er en syk syk og atter syk person.

Nå kjenner jeg faktisk en del utlendinger som stemmer FRP. Hva skal man si det feiler dem da? Har da virket rimelig reflekterte og gjennomtenkte de jeg har snakket med. Bare nysgjerrig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg var ikke sikker på når FrP ble stifta, men det går vel an å være det allikevel?

Jeg bare syner det virker litt suspekt at et parti som blir stiftet i 1973 (si fra hvis jeg tar feil), skal støtte en diktator som døde for 28 år siden. Spesielt når det (til nu) ikke er bragt frem noe beviser for det.

Akkurat som det går an å si at Tjen Folket er rimelig Stalin-vennlige?

Hvis det ikke går, formulerte jeg meg feil.

Men det blir en annen sak. Tjen Folket er kommunister, FRP er ikke fascister, så jeg ser ikke hvorfor de skulle støtte Mussolini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.  :sikle:

Nei. I motsetning til de andre partiene er de kritiske til innvandringspolitikken som er ført de siste tiårene. Når man ser dagens problemer med innvandring og integrering, så er ikke det særlig rart.

Mer enn 20% av folket støtter FRP. Å stemple dem som syke blir litt vel lettvint efter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lena_*

AKP. FRP menn er egosentriske som oftest er det billig bil og sprit som er argumentet for å holde seg til det partiet. Tenker oftest bare med nesen. Lite solidariske med omverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Frp helt klart. At man er rimelig enige politisk er nok ganske viktig for meg.

Sier akkurat det samme, men med motsatt fortegn ;)

AKP fordi det er viktig for meg at man har lignende syn på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
AKP.  FRP menn er egosentriske som oftest er det billig bil og sprit som er argumentet  for å holde seg til det partiet. Tenker oftest bare med nesen. Lite solidariske med omverden.

Jeg er avholdsmann som verken eier bil eller fremmedfrykt. Jeg stemmer FRP. Hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
hvilken mann ville du valgt å være sammen med(ja,du MÅ velge) :ler: :

en som er med i frp eller en som er med i akp? ;)

Frp'eren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Helt klart AKP'eren.

Kunne tross alt aldri tenkt meg å date en mann med rasistiske holdninger som har billig røyk, bensin og sprit som viktigste kampsak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvilken mann ville du valgt å være sammen med(ja,du MÅ velge) :ler: :

en som er med i frp eller en som er med i akp? ;)

En som er med i FrP, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kunne aldri i verden ha vært sammen med en AKP'er.

Valget er enkelt: FrP'eren, selvsagt.

FrP-menn pleier i det minste å være litt kjekke, og pene i tøyet (såfremt de ikke stiller til valg på kommunestyrelisten i en av Norges mange småkommuner).

AKP'ere pleier liksom å ha langt hår, snakke som Svein i Hotel Cæsar og hater alle som tjener mer enn dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig at noen sammenligner noen få antidemokratiske ekstremister med omtrent 25% av den stemmende befolkningen.

Men, men. Frp-hatere har vel aldri utpreget seg med vidsyn eller toleranse for annerledes tenkende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg aldri vite hvem som hadde sjarmert meg mest hvis jeg møtte begge tilfeldig og politikk ikke kom opp med det første, men sett at jeg skulle velge blind-date (med tvang om å bli sammen med fyren etter daten), så tror jeg det hadde blitt AKPeren.

AKP er for ekstremt for meg (er selv til venstresiden i politikken, men det får da være grenser), men vi ville hatt noen felles verdier: vi bryr oss om at andre, fremmede, har det bra - inkludert folk i andre land og innvandrere. Vi tror også disse menneskene er like gode/dårlige mennesker som oss og at det er like viktig at de har det bra som at vi i Norge har det bra.

FRP blir for egoistisk for meg. Har inntrykk av at et flertall av velgerne heller vil ha bedre veier i norge enn å gi nødhjelp i form av mat til sultrammede mennesker (inkludert barn). Satt på spissen: heller redde 5 liv i trafikken i Norge enn 5000 liv i Afrika.

Innvandring/integrering, utenrikspolitikk og miljø er de viktigste politiske sakene for meg, og på disse tingene ligger en AKPer nærmere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang en dateavtale med en AKPer, men han dukka ikke opp, den sniken! Og han hadde heller ikke noen skikkelig unnskyldning.

Så jeg velger den som er istand til å holde avtaler og tar det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...