anon01 Skrevet 11. oktober 2024 #41 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legg nå fra deg moralismen. Rent biologisk sett har du helt feil, og man tenner seksuelt utelukkende på fysiske attributter. «Kjemi» er bare er ord dere kvinner bruker istedetfor seksuell tiltrekning for at det skal høres mer mystisk ut og for å kunne slippe forklare dere. At mennesket utviklet evnen til å utvikle interesse for emosjonelle evner og forsørgerkapabiliter kom av at ikke alle kvinner kunne få de seksuelt attraktive mennene til å ville ta vare på dem. Så man utviklet kjærlighet og et behov for forsørgeregenskaper slik at du skulle ha interesse av å parre deg med en mann du egentlig ikke er seksuelt interessert i, men faktisk kan få. Anonymkode: 02c98...25e Høyde spiller ingen rolle. Penis ser jeg uansett ikke før vi er i seng. Hva faen er det å lure på? Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #42 Del Skrevet 11. oktober 2024 14 cm er faktisk ikke lite. Det er kanskje lite om den er tynn, men heller en høy mann. Store peniser gjør bare vondt uansett. Kvinne42. Anonymkode: 9920f...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 11. oktober 2024 #43 Del Skrevet 11. oktober 2024 Glad jeg har både høyden og lengden i boks når jeg ser svarene her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #44 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hverken høyde eller penislengde betyr veldig mye for meg. Foretrekker at fyren er høyere enn meg, men må absolutt ikke være kjempehøy. Veldig lang penis er bare vondt, så det er ikke noen fordel. Anonymkode: a3d69...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #45 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Legg nå fra deg moralismen. Rent biologisk sett har du helt feil, og man tenner seksuelt utelukkende på fysiske attributter. «Kjemi» er bare er ord dere kvinner bruker istedetfor seksuell tiltrekning for at det skal høres mer mystisk ut og for å kunne slippe forklare dere. Anonymkode: 02c98...25e Legg fra deg biologiboka og bedrevitenheten din. Les deg opp på det sympatiske og parasympatiske nervesystem og dets rolle i attraksjon, Dopamin, noreprinephrin, paralimbic cortex og dets rolle i hvordan prosessere emosjoner og self-essentialist reasoning og hvorfor dette er viktig å vite om spesielt for menn som ønsker å kunne skape interesse hos en kvinne. Seksuell attraksjon handler i stor grad om kjemi. Nettop derfor omtaler man ofte seksuell attraksjon som…..kjemi. «Biologi» er bare et begrep noen på KG bruker for å avfeie argumentasjon de ikke har kunnskap nok om til å argumentere i mot. Anonymkode: 0c159...a27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 11. oktober 2024 #46 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En mann på 170 med relativt like stor ville hatt en penis på 12,5 cm. Hadde jeg vært 190 ville min penis relativt vært 25 cm med samme forhold høyde og lengde penis som eksemplet jeg nevner. Spørsmålet er om jeg er 205 eller 175. Hva hadde DU valgt? Anonymkode: c07d5...cee Jeg vil ikke ha penis på 25cm nei, tar heller 12,5 jeg er ikke av de som syns stor penis er best, men jeg syns høye menn er skikkelig sexy nåværende ff har den minste penisen jeg har vært borti, egentlig ganske liten, men for en fantastisk mann. I og utenfor senga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. oktober 2024 #47 Del Skrevet 11. oktober 2024 Miss91 skrev (1 time siden): Jeg vil ikke ha penis på 25cm nei, tar heller 12,5 jeg er ikke av de som syns stor penis er best, men jeg syns høye menn er skikkelig sexy nåværende ff har den minste penisen jeg har vært borti, egentlig ganske liten, men for en fantastisk mann. I og utenfor senga Min kjæreste har sånn ca gjennomsnittlig, kanskje litt mindre. Vi har veldig kjemi og sex er fantastisk. Jeg datet en mann noen måneder. Måtte avslutte pga flere ting. En grunn var hans store penis. Klarte aldri å nyte sex med han. Var bare ubehagelig. Det samme har skjedd med en annen tidligere. Jeg er 50+ og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16. Har og født 2 barn. Min kropp er ikke skapt for store peniser. Rundt snittet(som i Norge er 14-15 cm leste jeg)og litt mindre passer meg perfekt. Og heller ikke for tykk. Da nyter jeg sex. Stor penis kan være fascinerende å se på, men for meg er det ubehagelig å ha sex med. Ja takk til 12-15 cm og ikke for tykk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå