Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2006 #21 Del Skrevet 24. februar 2006 *fniser* Her liksom-krangler vi over en potensiell liksom-fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 24. februar 2006 #22 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg tror faktisk jeg ville valgt AKP. Og det er ikke fordi jeg har noe til overs for kommunismen, men det er større sjanse for at han da i tilfelle hadde tenkt igjennom ting & tang, enn om han var Frp'er. Gud, glad jeg kan velge fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. februar 2006 #23 Del Skrevet 24. februar 2006 *fniser* Her liksom-krangler vi over en potensiell liksom-fyr. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 24. februar 2006 #24 Del Skrevet 24. februar 2006 Som en her lenger oppe sa....det blir som å velge mellom kolera og pest, så jeg tror jeg hadde blitt lesbisk og funnet meg en dame istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 24. februar 2006 #25 Del Skrevet 24. februar 2006 *fniser* Her liksom-krangler vi over en potensiell liksom-fyr. ← Jeg stiller gjerne opp som liksom-fyr. På gode dager kan jeg være ganske potensiell også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. februar 2006 #26 Del Skrevet 24. februar 2006 frp`er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 24. februar 2006 #27 Del Skrevet 24. februar 2006 Helt klart AKPeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #28 Del Skrevet 24. februar 2006 AKP hvis jeg måtte velge Jeg blir helt vanvittig turned off når tv2 eller nrk nyhetene driver å intervjuer dumme frp-velgere fra indre haradalen.... Og politikerne er like ille. Hadde jeg vært mann så hadde jeg fått innovertiss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #29 Del Skrevet 24. februar 2006 Ville nok valgt AKP-eren, fordi det nok er større sannsynlighet for at han hadde lest bøker utover glorete self management, How to Win Friends/be Wealthy in Ten Days etc.... Med mindre det er Bønna det er snakk om. Nei huff. Jeg ville uansett vært utro, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2006 #30 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Når sant skal sies... så har jeg faktisk væt sammen med både en frp-er og en akp-er. Jeg går bra sammen med alle mulige mennesker. Så lenge fyren ikke stemmer på hvit valgallianse, lar jeg ikke uenighet i det politiske synet farge forholdet vårt. Endret 24. februar 2006 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. februar 2006 #31 Del Skrevet 24. februar 2006 Den av de som holder mest kjeft om hva han mener. Eller den som er best i senga. Er det en livstidsdom vi snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 24. februar 2006 #32 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) FRP'eren, selvsagt. Da kunne jeg nok fått ham til å stemme Høyre, efterhvert. Endret 24. februar 2006 av Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #33 Del Skrevet 25. februar 2006 AKP'eren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stell@ Skrevet 25. februar 2006 #34 Del Skrevet 25. februar 2006 En pedofil FRP'er? Hell no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. februar 2006 #35 Del Skrevet 25. februar 2006 FRP uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #36 Del Skrevet 25. februar 2006 Den mest oppegående med sosial intelligens og et intellekt som er til å leve med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. februar 2006 #37 Del Skrevet 25. februar 2006 AKP'eren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #38 Del Skrevet 25. februar 2006 Den mest oppegående med sosial intelligens og et intellekt som er til å leve med... ← Bra sagt. Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #39 Del Skrevet 25. februar 2006 Den mest oppegående med sosial intelligens og et intellekt som er til å leve med... ← Da må det nok bli FRP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 25. februar 2006 #40 Del Skrevet 25. februar 2006 En pedofil FRP'er? Hell no! ← Ja. Alle FRP'ere forgriper seg jo på barn. Det er da noe alle vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå