AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #121 Del Skrevet 14. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Heisann! vi ble faktisk kjent via et kurs i padel vi begge var påmeldt for et år siden ca så tok han kontakt på Instagram nylig. Har fått noen snapper, men det er alt. jeg syntes også det er rart hvis det bare er sex, med tanke på at stemningen var god og hvis jeg var han ville jeg tenkt at neste gang var det stor sjanse for det. tenker kanskje han enten bare er opptatt, usikker, eller har møtt noen andre. Eller så er det gutter som bare er veldig dårlig på å ta initiativ, men det bedrer seg aldri Anonymkode: 71d93...6d0 En mann som er interessert tar kontakt. Det er ikke mer å gå å gruble på. En mann som serie dater liker å ha kvinner på vent sånn viss alt rakner med de som de faktisk liker så er du lett tilgjengelig mens de leter etter nye dating kandidater. Denne mannen er ikke ute etter et seriøst forhold med deg. Hadde han vært det ville du vist det. Hvorfor i alle dager skal du be om å møtes igjen? Hva har denne mannen å tilby deg? Mer usikkerhet? Mer grubling? Flere potensielle tråder på KG? Anonymkode: d7dfd...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #122 Del Skrevet 16. oktober 2024 Han har tatt kontakt flere ganger igjen og vi har avtalt å treffes igjen, men ikke dag eller tid. Vi får se om det blir noe av… jeg klarer ikke slippe den dårlige følelsen Anonymkode: 71d93...6d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå