Gå til innhold

Er det noe ekstra sexy/deilig med høye menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Poenget, som glapp for deg,er at ei på 164 cm synes at de fleste menn er høye siden hun er langt under gjennomsnittet på 167 cm.

Og jeg liker ikke kvinner som partner, jeg er heteroseksuel, om de er flatbrystet betyr null.

( Kvinne 184)

Anonymkode: 10d92...dd2

Det er jo en fordel som 'petite' kvinne å slippe og klatre 😂. 220 hadde vært veldig høyt opp til myke lepper.....

Høyde er ikke et krav slik jeg ser det....Man må bare være litt ekstra kreativ 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flipit skrev (6 timer siden):

Det er rart med det, hvordan ting blir oppfattet mener jeg. Jeg skal utfordre deg til å prøve å snu litt på tankegangen. Er disse mennene virkelig hissige fordi de er lave? Eller oppfatter du de som hissige fordi de er lave? Veldig ofte er det slik at når en høy mann står opp for seg selv etter å ha opplevd noe støtende, så vil han bli sett på som selvsikker og avbalansert. Sett en kort mann i samme situasjon hvor han også blir nødt til å stå opp for seg selv, og han vil automatisk bli sett på som hissig, usikker og få stemplet Napoleons komplekset i panna. 

For meg så blir det ett hva kom først, høna eller egget spørsmål. Og jeg er sikker på at det finnes unntak fra denne "regelen" som går begge veier. Det er gjort studier som viser at vi behandler attraktive mennesker vesentlig bedre enn uattraktive, ofte for å bekrefte vår egen bias rundt dette ved å tilegne dem egenskaper som er oppkonstruert i  vårt eget hode (tjukke folk er grådige, lave folk er hissige osv).  

Det å sammenligne korte menn med folk som Hitler eller Stalin basert på ett enkelt fysisk kriterium finner jeg støtende, skal ikke lyve om det. Tenk om man sammenlignet alle mørkhudede med en annen form for negativ stereotyp? Det ville blitt fullstendig kaos og personen som gjorde denne sammenligningen ville automatisk bli sett på som en rasist. Hvorfor skal det være annerledes med korte menn? Hvorfor er slikt sosialt akseptert? Og er det egentlig greit? Dette gjelder for øvrig også alle andre marginaliserte grupper. 

Nei, det er fordi de de er mer hissige og aggressive. Akkurat som små hunder. Som om de kompenserer for høyden med å bjeffe mer. Og de går rett i forsvar, litt sånn som du gjør her. Dette er svært ofte min erfaring med menn under 170. 

Anonymkode: d9f8a...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 13.30):

Bredskuldret og 175 cm er min favoritt 🤩

Anonymkode: 01d23...2df

Tusen takk! 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nok best at mannen er endel høyere enn meg (10 cm) fordi jeg ellers føler meg litt stor og lite kvinnelig. Men blir det for høyt blir det for mye forskjell. Men høyden er ikke så viktig at jeg hadde forkastet noen fordi de var "for lave" eller "for høye". 

Og helst vil jeg at de skal ha litt "kjøtt på beina"/pappakropp, ikke for tynne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden hans er ikke det viktigste nei, personligheten hans og om han genuint bryr seg om meg, og elsker meg - DET er det viktigste. Det må være gjensidig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men de må være pene også, holder ikke å bare være høy. 

Anonymkode: 7401d...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 13.17):

Lave menn er ofre mindre empatiske og mer aggressive er min erfaring. Sikkert pga. mindreverdighetskomplekser. Så må være minst 180 for min del👍

Anonymkode: 7aa4d...f43

Jaaaa

Anonymkode: b43a1...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var knapt noen cm. Høyere enn meg.. Da jeg ble singel datet jeg både lave og høye menn, og fant fort ut at jeg foretrekker høye menn! Nå har jeg en høy kjæreste og jeg synes det er utrolig sexy å ha en mann som er stor og sterk🤭 Elsker at jeg må stå på tå for å kysse han❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke, men det er sexy med en sterk mann. En stor sterk mann som kan løfte meg opp lett som en fjær. Men tar mye heller en atletisk muskelbunt på 170 enn en dvask svekling på 190.

Anonymkode: 63b5f...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen stor ulempe med høye kraftige menn er at da risikerer man å få høye kraftige døtre. Det er jo veldig kjipt for dem…

Anonymkode: 63b5f...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...