AnonymBruker Skrevet 9. oktober #21 Del Skrevet 9. oktober Hvis alle menn du snakker med holder på å sånn, bør du seriøst vurdere hva slags menn det er du velger. Anonymkode: f6d00...616 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 9. oktober #22 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 nja: Jeg har ikke imponerende nok utstyr til å tiltrekke meg sizequeens som kunne vært interesert i å forelske seg i pikken min. Så jeg har aldri sendt et bilde. Men jeg er helt åpen for å motta bilder, hvis du ønsker å fortelle meg noe. Jeg kan ikke huske jeg har fått noen heller desverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 9. oktober #23 Del Skrevet 9. oktober Druid skrev (10 minutter siden): nja: Jeg har ikke imponerende nok utstyr til å tiltrekke meg sizequeens som kunne vært interesert i å forelske seg i pikken min. Så jeg har aldri sendt et bilde. Men jeg er helt åpen for å motta bilder, hvis du ønsker å fortelle meg noe. Jeg kan ikke huske jeg har fått noen heller desverre. Selv om jeg hadde hatt 10 tommer, så vil jeg ikke ha damer som liker dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #24 Del Skrevet 9. oktober Druid skrev (13 minutter siden): nja: Jeg har ikke imponerende nok utstyr til å tiltrekke meg sizequeens som kunne vært interesert i å forelske seg i pikken min. Så jeg har aldri sendt et bilde. Men jeg er helt åpen for å motta bilder, hvis du ønsker å fortelle meg noe. Jeg kan ikke huske jeg har fått noen heller desverre. Jeg har da utstyr godt over snittet, men kunne aldri ha tenkt meg å sende et slikt bilde. Anonymkode: 72e6a...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 9. oktober #25 Del Skrevet 9. oktober Haha, nei det gjør jeg virkelig ikke. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 9. oktober #26 Del Skrevet 9. oktober Ikke alle, men sjokkerende mange. Og det før man i det hele tatt kjenner hverandre. Og uoppfordret. Eldste jeg har fått uoppfordret dicpics av var 73 år. Så menn i alle aldre gjør dette. Også gifte menn og menn i forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #27 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 Tror sannsynligheten er høyere for at du møter en type menn, eller gir fra deg noen veldig spesielle signaler. Anonymkode: 86fb5...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #28 Del Skrevet 9. oktober Hva med Polaroid dickpics sendt i posten? Anonymkode: 83c4f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #29 Del Skrevet 9. oktober Har drevet med nettdating av og på siden spraydate sin tid, og har enda ikke matchet med en eneste mann som sender dickpic eller ber om nakenbilder. Har snakket en del med kompiser også, ingen av de sender det. Av venninne jeg har snakket med, så er alle enige at det virkerlig ikke er ønsket med dickpics, men kun ei har opplevd få det. Så for meg virker det heller som det er en myte at så mange menn liksom sender det... Anonymkode: 497f8...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. oktober #30 Del Skrevet 9. oktober Heldigvis ikke. Det finnes folk med hjerne, talespråk, skriftspråk og hele sulamitten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. oktober #31 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #32 Del Skrevet 9. oktober Av de jeg har skrevet med på Tinder så har alle vært respektfulle og bra å skrive med. Ingen har vært interessert i sex-prat, bilder eller noe sånt. Ikke engang han jeg la til på snap. Bare normale samtaler. Om noe så har de skrevet at de ønsker emosjonell kontakt og ikke ønsker å gå rett på sex. Kjempeflotte menn. Det er bare det at jeg ville ha det hakket mer useriøst akkurat nå 😅 Anonymkode: a99a8...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #33 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Av de jeg har skrevet med på Tinder så har alle vært respektfulle og bra å skrive med. Ingen har vært interessert i sex-prat, bilder eller noe sånt. Ikke engang han jeg la til på snap. Bare normale samtaler. Om noe så har de skrevet at de ønsker emosjonell kontakt og ikke ønsker å gå rett på sex. Kjempeflotte menn. Det er bare det at jeg ville ha det hakket mer useriøst akkurat nå 😅 Anonymkode: a99a8...f7c Skal bestandig være så vanskelig 😅 Anonymkode: 08ace...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. oktober #34 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 Eh, ja! Hvor har du det fra at alle menn sender dick-pics? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 9. oktober #35 Del Skrevet 9. oktober Nå har jeg ikke kastet meg ut på markedet riktig ennå, men kan trygt si at for min del er det helt uaktuelt å sende noen som helst bilder av avkledd karakter. Også om de etterspørres. Ønsker heller ikke at dama sender slike bilder til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. oktober #36 Del Skrevet 9. oktober Pingvinen skrev (4 timer siden): Ikke alle, men sjokkerende mange. Og det før man i det hele tatt kjenner hverandre. Og uoppfordret. Eldste jeg har fått uoppfordret dicpics av var 73 år. Så menn i alle aldre gjør dette. Også gifte menn og menn i forhold. Æsj. Hvor gammel er du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 9. oktober #37 Del Skrevet 9. oktober Grüner skrev (33 minutter siden): Æsj. Hvor gammel er du selv? 53 nå. Var 47 første gang en på 70 sendte det. Jeg dater kun menn på min egen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå