Gå til innhold

Er det noe ekstra sexy/deilig med høye menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, høye menn er sexy. Men det kan ikke være bare høy, han må være bredskuldret i tillegg, det hjelper ikke å være høy hvis du er tynn som en strek, da er det mer sexy med en mann på 180 som er mer muskuløs. 

Anonymkode: 8f278...fb8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, høyde på en mann er viktig for meg hvertfall. Jeg blir bare tiltrukket av menn på 180 og høyere. Jeg er 172 så jeg må ha såpass høy mann hvis det skal være nok forskjell i i høyde. Kan ikke hjelpe for det, men har alltid følt det sånn. Dessverre er det veldig mange lave menn på datingapper. Vil gjerne komme med en bønn til alle lave kvinner (under 165): Kan dere værsåsnill å velge litt lavere menn så vi høye damer kan få mer høye menn å velge mellom? 

Anonymkode: 3232e...b13

Hvis du må velge mann etter høyda, så kan det umulig være ekte kjærlighet inni bildet her...Det nekter jeg å tro....

Hilsen petite dame på 163 cm på sokkelesten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Skjønner at du har komplekser for høyden din, men når du kan ekslodere så til de grader av en fleipete kommentar forstår man jo at det ikke står så bra til.

Anonymkode: e48b1...89f

Hahah, og nå var alt liksom en spøk. Du er skada, ingen tvil om det 

last ned.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, høyde på en mann er viktig for meg hvertfall. Jeg blir bare tiltrukket av menn på 180 og høyere. Jeg er 172 så jeg må ha såpass høy mann hvis det skal være nok forskjell i i høyde. Kan ikke hjelpe for det, men har alltid følt det sånn. Dessverre er det veldig mange lave menn på datingapper. Vil gjerne komme med en bønn til alle lave kvinner (under 165): Kan dere værsåsnill å velge litt lavere menn så vi høye damer kan få mer høye menn å velge mellom? 

Anonymkode: 3232e...b13

Jeg er høy, men får nesten bare likes fra kvinner under snittet. Han kun vært på date med ei på over 170 noen gang, og utover det har jeg så vidt jeg har notert aldri fått så mye som en like fra andre mer eller mindre høye kvinner. Det er jo faktisk jeg som blir valgt bort av høye kvinner, og det er ikke de laveres feil som faktisk vurderer meg som en potensiell partner.

Anonymkode: 6a93a...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er 195, og jeg synes han er en fin høyde. Er 169 selv.

Jeg synes under 185+ er ganske lavt, og har aldri opplevd tiltrekning til noen som er bittesmå.

Når det er sagt er jo dette kun preferanser, og jeg kunne nok helt sikkert blitt forelsket i noen på 170! Men er ikke det jeg i utgangspunktet blir tiltrukket av.

Anonymkode: d0aa5...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Synes dere det er mer sexy? La oss si en høyde på 192 cm, fremfor en kar på 175 cm. Er høyde ekstra deilig?

Anonymkode: 25776...505

Nei det er det ikke. Høyde er ikke så viktig, men hvis jeg måtte velge hadde jeg gått for 175 cm. Selv er jeg 160 cm

Anonymkode: c0e20...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg så fins det tiltrekkende menn både over og under 180.

Om han er over så kan høyden være en (liten) del av det som gjør ham sexy/deilig ja. Det er et maskulint trekk og jeg liker maskulinitet. Det betyr ikke at han stiller foran lavere menn på noen måte eller at jeg ikke kan ha mer lyst på en under 175 som har en annen «pakke» med maskuline trekk.

Er det ikke sånn med menn også? At dere kan tenne på en kvinne fordi hun er petit og yndig, og en annen fordi hun har masse lår, rumper og pupper? At noen trekk kan tiltrekke med en person og noen andre med en annen, og at det ene ikke er bedre enn det andre? Eller er det jeg som er rar?😅

Anonymkode: 35e32...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (10 timer siden):

Hvis du må velge mann etter høyda, så kan det umulig være ekte kjærlighet inni bildet her...Det nekter jeg å tro....

Hilsen petite dame på 163 cm på sokkelesten....

Ville du hatt en mann på 155? 

Anonymkode: 10d92...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Tenker du at det beviser noe om kvinner at vi sier nei til en mann basert på at vi har en eneste opplysning om ham: at han tilhører en svært sjelden fysisk ytterlighet?

Hva tror du vi hadde svart om du spurte om vi ville hatt en mann på 220? Hva ville du svart om jeg spurte om du ville hatt en kvinne på 195? Eller en helt flatbrystet dame?

Ytterliggående trekk vil aldri bli foretrukne preferanser eller irrelevant for et flertall. De fleste mennesker vil ikke være attraktive for et flertall. Men nesten alle finner seg noen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om jeg elsket han så....

Jeg har ikke noen fordommer, eller preferanser i forhold til overfladiske verdier. Er ikke det som betyr noe for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Så penisstørrelse er viktigere enn høyden?

Omvendt.. penisstørrelse hjalp ikke han på 170 noe.. foretrekker mannen på 193 med gjennomsnittlig fremfor lav med stor penis

Anonymkode: 81e0b...96d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at mannen er høyere enn meg. Men de fleste menn er det. Jeg er 162. Synes menn fra 175 er mer mann. Gir trygghet. Min eksmann er over 180 cm. Han jeg er sammen med nå er 186. 

Anonymkode: d9f8a...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (16 timer siden):

Gud så lei jeg er av dette pisset.. Greit nok at dere foretrekker eller til og med krever høye menn. Hva man finner attraktivt eller ikke er ikke noe man bestemmer seg for bevisst. Men å dra opp alt dette skitet? Dra alle lave menn under en kam fordi de innehar ett fysisk trekk du ikke liker. Det lukter idioti av deg helt hit, og stanken er verre enn noe som har dødd i en fuktig kjeller og ikke blitt oppdaget på månedsvis. 

Hva med Bin'Laden? Dan Schneider, Jeffry Dahmer, Saddam Hussein, Netanyahu, Assad, Bolsanero, Ivan IV (også kjent som Ivan den grusomme), Epstein eller dagsaktuelle P-diddy/pedodiddy. Listen her er endeløs. 

Dra hodet ut av ræva og skjerp deg. Du virker bare dum. 

Samtlige menn under 170 cm som jeg kjenner eller har møtt, har vært hissige. Blir bråsint. Og aggressive. Og de høye er som regel rolige og avbalansert. Du blir her veldig hissig, har du komplekser for høyden?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker du at det beviser noe om kvinner at vi sier nei til en mann basert på at vi har en eneste opplysning om ham: at han tilhører en svært sjelden fysisk ytterlighet?

Hva tror du vi hadde svart om du spurte om vi ville hatt en mann på 220? Hva ville du svart om jeg spurte om du ville hatt en kvinne på 195? Eller en helt flatbrystet dame?

Ytterliggående trekk vil aldri bli foretrukne preferanser eller irrelevant for et flertall. De fleste mennesker vil ikke være attraktive for et flertall. Men nesten alle finner seg noen likevel.

Poenget, som glapp for deg,er at ei på 164 cm synes at de fleste menn er høye siden hun er langt under gjennomsnittet på 167 cm.

Og jeg liker ikke kvinner som partner, jeg er heteroseksuel, om de er flatbrystet betyr null.

( Kvinne 184)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Samtlige menn under 170 cm som jeg kjenner eller har møtt, har vært hissige. Blir bråsint. Og aggressive. Og de høye er som regel rolige og avbalansert. Du blir her veldig hissig, har du komplekser for høyden?

