Gå til innhold

Er det noe ekstra sexy/deilig med høye menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bryr meg ikke høyde.

Er selv over 180 høy og de fleste partnere har vært lavere enn meg selv. 

Dette med skostørrelse, hender et  er en avkreftet myte, og jeg blir litt overrasket over å se at folk fortsatt snakker om det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg synes det! Men det er jo bare en av mange faktorer. Synes det er veldig sexy at samboeren min er 196 cm høy, men hadde han vært 180 cm hadde det jo gått helt fint det også, haha.

Anonymkode: 5c58b...18c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vet ikke om det stemmer men jeg går utifra at at høye menn med lange neser og store føtter og hender har stort utstyr. 

Anonymkode: 3276b...f09

Høye menn har ikke alltid store føtter, og det har lite betydning for utstyret  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

1 80 er da høyt i min bok. 

Nei, det er en helt normal høyde for menn i vesten. Man er ikke ansett for å være spesielt høy, men normal høyde.

Anonymkode: dccd4...e8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker og tiltrekkes høye menn, men er sammen med en som er et par cm lavere enn meg. Vi har 3 barn sammen, vi har det superfint  sammen, og jeg angrer ikke på at jeg valgte han. Til gjengjeld er han en skikkelig mannemann 🥰

Anonymkode: e2677...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En høy mann virker mer...mannlig. Mer sterk. De to tingene i seg selv er sexy. Derfor synes jeg høyde er sexy.

Ja enig, men blir de for høye er de ofte smalskuldrede og tynne.  Heller en bredskuldret normalvektig mann på 175, enn en lang tynn "pipestilk" på 193.  Mister litt av sin maskulinitet synes jeg.

Anonymkode: e48b1...89f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger høyden på mannen min. Han er 193 cm og jeg er ca 170. Må stå på tærne og han må bøye hodet når vi står å kysser men høyden hans er så sexy.

Datet en på min egen høyde før jeg traff mannen og fant ikke helt tenningen selv om han hadde en anakonda mellom beina.. 

Anonymkode: 81e0b...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vet ikke om det stemmer men jeg går utifra at at høye menn med lange neser og store føtter og hender har stort utstyr. 

Føtter? Stor nese? Har jeg med 47 i sko, muskuløs kropp og stor kuk, 23 cm, og tykk en lang kropp.

Nope. 175 cm høy med en overraskelse på lager.

Anonymkode: 6e1c1...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Nei. Høyden på mannen har ingenting med "utstyret" å gjøre. Eksen min på 180 normale cm, har den største penisen jeg har vært borti. Han har også store og kraftige hender...

Har vært sammen med et par menn på litt over 190 også, men de hadde helt normale peniser.

Samme erfaring her. Min nåværende på 1.80 har en av de største penisene jeg har sett. Han har også store føtter. Vært med et par på over 1.90, og begge hadde helt gjennomsnittlige peniser 

Anonymkode: 9d842...c04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er et pluss, men ikke like stort pluss som humor, intelligens, sosial intelligens, en bra jobb og god utdannelse, et fint ansikt og en ok kropp ellers.

Anonymkode: 14ac3...776

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jaa, jeg synes det! Men det er jo bare en av mange faktorer. Synes det er veldig sexy at samboeren min er 196 cm høy, men hadde han vært 180 cm hadde det jo gått helt fint det også, haha.

Anonymkode: 5c58b...18c

Hvor høy er du?

Anonymkode: 25776...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Digger høyden på mannen min. Han er 193 cm og jeg er ca 170. Må stå på tærne og han må bøye hodet når vi står å kysser men høyden hans er så sexy.

Datet en på min egen høyde før jeg traff mannen og fant ikke helt tenningen selv om han hadde en anakonda mellom beina.. 

Anonymkode: 81e0b...96d

Så penisstørrelse er viktigere enn høyden?

Anonymkode: 25776...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det kan jeg si ikke stemmer i det hele tatt. Hilsen ei som har datet alle høyder. Den høyeste var 210 og pitte liten pilt og han på 166 var ormen den lange (og brede). Det som gjør mennesker sexy for meg er å blir smilet og øyene. Ikke høyde og bredde. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Datet en mann på 195 cm som hadde en veldig tynn penis på rundt 10 cm og en som var 190 cm og hadde micropenis (den var rundt 5 cm i erigert tilstand). Begge mennene hadde store hender og føtter også. Så nei, det stemmer ikke. 

Forøvrig syntes jeg disse mennene var FOR høye, og mannen jeg tilslutt giftet meg med er 178 cm som er helt perfekt for meg (nå ville jeg antagelig ha påstått at det var helt perfekt uansett hvor høy han var, siden jeg falt for personligheten hans og ikke høyden). 

Anonymkode: cf987...d55

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn må huske at kvinner også kommer i alle størrelse. En mann på 175 er jo perfekt for en dame på 160 liksom.

Anonymkode: 171fe...7ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lave menn er ofre mindre empatiske og mer aggressive er min erfaring. Sikkert pga. mindreverdighetskomplekser. Så må være minst 180 for min del👍

Anonymkode: 7aa4d...f43

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at en del høye menn ofte kan være både hengslete, lutryggede og smalskuldret, så da er ikke høyden noen pluss. Da foretrekker jeg heller en lavere, velproporsjonert mann med god holdning.

Anonymkode: eb41f...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rundt 180 selv og vil gjerne ha en mann som er litt høyere enn meg, ellers føler jeg meg maskulin. Har vært gift med en som var lavere enn meg, så det er ikke noe problem. Men er mer tiltrukket av høye menn ettersom jeg er såpass høy selv. 

Har og blitt avvist en del av kortere menn, så de liker vel også å være størst 🤷‍♀️

Anonymkode: 498ad...8ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...