Gå til innhold

Kun unge jenter som liker meg...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har som mål å aldri date noen under 20, helst 22+. Jeg er 26 år selv.

Merker at jeg kun for likes og matcher med jenter mellom 18-23 på Tinder og andre plattformer (liker aldri tilbake på 18-19 åringene). 

Hvorfor for jeg ALDRI match og likes fra jevnaldrende kvinner? Jeg er er godt utdannet med jobb, bra bilder og bio.

Anonymkode: 98421...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv heller å endre på alder. Mange flotte damer som er 30år også. Sikt heller litt høyere så er sannsynligheten å finne noen som er seriøse større ☺️

Anonymkode: 71816...106

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig at kvinner vil ha en partner som er litt eldre enn en selv. Trenger ikke være snakk om mange årene, de fleste ønsker ikke stor aldersforskjell men en passende en - for eksempel et par år/5-ish. Vent et par år så matcher du nok med 25-åringer. Eksempelvis er jeg selv 30 år og jeg ville ikke gått for en mann på egen alder, men i midten av 30-årene og mot slutten. 

Det handler litt om modenhet, men dette er jo høyst individuelt også. Det er en regel det finnes unntak til. En 20 år gammel kvinne er langt mer moden enn en mann på 20 år for eksempel. 

Anonymkode: 0defd...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre aldersinstillingene dine da? Da får du de ikke opp

Anonymkode: 77e82...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke uvanlig at kvinner vil ha en partner som er litt eldre enn en selv. Trenger ikke være snakk om mange årene, de fleste ønsker ikke stor aldersforskjell men en passende en - for eksempel et par år/5-ish. Vent et par år så matcher du nok med 25-åringer. Eksempelvis er jeg selv 30 år og jeg ville ikke gått for en mann på egen alder, men i midten av 30-årene og mot slutten. 

Det handler litt om modenhet, men dette er jo høyst individuelt også. Det er en regel det finnes unntak til. En 20 år gammel kvinne er langt mer moden enn en mann på 20 år for eksempel. 

Og jeg på 30 går aldri for noen som er mye over det. Mannen er yngre og mye mer moden enn de eldre eksene mine. 

Menn som ikke er voksne ved 25 ca, blir det som regel aldri

Anonymkode: 77e82...848

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg 25år og opp til 32... 😊 Når damer tipper 30 er de MYE bedre...

Anonymkode: 5bb80...66d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på +/- 5 år som jevnaldrende jeg da men... (gitt at begge parter er over 18) 

Anonymkode: 28713...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prøv heller å endre på alder. Mange flotte damer som er 30år også. Sikt heller litt høyere så er sannsynligheten å finne noen som er seriøse større ☺️

Anonymkode: 71816...106

Anbefales ikke. Innen man er ordentlig kjent og tenker på barn så er det for sent pga biologien.

Anonymkode: fb873...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik som menn gjerne vil ha yngre kvinner fra en viss alder, vil yngre jenter ha eldre menn fra en viss alder. Selv om mange kvinner her på kg går bananas når dette blir et tema, så endrer det ikke det faktumet. Du er i en alder hvor mange kvinner på din alder er mer tilgjengelig for 30+++ enn for jevnaldrende. Men, for de yngre damene er du absolutt spennende. Er først når kvinnene bikker 30 at de er mer åpen for å date jevnaldrende menn +++ (og ---)

Anonymkode: aa240...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefales ikke. Innen man er ordentlig kjent og tenker på barn så er det for sent pga biologien.

Nå får jo de aller fleste barn rundt 30 års alderen så så krise er det ikke om man finner noen på 30-33.men mindre du bruker 5 år på å bli Kent med noen. 

Anonymkode: 55327...80d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå får jo de aller fleste barn rundt 30 års alderen så så krise er det ikke om man finner noen på 30-33.men mindre du bruker 5 år på å bli Kent med noen. 

Kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det der er en myte. De fleste kan få barn til de er mellom 40 og 45. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Merker at jeg kun for likes og matcher med jenter mellom 18-23 på Tinder og andre plattformer (liker aldri tilbake på 18-19 åringene). 

Hvorfor for jeg ALDRI match og likes fra jevnaldrende kvinner? Jeg er er godt utdannet med jobb, bra bilder og bio.

Jeg tror det er fordi jenter i den alderen ikke jobber noe særlig, skoleelever eller studenter, og har dårlig råd. En fyr med jobb og god inntekt er da fristende å skaffe seg fremfor en jevnaldrende student med like dårlig råd. De er ute etter en som kan "forsørge" dem en stund, rett og slett, tror jeg.

Anonymkode: 4f3de...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lik som menn gjerne vil ha yngre kvinner fra en viss alder, vil yngre jenter ha eldre menn fra en viss alder. Selv om mange kvinner her på kg går bananas når dette blir et tema, så endrer det ikke det faktumet. Du er i en alder hvor mange kvinner på din alder er mer tilgjengelig for 30+++ enn for jevnaldrende. Men, for de yngre damene er du absolutt spennende. Er først når kvinnene bikker 30 at de er mer åpen for å date jevnaldrende menn +++ (og ---)

Anonymkode: aa240...f84

For noen ja, men en god del forelsker seg og liker yngre menn. Når du innser at det ikke er noe spesielt med eldre menn, så har det ikke noe å si.

Anonymkode: 09ecb...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For noen ja, men en god del forelsker seg og liker yngre menn. Når du innser at det ikke er noe spesielt med eldre menn, så har det ikke noe å si.

Og jevnaldrende menn er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ingenting ekstra modent med menn fra 35 til 40. 

Ei på 20 er ikke nødvendigvis mer moden enn en gutt på samme alder heller. Jeg har aldri vært mye modnere enn mine kjærester som alle har vært jevnaldrende. Men på mine modenhet områder har jeg ofte forbigått mange voksne også, det handler om åerso likhet ja. Verden har ikke vært den den er om folk ble modne med alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har barn i tenåringsalder. Ingen av dem eller vennene deres er sammen med 26-åringer. Det var også kun helt spesielle jenter som ble sammen med 7 år eldre menn da jeg var på den alderen selv.

Jeg tror det er en stor sjanse for at det er svindlere som tar kontakt og tror at lettlurte menn blir ekstra gira av at det er en tenåring som lyster ufortrødent etter en.

Anonymkode: 230fd...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for knapp tid 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi de vil ha noen som er eldre og på et nivå høyere enn dem .

Sefanja skrev (2 timer siden):

Det der er en myte. De fleste kan få barn til de er mellom 40 og 45. 

Det er bullshit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel kåtere kanskje?

Jeg er i midten av tredveårene og jobber i butikk, jenter rundt 15-20 flørter med meg hele tiden, de rundt 25 og over må jeg bryte isen på før de begynner å flørte. Men rundt 40+ så er de veldig frempå igjen... Rare greier.

Anonymkode: ddfc6...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midten av 20-åra er nok en tid der damene ser veldig alvorlig på hvem de innlater seg med. De vil etablere seg, og ha en far til sine barn. Bevisst eller ikke.

Anonymkode: b9564...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...