AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Får match på en datingapp. Skriver meldinger hvor «samtalen» går bra, han sender et par selfies, sender ett tilbake, plutselig sender han bilde av seg selv i bar overkropp. Hva er greia? Før man i det hele tatt har snakka sammen? Jeg skjønner det ikke… Anonymkode: 71a3d...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Han er først og fremst ute etter sex, og håper på et puppebilde tilbake. Anonymkode: 30d93...b99 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix_ Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han er først og fremst ute etter sex, og håper på et puppebilde tilbake. Anonymkode: 30d93...b99 Dette. La være å svare han (med mindre du vil ha sex da eller være en av flere som kanskje sender puppebilder tilbake). Endret 9. oktober 2024 av Phoenix_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 Sender da aldri slike bilder, syns det er så unødvendig. Unaturlig uansett og inntrykket av han blir jo helt ødelagt. Anonymkode: 71a3d...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sender da aldri slike bilder, syns det er så unødvendig. Unaturlig uansett og inntrykket av han blir jo helt ødelagt. Anonymkode: 71a3d...6e2 De bryr seg bare om å få nudes. Anonymkode: c4f71...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hvilke apper er dette? Man kan jo ikke sende bilder på Tinder. Anonymkode: dd744...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke apper er dette? Man kan jo ikke sende bilder på Tinder. Anonymkode: dd744...5b3 Er du kort? Når kontakt opprettes, fortsettes gjerne praten annet sted. Anonymkode: 71a3d...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 Opplevde det samme da jeg var på datingapp, men langt grovere enn bar overkropp iblant... Ei gang sendte jeg tilbake et nærbilde av navlen min sammenklemt, slik at den ligna på rumpehull. Kun bilde, ingen tekst eller noe som helst. Han ba meg ut på date etter det, og vi har vært sammen i noen år nå 😅 (uten at noen av oss er videre interessert i rumpehull🤪) Anonymkode: 82e56...854 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Opplevde det samme da jeg var på datingapp, men langt grovere enn bar overkropp iblant... Ei gang sendte jeg tilbake et nærbilde av navlen min sammenklemt, slik at den ligna på rumpehull. Kun bilde, ingen tekst eller noe som helst. Han ba meg ut på date etter det, og vi har vært sammen i noen år nå 😅 (uten at noen av oss er videre interessert i rumpehull🤪) Anonymkode: 82e56...854 Fikk en melding som var lang grovere i dag. Hvor har enkelte lagt anstendigheten og hjernen sin. Perverse menn burde hatt egne datingapper, er like før jeg sletter hele greia for blir rett og slett kvalm. Anonymkode: 71a3d...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 9. oktober 2024 #10 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får match på en datingapp. Skriver meldinger hvor «samtalen» går bra, han sender et par selfies, sender ett tilbake, plutselig sender han bilde av seg selv i bar overkropp. Hva er greia? Før man i det hele tatt har snakka sammen? Jeg skjønner det ikke… Anonymkode: 71a3d...6e2 Er mann selv, og aner ikke hva greia er. Jeg skjønner ikke hva som foregår i topplokket på en mann som smekker avgårde et overkroppsbilde... eller i verstefall et dickpick.... lenge før dere har blitt varm med hverandre. For min del er det en utenkelig handling. Hvis en mann føler han har noe å bevise så går det jo an å gjøre det på en ordentlig måte. Det er jo ingen hast hvis man selv tenker at man har et godt utgangspunkt. Få nå på plass det mellommenneskelige først før man selger seg høyt. Hva tenker disse mennene at kvinner synes om det? At kvinner blir mo i knærne? At det blir vått i trusa? At kvinner blir avseg av begeistring? Ja, kanskje 1 av 100 kvinner. Resten vil nok tenke at det er for tidlig, malplassert, rart, korttenkt, egosentrert, skummelt seksuell fokus og/eller kleint. Eller tar jeg feil? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): et nærbilde av navlen min sammenklemt, slik at den ligna på rumpehull. Kjipt å finne ut at det var en navle etter at man har ronka ferdig 😔 Anonymkode: af16e...d2a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 De gjør det vel fordi det funker. Sender man sixpack bilde til 20 kvinner så blir det et par ligg den helgen. Anonymkode: 52ce9...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjipt å finne ut at det var en navle etter at man har ronka ferdig 😔 Anonymkode: af16e...d2a Å bilde av lår er to grillpølser. Bilde av rumpa er ei truse bak kneet. Anonymkode: c4f71...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #14 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): De gjør det vel fordi det funker. Sender man sixpack bilde til 20 kvinner så blir det et par ligg den helgen. Anonymkode: 52ce9...e07 Han her var milevis unna sixpack for å si det sånn… Anonymkode: 71a3d...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjipt å finne ut at det var en navle etter at man har ronka ferdig 😔 Anonymkode: af16e...d2a Ikke mitt problem 😂 Anonymkode: 82e56...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er du kort? Når kontakt opprettes, fortsettes gjerne praten annet sted. Anonymkode: 71a3d...6e2 Bare om man skriver med en svindler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 9.14): Får match på en datingapp. Skriver meldinger hvor «samtalen» går bra, han sender et par selfies, sender ett tilbake, plutselig sender han bilde av seg selv i bar overkropp. Hva er greia? Før man i det hele tatt har snakka sammen? Jeg skjønner det ikke… Anonymkode: 71a3d...6e2 Hva er det du skal snakke om som er så viktig? Anonymkode: 75ce9...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå