AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #41 Del Skrevet 15. oktober 2024 Og noen som snakker ned familien min eller vennene mine. Ingen liker absolutt alle men du bør være klok nok til ikke å gå løs på andre jeg er glad i. Får deg til å fremstå som sjalu og kontrollerende. Anonymkode: 81713...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #42 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 12.32): Han får verken spille lotto, fotball, Monopol eller Nintendo? Her tipper jeg nesten du handelsbrekker hele befolkningen. Anonymkode: 87ac6...0f1 Ikke meg du spør. lotto-nei, jeg er mot pengespill forball-ja, så lenge han ikke er proff, eller reiser rundt hele tiden monopol - ja, det er koselig familiespill nintendo - nei, vil ha en mann, ikke en gutt Anonymkode: 1f8b8...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #43 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ikke meg du spør. lotto-nei, jeg er mot pengespill forball-ja, så lenge han ikke er proff, eller reiser rundt hele tiden monopol - ja, det er koselig familiespill nintendo - nei, vil ha en mann, ikke en gutt Anonymkode: 1f8b8...abf Hvordan er Monopol mindre barnslig enn Nintendo? Anonymkode: 87ac6...0f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #44 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan er Monopol mindre barnslig enn Nintendo? Anonymkode: 87ac6...0f1 Ekte penger Anonymkode: fe3aa...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #45 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 7.59): Han forrige jeg data kalte sin eks for psyko 😅 det var turnof for meg. Ellers det å lyve og ikke holde avtaler. Slikt gidder jeg ikke. Er ikke spesielt sjalu av meg. Men tillit er veldig viktig. Lyver du til meg så mister jeg respekten og blir du droppet meget fort Anonymkode: 5f4d5...df8 Om du finner ut at du blir lyvd til, vel og merke. Anonymkode: 71392...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #46 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hvis ei kvinne har mer enn 5 dealbreakers. Det er min dealbreaker. Anonymkode: ccfd5...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #47 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis ei kvinne har mer enn 5 dealbreakers. Det er min dealbreaker. Anonymkode: ccfd5...f79 - Er en morder - Begår vold - Er utro - Begår svindel - Mobber barn - Rasist - Andre seksuelle behov enn meg til et punkt hvor vi ikke passer sammen - Er hensynsløs og har brennt ned 2 hus Det er kjempe lett å ha over 5 dealbreakere, det er rart å ikke ha det Anonymkode: f6c53...522 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #48 Del Skrevet 16. oktober 2024 Ganske mye... - Koffein, nikotin, alkohol...rusmidler generelt. - Toro-dame. Mat skal være av rene råvarer. - Utrent kropp, må ikke være markert. Men fit. - Dårlig holdninger. - Tattoo...kjempestygt. - Filler og botox... - Fake negler-vipper-bryn... - Kaster bort penger på dyre ting-klær... og mye mer... 😅 Anonymkode: 8af12...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #49 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ganske mye... - Koffein, nikotin, alkohol...rusmidler generelt. - Toro-dame. Mat skal være av rene råvarer. - Utrent kropp, må ikke være markert. Men fit. - Dårlig holdninger. - Tattoo...kjempestygt. - Filler og botox... - Fake negler-vipper-bryn... - Kaster bort penger på dyre ting-klær... og mye mer... 😅 Anonymkode: 8af12...eb7 Influencer? Anonymkode: fe3aa...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #50 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ganske mye... - Koffein, nikotin, alkohol...rusmidler generelt. - Toro-dame. Mat skal være av rene råvarer. - Utrent kropp, må ikke være markert. Men fit. - Dårlig holdninger. - Tattoo...kjempestygt. - Filler og botox... - Fake negler-vipper-bryn... - Kaster bort penger på dyre ting-klær... og mye mer... 😅 Anonymkode: 8af12...eb7 Du har jo ironisk nok litt dårlige holdninger. Merker du er en dømmende type. Anonymkode: f6c53...522 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #51 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ganske mye... - Koffein, nikotin, alkohol...rusmidler generelt. - Toro-dame. Mat skal være av rene råvarer. - Utrent kropp, må ikke være markert. Men fit. - Dårlig holdninger. - Tattoo...kjempestygt. - Filler og botox... - Fake negler-vipper-bryn... - Kaster bort penger på dyre ting-klær... og mye mer... 😅 Anonymkode: 8af12...eb7 At han ikke har tattoo er en dealbreaker. Det er sexy og flott med tatoveringer. Anonymkode: 1feaf...142 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #52 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ganske mye... - Koffein, nikotin, alkohol...rusmidler generelt. - Toro-dame. Mat skal være av rene råvarer. - Utrent kropp, må ikke være markert. Men fit. - Dårlig holdninger. - Tattoo...kjempestygt. - Filler og botox... - Fake negler-vipper-bryn... - Kaster bort penger på dyre ting-klær... og mye mer... 😅 Anonymkode: 8af12...eb7 Du er jo både dømmende og har dårlige holdninger Anonymkode: 1feaf...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #53 Del Skrevet 17. oktober 2024 rabagast1 skrev (På 12.10.2024 den 13.40): Hun snakker stygt om eksen. Hun misliker jobben sin og «gleder seg til fredag og fri» hele tiden. Hun er svært aktiv på sosiale medier (har både FB, IG og Tiktok og poster på alle plattformer) Hun har dårlig forhold til sin familie. Blir full når vi skal møtes for å ta et par øl. At hun sier noe konkret en gang og noe helt annet en annen gang, som er motstridende og innebærer at en av påstandene er løgn. Gjentatte siste liten-kanselleringer, som viser elendig evne til å planlegge. Og så er det selvfølgelig de fysiske tingene som kan påvirkes, for eks. hygiene og fysisk form (altså så dårlig at man puster og peser når man går noen lange bakker eller trapper til femte etasje). Har lyst til å spørre deg: Hvis du hadde en eks som sviktet deg og var utro, eller som kunne være voldelig (dette gjelder helst for menn, men), slike ting. Ville du aldri fortalt om dette, bare kommet med skryt og rosende ord om hvor bra eksen din var? Skal man ikke kunne være ærlig og fortelle om hva som har hendt? Jeg stusser veldig over dette. Når det gjelder familien, så trenger heller ikke det å være hennes feil om hun har dårlig forhold til dem. Dessverre er det familier som ikke fungerer bra, og det er ikke barnas feil. Kommer hun fra et slikt hjem, er det ikke hennes feil om forholdet er dårlig. Du bidrar til å legge ekstra sten til byrden om du dømmer henne for å ha et dårlig forhold til familien. Tenk hvor sårt dette er for henne fra før. Anonymkode: 65735...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #54 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har lyst til å spørre deg: Hvis du hadde en eks som sviktet deg og var utro, eller som kunne være voldelig (dette gjelder helst for menn, men), slike ting. Ville du aldri fortalt om dette, bare kommet med skryt og rosende ord om hvor bra eksen din var? Skal man ikke kunne være ærlig og fortelle om hva som har hendt? Jeg stusser veldig over dette. Når det gjelder familien, så trenger heller ikke det å være hennes feil om hun har dårlig forhold til dem. Dessverre er det familier som ikke fungerer bra, og det er ikke barnas feil. Kommer hun fra et slikt hjem, er det ikke hennes feil om forholdet er dårlig. Du bidrar til å legge ekstra sten til byrden om du dømmer henne for å ha et dårlig forhold til familien. Tenk hvor sårt dette er for henne fra før. Anonymkode: 65735...264 Ikke den du svarte og er for så vidt enig med deg. Hva gjelder familie er det jo ikke avkommets feil at relasjonen er dårlig men som regel blir man preget av dette og ofte følger dette med i fremtidige relasjoner. Kanskje handler det ikke om å dømme men å spare seg selv for relativt forutsigbare hickups eller bare vite hvor ens egne grenser går for hva man kan tolerere. Det er ikke helt det samme som å dømme noen for et forhold til familien, snarere tvert om; man ser at det er et menneske som kom seg ut av det hele og innså at det ikke var sunt men det betyr ikke at det ikke følger personen. Om man selv kommer fra en konfliktfylt familie kanskje man ikke kan håndtere en partner som også gjør det, selv vet jeg at det er for mye. Kan bære mine egen fortid uten at det påvirker for mye fordi jeg har jobbet med meg selv men har forsøkt å leve med en som hadde samme forutsetninger men nektet å innse at det påvirket mange år senere- det holdt på å knekke meg så tør ikke det en gang til😊 Anonymkode: 87a86...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymusG Skrevet 17. oktober 2024 #55 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det du nevner(ts), men en STOR dealbreaker for meg er om han har barn. Jeg er selv frivillig barnløs, og jeg nekter å være gratis barnevakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #56 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvordan er Monopol mindre barnslig enn Nintendo? Anonymkode: 87ac6...0f1 Brettspill, ikke en skjerm, som man har mer enn nok gjennom dagen. Det er også samlende for hele familien. Nå heter denne tråden dealbreaker for deg. Jeg er godt gift, med en som traff alle mine krav. Siden min første liste ser jeg at tattoveringer også skulle vært med, det liker jeg virkelig ikke. Anonymkode: 1f8b8...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #57 Del Skrevet 17. oktober 2024 Turn off for meg: samvær med x «pga barna» adlyder x «pga barna» tøffelhelt for x «pga barna» ikke egne meninger. Ergo: en x som styrer livet hans «pga barnas beste» Anonymkode: 77539...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #58 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du har jo ironisk nok litt dårlige holdninger. Merker du er en dømmende type. Anonymkode: f6c53...522 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du er jo både dømmende og har dårlige holdninger Anonymkode: 1feaf...142 Hvorfor er jeg dømmende, har dårlige holdninger? Jeg har mine krav, er lov det! Anonymkode: 8af12...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #59 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 12.52): - Røyking eller snusing (også festrøyking/ snusing) - Dårlig personlig hygiene. Ikke bare lukt, men også det å gå i de samme klærne mer enn to dager på rad - Vanskelig forhold til ekspartner hvis de har barn sammen - Ekstremt fotballinteressert - Få venner (liten omgangskrets og foretrekker besøk hos foreldrene sine i stedet for venner) - Leser ikke bøker - Ikke opptatt av hva som foregår i samfunnet rundt oss - Drikker hver helg, og kanskje også i ukedagene i tillegg - Dårlig skriftlig formuleringsevne - Rakker mye ned på andre mennesker og fremhever seg selv Anonymkode: dfdb8...eb3 Og du er singel eller? Anonymkode: 7ce94...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17. oktober 2024 #60 Del Skrevet 17. oktober 2024 Dealbreaker for min del er selvhøytidelige damer som er veldig opptatt av fasade. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå