Gå til innhold

Min bestevenns kone har sendt meg video av henne masturberende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen vits å legge inn ønskedrømmer her, ingen tror på deg likevel.

Anonymkode: 070c8...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min bestevenns kone har over lang tid blitt mer og mer uttrykt i sin interesse i meg. Sist i form av en video av henne masturberende i sengen. Jeg har ikke vært avvisende tidligere og kanskje heller inspirert henne. Jeg trodde ærlig talt ikke at hun skulle gå så langt. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med dette både overfor henne og min bestevenn. Eller for den saks skyld overfor min samboer som er venninne til min bestevenns kone.

Anonymkode: 8435e...af7

Dette høres ut som en dårlig oversatt tekst eller noe skrevet av en bot. Eventuelt av en person over 80 år.

Anonymkode: 3a815...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kult! Men dette er helt normalt. De aller fleste venninnene av ens kone gjør jo dette. 
Du kikker på videoene og nyter synet. Evt tar deg en runk

Anonymkode: 6e2f8...13c

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortell henne at du har nok med vaskehjelpen som tok deg på pikken i treningssudioet og frisørdama som ga deg sine nylonstrømper, da tenker jeg hun gir seg.

Anonymkode: b922f...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du enda ikke skjønt at KG ikke er det publikummet du er ute etter?

Anonymkode: 96468...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du drevet å flørtet med henne før da? Har det vært drøye snaps dere imellom? 

Anonymkode: 07b64...213

Jeg har danset tett med henne noen ganger. Hun har sikkert følt at jeg liker henne veldig godt. Jeg har ikke sendt noe drøyt til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har vel også tråkket over streken. Vet samboeren din at du har flørtet med henne? 

Fatter ikke at du gidder å holde på sånn. Ja, det var hun som sendte videoen, men dere er to om dette uansett. 

Håper inderlig dette kommer fram, så får både mannen hennes og samboeren din se hvor fantastisk dere oppfører dere mot andre. 

Anonymkode: 2d1c7...db0

Ja, jeg har helt sikkert ikke klart å skjule hvor godt jeg liker henne. Men jeg har tross alt ikke vært utro slik som min samboer har vært med min bestevenn. Selv om de var fulle og det var i en trekant med kona til bestevennen min så teller det vel som utroskap. Som min samboer har aldri sagt noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...