Det er rart med det, hvordan ting blir oppfattet mener jeg. Jeg skal utfordre deg til å prøve å snu litt på tankegangen. Er disse mennene virkelig hissige fordi de er lave? Eller oppfatter du de som hissige fordi de er lave? Veldig ofte er det slik at når en høy mann står opp for seg selv etter å ha opplevd noe støtende, så vil han bli sett på som selvsikker og avbalansert. Sett en kort mann i samme situasjon hvor han også blir nødt til å stå opp for seg selv, og han vil automatisk bli sett på som hissig, usikker og få stemplet Napoleons komplekset i panna. 

For meg så blir det ett hva kom først, høna eller egget spørsmål. Og jeg er sikker på at det finnes unntak fra denne "regelen" som går begge veier. Det er gjort studier som viser at vi behandler attraktive mennesker vesentlig bedre enn uattraktive, ofte for å bekrefte vår egen bias rundt dette ved å tilegne dem egenskaper som er oppkonstruert i  vårt eget hode (tjukke folk er grådige, lave folk er hissige osv).  

Det å sammenligne korte menn med folk som Hitler eller Stalin basert på ett enkelt fysisk kriterium finner jeg støtende, skal ikke lyve om det. Tenk om man sammenlignet alle mørkhudede med en annen form for negativ stereotyp? Det ville blitt fullstendig kaos og personen som gjorde denne sammenligningen ville automatisk bli sett på som en rasist. Hvorfor skal det være annerledes med korte menn? Hvorfor er slikt sosialt akseptert? Og er det egentlig greit? Dette gjelder for øvrig også alle andre marginaliserte grupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Om jeg elsket han så....

Jeg har ikke noen fordommer, eller preferanser i forhold til overfladiske verdier. Er ikke det som betyr noe for meg...

For meg så er ikke høyde en «verdi». Det er en attributt.

Jeg forelsker meg ikke i antall cm en mann er. Men jeg blir heller ikke kåt av at en mann har samme verdier som meg eller er snill. På samme måte blir jeg ikke kåt på en mann på 155cm heller. 
Jeg må ha en kjæreste jeg kan bli kåt på og ha lyst på sex med. 

Samtlige jeg har hatt en seksuell tiltrekning til har vært menn på ca 185+-.

Anonymkode: 2e9d7...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg så er ikke høyde en «verdi». Det er en attributt.

Jeg forelsker meg ikke i antall cm en mann er. Men jeg blir heller ikke kåt av at en mann har samme verdier som meg eller er snill. På samme måte blir jeg ikke kåt på en mann på 155cm heller. 
Jeg må ha en kjæreste jeg kan bli kåt på og ha lyst på sex med. 

Samtlige jeg har hatt en seksuell tiltrekning til har vært menn på ca 185+-.

Anonymkode: 2e9d7...3da

Grunnen til at jeg bruker begrepet overfladisk verdi, er for at for meg blir det i seg selv verdiløst....Er det som er mitt syn på det. 

Blir heller ikke kåt av at han bare er snill sånn sett, men det hjelper jo på.

For meg er det totalen av han som tiltrekker meg. Spesielt humor og kløkt er jeg svak for...

Det er det ikke alle som har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 10.32):

Synes dere det er mer sexy? La oss si en høyde på 192 cm, fremfor en kar på 175 cm. Er høyde ekstra deilig?

Det kommer helt an på hvordan de ellers ser ut. Det hjelper ikke å være høy hvis ansiktet ikke ser ut, eller fyren mangler hår på hodet.

Anonymkode: c90e9...9b9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jug. 90% foretrekker høye menn, mer maskulint og gir dem trygghet. Da snakker jeg om høye menn som er bygd som høye menn, ikke tynne fliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye jug. 90% foretrekker høye menn, mer maskulint og gir dem trygghet. Da snakker jeg om høye menn som er bygd som høye menn, ikke tynne fliser.

Høyde kan aldri kompensere for klumpnese, blomkålører, skjev munn, svak hake eller dårlig hud. Men en høy stygg mann er kanskje å foretrekke fremfor en liten stygg mann

Anonymkode: c90e9...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...