Gjest Markus i Oslo Skrevet 25. februar 2006 #41 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja. Alle FRP'ere forgriper seg jo på barn. Det er da noe alle vet. ← Noen gjør det. Og hvilken garanti har vi egentlig for at ikke alle de andre er av samma ulla? Ingen! OI! Unnskyld, jeg trodde det var muslimer vi snakket om. Da går det jop an å generalisere, men ikke med FrP'ere! Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2006 #42 Del Skrevet 25. februar 2006 FRP'eren, selvsagt. Da kunne jeg nok fått ham til å stemme Høyre, efterhvert. ← Enig med Christiane En AKP`er er bare SÅ fjernt fra meg at det er utenkelig. Jeg måtte le litt da jeg leste et intervju i Dagbladets lørdagsmagasin med AKPs leder Jorun Gulbrandsen som blant annet gir uttrykk for sine kunnskaper innen økonomi: "Hvor fort kan vi gjøre ting gratis? Jeg tror vi kan gjøre poteter ... og melk gratis. Det kan staten subsidiere". Noe så fjernt kunne jeg aldri tatt seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koriander Skrevet 26. februar 2006 #43 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg tror faktisk jeg ville valgt AKP. Og det er ikke fordi jeg har noe til overs for kommunismen, men det er større sjanse for at han da i tilfelle hadde tenkt igjennom ting & tang, enn om han var Frp'er. Gud, glad jeg kan velge fritt. ← Veldig enig! AKPeren ser ihvertfall litt lenger enn til sin egen nesetipp (dog med et lett forvaklet syn ) Men som mange har nevnt - vi snakker om pest og kolera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #44 Del Skrevet 26. februar 2006 Samme "koriander" som i VGD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2006 #45 Del Skrevet 26. februar 2006 Er vel ikke stor mulighet for at noen av de er veldig smarte, så da måtte det blitt den kjekkeste, morsomste, han som var flinkest til å lage mat og sånn...ehm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pi Skrevet 27. februar 2006 #46 Del Skrevet 27. februar 2006 Som en her lenger oppe sa....det blir som å velge mellom kolera og pest, så jeg tror jeg hadde blitt lesbisk og funnet meg en dame istedet ← Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shanka Skrevet 27. februar 2006 #47 Del Skrevet 27. februar 2006 FRP er et drittparti spør du meg! Så jeg tar seff AKP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 27. februar 2006 #48 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) FRP er et drittparti spør du meg! Så jeg tar seff AKP ← Selvsagt. Partiet som støttet Pol Pots folkemord i Kambodsja, Mao Tse Tung i Kina og kommunistene i Albania er jo helt stuerent. "Det løfterike samfunnseksperimentet", var det AKP-ML kalte Pol Pots kommunistiske revolusjon i Kambodsja, som på relativt kort tid skulle utradere 1/4 av befolkningen. Endret 27. februar 2006 av Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma Mø Skrevet 27. februar 2006 #49 Del Skrevet 27. februar 2006 Er enig med Christiane i en ting, og det er at det var VELDIG mye galt med AKP. På den annen side er det noen over her som påpekte at mange FRP-velgere er over gjennomsnittet teite og ureflekterte- sier meg hjertens enig, maken til usammenhengende værhanepolitikk skal man lete lenge etter... Og i valget mellom smågal og helteit, tar jeg, under sterk tvil, smågal. Men glad for at dette er et hypotetisk spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 28. februar 2006 #50 Del Skrevet 28. februar 2006 Når vi først snakker om fortid, startet FrP så vidt jeg vet ganske så Mussolini-vennlig. Det er vel omtrent ingen partier som ikke har svin på skogen når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #51 Del Skrevet 28. februar 2006 Den med størst..... hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #52 Del Skrevet 28. februar 2006 Frp, helt klart! Frp-velgere er nok i gjennomsnitt langt mer gjennomsnittlige Men heller en gjennomsnittlig mann, enn en mer belest mann med psykiske forstyrrelser... Dessuten kan det jo tenkes at FrP-typen var drosjesjåfør. Klart at folkelige saker som bilavgifter spiller en rolle da, det gjør det jo også for harrytasser intervjuet på TV. Men om det var FrP bonden CatPower så.. haha, jeg vet sannelig ikke.. Kan de pule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 28. februar 2006 #53 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Når vi først snakker om fortid, startet FrP så vidt jeg vet ganske så Mussolini-vennlig. Det er vel omtrent ingen partier som ikke har svin på skogen når jeg tenker meg om.. ← FRP ble vel stiftet på 70- eller 80-tallet. Mussolini ble drept på slutten av 2.verdenskrig. Hvordan i all verden kan FRP ha vært Mussolini vennlige? Endret 28. februar 2006 av Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #54 Del Skrevet 28. februar 2006 FrP'eren så klart. AKP blir altfor langt fra mitt ståsted til at det hadde funket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 2. mars 2006 #55 Del Skrevet 2. mars 2006 FRP ble vel stiftet på 70- eller 80-tallet. Mussolini ble drept på slutten av 2.verdenskrig. Hvordan i all verden kan FRP ha vært Mussolini vennlige? ← Vel, jeg var ikke sikker på når FrP ble stifta, men det går vel an å være det allikevel? Akkurat som det går an å si at Tjen Folket er rimelig Stalin-vennlige? Hvis det ikke går, formulerte jeg meg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #56 Del Skrevet 2. mars 2006 Når vi først snakker om fortid, startet FrP så vidt jeg vet ganske så Mussolini-vennlig. Det er vel omtrent ingen partier som ikke har svin på skogen når jeg tenker meg om.. ← Har du noe dokumentasjon på at FrP har vært et facistisk parti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 2. mars 2006 #57 Del Skrevet 2. mars 2006 Har du noe dokumentasjon på at FrP har vært et facistisk parti? ← Det har jeg da ikke sagt at de har vært! (AKP har heller aldri vært det, selv om mange av dem før var positive til Stalin som man gjerne kan kalle fascistisk). Finner desverre ingen sider vedr. Mussolini sånn på sparket, for det er ikke på nettet jeg har lest om dette. Men formålet var uansett kun å uttrykke at ingen partier har plettfri historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ez Flow Skrevet 3. mars 2006 #58 Del Skrevet 3. mars 2006 Nå velger jeg ikke mann ut ifra politisk ståsted, men om det var tvingende nødvendig: FRP'eren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna-josefine Skrevet 3. mars 2006 #59 Del Skrevet 3. mars 2006 Forutsetter at de ellers er helt like og dette er den siste som skal avgjøre valget, så må det bli AKP typen. Kunne aldri leve med en Frp mann, aldri!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #60 Del Skrevet 4. mars 2006 FrP'eren så klart. AKP blir altfor langt fra mitt ståsted til at det hadde funket. ← Forutsetter at de ellers er helt like og dette er den siste som skal avgjøre valget, så må det bli AKP typen. Kunne aldri leve med en Frp mann, aldri!!!! ← Bare jeg får byttet om på partiene så blir denne setningen helt riktig for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå