AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1 Del Skrevet 9. oktober Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #2 Del Skrevet 9. oktober Min mann! aldri spurt eller sendt noe upassende. Før etter at vi ble sammen, men da var det litt annerledes og brukt som flørt, fra begge parter 😬 Anonymkode: dda11...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 9. oktober #3 Del Skrevet 9. oktober Svaret er nei, det gjør ikke alle menn, og ja, det finnes menn som ikke driver med dette. Og for min egen del, så skjønner jeg ikke greia. Jeg merker også at det er noe vanskelig med de som krever to-tre selfier hver dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #4 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min mann! aldri spurt eller sendt noe upassende. Før etter at vi ble sammen, men da var det litt annerledes og brukt som flørt, fra begge parter 😬 Anonymkode: dda11...291 Det kan du nå ikke vite da. det er ganske vanlig at menn gjør det i dag. Jeg hadde en mann som var gift som sendte nakenbilder til meg av seg selv. Kona ante abslolutt ingenting. Anonymkode: afa85...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Splrsmålet kan umulig være genuint, da det er allment kjent at alle menn ikke gjør dette. Anonymkode: cf78a...db5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober Har mistanke om at sånne menn er ute etter egoboost. Det får de ikke. Anonymkode: 396f7...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #7 Del Skrevet 9. oktober Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre det. At noen kan finne på å sende penisbilde til ukjente på nettet er faktisk ganske sykt. Har en kvinne noensinne blitt betatt av noe sånt? Hensiken må vell være at kvinnen skal like hva hun ser? Vitner om total hjernedød å sende penisbilder. Anonymkode: 38e99...a5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #8 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan du nå ikke vite da. det er ganske vanlig at menn gjør det i dag. Jeg hadde en mann som var gift som sendte nakenbilder til meg av seg selv. Kona ante abslolutt ingenting. Anonymkode: afa85...896 Det er for så vidt sant, men den sjansen tar jeg. Han er en moderne mann, men med litt tradisjonelle verdier. Behandlet meg med stor respekt fra dag 1, tålmodig og snill. Velger nå å stole på han da livet er fort kort til å tro at alle menn er rasshøl 😆 Anonymkode: dda11...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 Ja, de finnes! Jeg var litt i tvil selv etter et år som singel hvor 99% av menn jeg har på snap sender dickpicks innen den første uka har gått. Som regel skjer det innen den første timen eller dagen. Nå har jeg møtt en skikkelig fin fyr og jeg har hatt han på snap i 20 dager, og har ikke mottatt et eneste drøyt bilde! Hverken naken/bokserbilder tatt i baderomsspeilet, bul i bukse/bokser, eller hentydning til at han ønsker noe seksuelt av meg. Han sender bare koselige bilder med søte meldinger. Det er så utrolig deilig! Anonymkode: abb69...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #10 Del Skrevet 9. oktober Jeg er mann, og skjønner meg virkelig ikke på menn som sender dick pics og ber om nakenbilder, jeg tenker det må være noe som ikke fungerer som normalt i hodet på slike!😳 Det kunne overhodet ikke falle meg inn å gjøre noe slikt! Anonymkode: b1181...175 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #11 Del Skrevet 9. oktober Jeg gjør det ja, akkurat som nesten samtlige kvinner jeg har møtt. Hva andre menn gjør vet jeg ikke Anonymkode: 3c357...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 9. oktober #12 Del Skrevet 9. oktober Min kjæreste gjør ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #13 Del Skrevet 9. oktober Det har jeg aldri gjort. Tar ikke bilder av meg selv, og i hvert fall ikke naken. Jo forresten, tror jeg har tatt to selfies i mitt liv, men mange år siden sist, og da fullt påkledd med yttertøy. Kona og jeg har heller aldri sendt selfies til hverandre. Vi flørter ikke elektronisk, det gjøres kun IRL. Som ektepar i 50-årene som har vært gift i 25 år, er vi av en eldre generasjon som startet vårt samliv før digitalkameraer var vanlig. Ungdommen i dag synes sikkert det er veldig rart, men så synes nok vi eldre at mye av det ungdommen driver med også er veldig rart, og det å ta en masse nakenbilder og sende rundt omkring, fremstår for meg temmelig underlig, og noen ganger idiotisk. Anonymkode: 02281...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #14 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Genuint, oppriktig, seriøst spørsmål. Finnes det menn som ikke driver med sånt? Anonymkode: afa85...896 Bare når det bes om det, og jeg får det jeg ønsker i retur. Men nei, jeg slenger ikke pikken min i ansiktet på noen som ikke har ytret et ønske om det Anonymkode: a0169...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #15 Del Skrevet 9. oktober Kjæresten min gjør ikke slikt. Men vi er begge i slutten av 30 årene. Men da jeg datet tidligere så opplevde jeg at mange menn sendte meg bilder av pikken sin uten at jeg hadde spurt om det engang. Det er veldig turnof for meg iallefall. Da mistet jeg interessen veldig fort. Jeg sender aldri nakenbilder av meg selv. Vet aldri om de kommer på avveie. Opplevde at en eks tok et nakenbilde av meg uten at jeg visste det. Da det ble slutt ble det spredd på nettet. Så jeg stoler ikke på andre når det kommer til slikt uansett. Anonymkode: fa5d4...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #16 Del Skrevet 9. oktober Nei alle gjør ikke det. Jeg har aldri mottatt eller sendt noen bilder av meg selv. Anonymkode: 6b986...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #17 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre det. At noen kan finne på å sende penisbilde til ukjente på nettet er faktisk ganske sykt. Har en kvinne noensinne blitt betatt av noe sånt? Hensiken må vell være at kvinnen skal like hva hun ser? Vitner om total hjernedød å sende penisbilder. Anonymkode: 38e99...a5b Dette er kun en hobby for de som har blitt sykelig fokusert på og avhengig av «likes» på sosiale medier. Ungdommer som sitter timesvis på nettet og dyrker overfladiskheter som gjødsler alle iboende spirer for mental uhelse. Anonymkode: 3901f...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #18 Del Skrevet 9. oktober Flertallet sender ikke Dickpicks nei. Men mange nok gjør det dessverre. Anonymkode: 6be01...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #19 Del Skrevet 9. oktober Til og med min sønn på 17 mener det er respektløst å sende dickpick, han mener også at det er lite smart i forhold til at bildet kan komme på avveie, så ja, jeg tror det er mange som ikke kunne tenke seg å sende dickpick. Personlig har jeg aldri fått et dickpick og kjenner én venninne som har fått flere. Jeg hadde en periode der jeg chattet en del på nettet, for over ti år siden, med utenlandske menn, men fikk aldri dickpick. Et par av dem spurte om å få se puppene mine, det var det mest grensesprengende jeg opplevde. Venninnen min chattet med norske menn og fikk stadig uoppfordret dickpicks. Jeg tror det er en viss type mann som er veldig opptatt av penisen sin og som tror det lønner seg å sende dickpick. En type mann som totalt har misforstått eller ikke evner/ønsker å forstå at det han driver med er grenseoverskridende. Anonymkode: c59bf...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abn Skrevet 9. oktober #20 Del Skrevet 9. oktober Aldri gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå