Anquor Skrevet 9. oktober 2024 #41 Del Skrevet 9. oktober 2024 Har vært sammen med menn i begge høyder. Han som var høyest var ikke noe å trakte etter sånn fysisk. Det er bare travelt å ha noen som er så mye høyere enn deg. Føltest som en stor mismatch, og ser fryktelig rart ut siden jeg er relativt lav. Det er mye bedre i senga å ha en som er bare litt høyere, det er fint å kunne gi et kyss til sin mann og nå opp, uten at han må bøye seg. Og så synes jeg det er så usexy med menn med store føtter 😂 så takke meg til en med normale sko. Greit at størrelsen må passe mannen, men alt over str 45 blir pailabber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #42 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg er motsatt i så fall. Jeg har ikke høyde som noe viktig kriterie, men kikker ofte litt ekstra på menn rundt 1,70-1,80. Jeg har vært sammen med alle høyder, fra 1,65-1,95 (er selv 1,66). Det er hele fremtoningen som avgjør om jeg synes de er sexy. Anonymkode: 910e9...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #43 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg er så høy, og har blitt sjekka opp – hold dere fast – én gang. Det betyr ingenting. Har prøvd Tinder – får kanskje 10 likes før profilen forsvinner i mengden. AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om det stemmer men jeg går utifra at at høye menn med lange neser og store føtter og hender har stort utstyr. Anonymkode: 3276b...f09 Det har minimalt med saken å gjøre. Etter hendene mine å dømme skulle jeg da hatt mikropenis, men den jeg faktisk har er proporsjonert helt fint mtp. kroppen min ellers. Anonymkode: 6a93a...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #44 Del Skrevet 9. oktober 2024 Nei, handler om personligheten. Anonymkode: ebfd9...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #45 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så penisstørrelse er viktigere enn høyden? Anonymkode: 25776...505 Ser ut som det for henne er motsatt. Han som er lavere har anakondaen. Tror heller det er helt tilfeldig og tenne eller ikke tenne og har mye med hvordan noen er som person også. Anonymkode: ebfd9...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 9. oktober 2024 #46 Del Skrevet 9. oktober 2024 Personlig så betyr høyde veldig lite, så lenge personen ikke blir sur fordi jeg blir høyere en dem i høye sko. DET er bare nedtur og usexy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #47 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lave menn er ofre mindre empatiske og mer aggressive er min erfaring. Ja, se på de største "djevlene" i historien. Hitler Stalin Mousollini Napoleon Henry Rinnan osv osv. ... Små hunder bjeffer mest .... Anonymkode: e48b1...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 9. oktober 2024 #48 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bredskuldret og 175 cm er min favoritt 🤩 Anonymkode: 01d23...2df Enig ! Så lenge de er bredere over skuldrene enn rundt livet . Brede skuldre og smale hofter = 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipit Skrevet 9. oktober 2024 #49 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, se på de største "djevlene" i historien. Hitler Stalin Mousollini Napoleon Henry Rinnan osv osv. ... Små hunder bjeffer mest .... Anonymkode: e48b1...89f Gud så lei jeg er av dette pisset.. Greit nok at dere foretrekker eller til og med krever høye menn. Hva man finner attraktivt eller ikke er ikke noe man bestemmer seg for bevisst. Men å dra opp alt dette skitet? Dra alle lave menn under en kam fordi de innehar ett fysisk trekk du ikke liker. Det lukter idioti av deg helt hit, og stanken er verre enn noe som har dødd i en fuktig kjeller og ikke blitt oppdaget på månedsvis. Hva med Bin'Laden? Dan Schneider, Jeffry Dahmer, Saddam Hussein, Netanyahu, Assad, Bolsanero, Ivan IV (også kjent som Ivan den grusomme), Epstein eller dagsaktuelle P-diddy/pedodiddy. Listen her er endeløs. Dra hodet ut av ræva og skjerp deg. Du virker bare dum. Endret 9. oktober 2024 av Flipit 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #50 Del Skrevet 9. oktober 2024 Flipit skrev (15 minutter siden): Gud så lei jeg er av dette pisset.. Greit nok at dere foretrekker eller til og med krever høye menn. Hva man finner attraktivt eller ikke er ikke noe man bestemmer seg for bevisst. Men å dra opp alt dette skitet? Dra alle lave menn under en kam fordi de innehar ett fysisk trekk du ikke liker. Det lukter idioti av deg helt hit, og stanken er verre enn noe som har dødd i en fuktig kjeller og ikke blitt oppdaget på månedsvis. Hva med Bin'Laden? Dan Schneider, Jeffry Dahmer, Saddam Hussein, Netanyahu, Assad, Bolsanero, Ivan IV (også kjent som Ivan den grusomme), Epstein eller dagsaktuelle P-diddy/pedodiddy. Listen her er endeløs. Dra hodet ut av ræva og skjerp deg. Du virker bare dum. Oi oi oi .... Tråkket visst på en øm tå der gitt Anonymkode: e48b1...89f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipit Skrevet 9. oktober 2024 #51 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oi oi oi .... Tråkket visst på en øm tå der gitt Anonymkode: e48b1...89f Eneste du har oppnådd her er å fremstå som et nek, feig er du og som ikke tør ytre deg bak noe annet enn en AB. Synes synd på alle som måtte ha noe med deg å gjøre, synes litt synd på deg også. Det gjør meg selvsagt litt trist å bli påminnet om at slike som deg eksisterer, men jeg kommer over det. Du derimot vil mest sannsynlig alltid være slik du er i dag, trangsynt og ignorant. Kan umulig være lett å ikke ha annet enn luft mellom ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9. oktober 2024 #52 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min mann er 186😍 eksen min er 164, jeg var så flau over å ha en sånn liten mann til kjæreste, og jeg selv er 159. Anonymkode: b43a1...ba1 Hvorfor ble dere kjærester da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #53 Del Skrevet 9. oktober 2024 Flipit skrev (1 time siden): Eneste du har oppnådd her er å fremstå som et nek, feig er du og som ikke tør ytre deg bak noe annet enn en AB. Synes synd på alle som måtte ha noe med deg å gjøre, synes litt synd på deg også. Det gjør meg selvsagt litt trist å bli påminnet om at slike som deg eksisterer, men jeg kommer over det. Du derimot vil mest sannsynlig alltid være slik du er i dag, trangsynt og ignorant. Kan umulig være lett å ikke ha annet enn luft mellom ørene. Du kan umulig vær helt frisk oppi skallen, søk hjelp ! Anonymkode: e48b1...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #54 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes dere det er mer sexy? La oss si en høyde på 192 cm, fremfor en kar på 175 cm. Er høyde ekstra deilig? Anonymkode: 25776...505 Tenker ikke bevisst på det, men alle jeg har vært seksuelt tiltrukket av har nok vært 185+- Anonymkode: 2e9d7...3da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipit Skrevet 9. oktober 2024 #55 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du kan umulig vær helt frisk oppi skallen, søk hjelp ! Anonymkode: e48b1...89f The pot calling the kettle black n all that jazz. Er ikke jeg som sammenligner en hel gruppe mennesker med menn som har stått for tortur, krigføring og noen av historiens verste folkemord basert på ett enkelt fysisk kriterium Jeg tror nok at en psykiater ville vært mye mer interessert i deg enn i meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #56 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor høy er du? Anonymkode: 25776...505 166 cm, så jeg rekker ham jo ikke til skuldrene engang. Anonymkode: 5c58b...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #57 Del Skrevet 9. oktober 2024 Flipit skrev (1 time siden): The pot calling the kettle black n all that jazz. Er ikke jeg som sammenligner en hel gruppe mennesker med menn som har stått for tortur, krigføring og noen av historiens verste folkemord basert på ett enkelt fysisk kriterium Jeg tror nok at en psykiater ville vært mye mer interessert i deg enn i meg. Skjønner at du har komplekser for høyden din, men når du kan ekslodere så til de grader av en fleipete kommentar forstår man jo at det ikke står så bra til. Anonymkode: e48b1...89f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. oktober 2024 #58 Del Skrevet 9. oktober 2024 Høyde har veldig lite å si for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #59 Del Skrevet 9. oktober 2024 Høyde er egentlig irrelevant. Jeg er 157, så alle menn er høye for meg. Jeg var sammen med en på 188 i mange år. Han var et rasshøl, men ikke pga høyden så klart. Mannen min er 167, og er den flotteste mannen jeg noen gang har møtt. Anonymkode: c80dd...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #60 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ja, høyde på en mann er viktig for meg hvertfall. Jeg blir bare tiltrukket av menn på 180 og høyere. Jeg er 172 så jeg må ha såpass høy mann hvis det skal være nok forskjell i i høyde. Kan ikke hjelpe for det, men har alltid følt det sånn. Dessverre er det veldig mange lave menn på datingapper. Vil gjerne komme med en bønn til alle lave kvinner (under 165): Kan dere værsåsnill å velge litt lavere menn så vi høye damer kan få mer høye menn å velge mellom? Anonymkode: 3232e...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå