GrønnNellik68 Skrevet 10. oktober 2024 #61 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg synes ikke det er kleint. Jeg liker direkte kommunikasjon. Opplevd selv at noen ikke svarte på 3 dager, det var av helt andre grunner enn du skriver...så vi tok opp kontakten igjen når han ble frisk igjen ❤️ Anonymkode: cbd2e...43a Faktisk enig ellers lager man seg grunner i eget hode som ikke trenger å stemme med virkeligheten i det heletatt. Bedre å spørre og få ett svar. Enn å sitte å vente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #62 Del Skrevet 10. oktober 2024 GrønnNellik68 skrev (14 minutter siden): Faktisk enig ellers lager man seg grunner i eget hode som ikke trenger å stemme med virkeligheten i det heletatt. Bedre å spørre og få ett svar. Enn å sitte å vente Nettopp! Å ta et hint er jo greit nok det, man forstår det. Men "ghosting" er jo feigt, asosialt. Noen har kanskje delt masse, hatt flere dater...så blir det helt stille. Det er ikke sosialt fra den som velger å kutte helt. TS hr jo satt endel griller i hodet sitt nå, som kan slettes helt ut om hun sender en melding med direkte spørsmål om noe mer kontakt. Ingen svar der betyr jo 100% ferdig.. Anonymkode: cbd2e...43a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #63 Del Skrevet 10. oktober 2024 Da gikk det nok ikke så bra som du trodde, hvis ikke ville de ikke mistet interessen Anonymkode: d1aab...b7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #64 Del Skrevet 10. oktober 2024 GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden): Faktisk enig ellers lager man seg grunner i eget hode som ikke trenger å stemme med virkeligheten i det heletatt. Bedre å spørre og få ett svar. Enn å sitte å vente Det er ikke sikkert man får noe svar som gjør en noe klokere. Ofte tenker heller ikke folk over hva de gjør. Med en sånn melding så presser hun han til å ta et standpunkt til tross for at de bare har møttes to ganger. Kanskje han sier han vil fortsatte datingen, bare for å ikke miste henne som en eventuell reserveløsning. Så ender det med halvhjertet dating og enda mere frustrasjon ifra TS videre. Eller hva om det mot formodning skulle være andre grunner. Da antar jeg han lar høre fra seg når dette er overstått eventuelt. Anonymkode: fdbd9...7d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #65 Del Skrevet 10. oktober 2024 Tror ingen erfarne kvinner kan hjelpe deg heller, sånn egentlig. Dette har skjedd meg sikkert 100 ganger gjennom livet. Det er litt sånn hipp som happ om en hører noe igjen. Det kan være han forventet sex ja, siden du ba han hjem. Og invitere hjem er også personlig, her lærte han mye om deg. Var det noe i hjemmet ditt han ikke likte? Sannsynligvis dater han flere, har han vært på skogstur med en han hadde bedre kjemi med som han følger opp nå? Hadde uansett ikke « mast» på han, men kanskje ikke invitere så raskt hjem neste gang. I sommer dro jeg på ferie med en jeg datet, en ukes ferie var vår 6 date. Det var super stemning gjennom hele ferien og til vi tok farvel på flyplassen . Så ble det helt stille. Han skal visst prioritere jobb. Misforsto jeg stemninga? Syntes han jeg ikke brukte nok solkrem ? Snakker jeg i søvne? Har han vært på ferie med en annen date som han likte hakket bedre og bruker tiden på nå ? Eller snakker han sant? Klin umulig og forstå etter 30 år med dating. lykke til. Anonymkode: a6c1d...8c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 10. oktober 2024 #66 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Seff skrev (På 9.10.2024 den 10.06): Han ville ha sex, men fikk det ikke. Kyssing på første date som voksen vil jeg si er et hint om hva han egentlig er ute etter. Ønsket om sex er alltid utgangspunktet, hva trodde du menn som går på date egentlig er ute etter? Mulig det er en kvinneting å gå på date med menn de ikke er tiltrukket av for å se an om de kanskje blir det etter mye om og men, men det er ikke slik menn holder på. Endret 10. oktober 2024 av Lt.Dan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #67 Del Skrevet 10. oktober 2024 Lt.Dan skrev (3 minutter siden): Ønsket om sex er alltid utgangspunktet, hva trodde du menn som går på date egentlig er ute etter? Mulig det er en kvinneting å gå på date med menn de ikke er tiltrukket av og se an om de kanskje blir det etter mye om og men, men det er ikke slik menn holder på. Newsflash! Det går an å møte mennesker uten å humpe på dem ved første ledige anledning. Dere menn er rare. Dere vil ha dydige/jomfruelige kvinner som venter med sex og anser sex som noe eksklusivt, og samtidig forventer dere at de samme kvinnene har sex på andre date? Jorden kaller, altså. Anonymkode: 2f795...856 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 10. oktober 2024 #68 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Newsflash! Det går an å møte mennesker uten å humpe på dem ved første ledige anledning. Dere menn er rare. Dere vil ha dydige/jomfruelige kvinner som venter med sex og anser sex som noe eksklusivt, og samtidig forventer dere at de samme kvinnene har sex på andre date? Jorden kaller, altså. Anonymkode: 2f795...856 Yes, det stemmer, men siden det er 2024 og ingen kvinner ønsker det systemet lengre fordi patriarki, har vi dagens situasjon hvor forventningen til sex etter relativt kort tid har blitt vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #69 Del Skrevet 10. oktober 2024 Lt.Dan skrev (3 minutter siden): Yes, det stemmer, men siden det er 2024 og ingen kvinner ønsker det systemet lengre fordi patriarki, har vi dagens situasjon hvor forventningen til sex etter relativt kort tid har blitt vanlig. Vi finnes, tro meg. Men dere behandler oss som dritt. Jeg giftet meg som jomfru. Tror du eksmannen verdsatte det? Nei da. Han var utro etter noter og brukte hele ekteskapet på å kue meg og ødelegge meg psykisk. Mannen etter det igjen visste veldig godt mine holdninger til sex og forhold, og lot som han var veldig seriøs, for så å dumpe meg etter første sex. Han inngikk veddemål med kompiser om at han skulle få meg til sengs, selv om det tok ham fire måneder. Det er heller ikke snakk om et "system". En dydig mann leter naturligvis etter en dydig kvinne. Dere med dobbeltmoral forblir single, og til pass for dere, sånn egentlig. Anonymkode: 2f795...856 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 10. oktober 2024 #70 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg synes det hørtes veldig voldsomt ut at han skulle være så kjærlig og romantisk så tidlig i starten.. nesten litt over the top og ikke helt til å tro på. Jeg selv hadde syntes det hadde vært vanskelig å tenke at det er genuint, og litt desperat ( for sex kanskje) oppførsel for to første dater.. Det er ikke noe vits i å konspirere rundt hva han egentlig tenkte, hvis han ikke har folkeskikk nok til å gi deg en grunn. Ghosting er sykt vondt så føler med deg 💔 Men han her hørtes jo ikke helt god ut spør du meg. Prøv å rist det av deg - og finn på ting, ikke sitt å vent på en melding eller bruk for mye energi på det om du kan ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. oktober 2024 #71 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert man får noe svar som gjør en noe klokere. Ofte tenker heller ikke folk over hva de gjør. Med en sånn melding så presser hun han til å ta et standpunkt til tross for at de bare har møttes to ganger. Kanskje han sier han vil fortsatte datingen, bare for å ikke miste henne som en eventuell reserveløsning. Så ender det med halvhjertet dating og enda mere frustrasjon ifra TS videre. Eller hva om det mot formodning skulle være andre grunner. Da antar jeg han lar høre fra seg når dette er overstått eventuelt. Anonymkode: fdbd9...7d5 Hvis han sier han vil fortsette datingen, må ho sette krav etter det. Foreslå sted og tid. Han har jo sagt han vil fortsette. Ta det en mann sier bokstavelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #72 Del Skrevet 10. oktober 2024 Men i all verden, det har da bare gått noen dager? Forventer folk meldinger hver eller annenhver dag? Det hadde jeg blitt helt utslitt av. Må da være greit at det går noen travle hverdager uten skriving hit og dit? Her hadde jeg bare ventet uten å skrive mer, TS. Hvis han er interessert, så skriver han nok i løpet av noen dager. Hvis ikke, så er det over. Send for guds skyld ikke en passiv-aggressiv melding som noen her foreslår om han egentlig er interessert, det er bare kleint og needy. Anonymkode: 43a26...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #73 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men i all verden, det har da bare gått noen dager? Forventer folk meldinger hver eller annenhver dag? Det hadde jeg blitt helt utslitt av. Må da være greit at det går noen travle hverdager uten skriving hit og dit? Her hadde jeg bare ventet uten å skrive mer, TS. Hvis han er interessert, så skriver han nok i løpet av noen dager. Hvis ikke, så er det over. Send for guds skyld ikke en passiv-aggressiv melding som noen her foreslår om han egentlig er interessert, det er bare kleint og needy. Anonymkode: 43a26...1ac Hvis du blir utslitt av å sende en melding til noen du er interessert i, annenhver dag, må du komme deg til legen litt brennkvikt. Anonymkode: 8c735...fd3 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #74 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 22.46): Hei! En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem. Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg.. Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt. Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ Anonymkode: 71d93...6d0 Han fikk ikke sex på hjemmebesøk date 2. Han var kun ute etter det. Dessverre,mange er slik. Be happy. Han fikk ikke det han ville ha😉And move on. Anonymkode: 42712...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #75 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men i all verden, det har da bare gått noen dager? Forventer folk meldinger hver eller annenhver dag? Det hadde jeg blitt helt utslitt av. Må da være greit at det går noen travle hverdager uten skriving hit og dit? Her hadde jeg bare ventet uten å skrive mer, TS. Hvis han er interessert, så skriver han nok i løpet av noen dager. Hvis ikke, så er det over. Send for guds skyld ikke en passiv-aggressiv melding som noen her foreslår om han egentlig er interessert, det er bare kleint og needy. Anonymkode: 43a26...1ac Jeg håper du har rett mvh TS Anonymkode: 71d93...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #76 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg har fått det enklere med dating osv. etter at jeg begynte å ta det menn sier og gjør omtrent bokstavelig. Gidder ikke lenger å sitte og tenke hva hvis... kanskje han bare... kanskje han mente noe annet... kanskje jeg skulle ha gjort dit og datt. Jeg er alltid tydelig på hva jeg vil selv, og hvis en mann liker meg, får han ta ansvar for å kommunisere det til meg og følge det opp med tilsvarende handling. Total stillhet i flere dager på den måten daten din har vist hadde jeg bokstavelig talt bare tolket som om at han ikke er interessert lenger eller driver med noe hot and cold-greier, og jeg hadde gått videre. Anonymkode: 7dd75...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. oktober 2024 #77 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått det enklere med dating osv. etter at jeg begynte å ta det menn sier og gjør omtrent bokstavelig. Gidder ikke lenger å sitte og tenke hva hvis... kanskje han bare... kanskje han mente noe annet... kanskje jeg skulle ha gjort dit og datt. Jeg er alltid tydelig på hva jeg vil selv, og hvis en mann liker meg, får han ta ansvar for å kommunisere det til meg og følge det opp med tilsvarende handling. Total stillhet i flere dager på den måten daten din har vist hadde jeg bokstavelig talt bare tolket som om at han ikke er interessert lenger eller driver med noe hot and cold-greier, og jeg hadde gått videre. Anonymkode: 7dd75...4f9 Enig her og. Alt de sier må tas bokstavelig og ikke tenk på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 10. oktober 2024 #78 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hørt mer ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 10. oktober 2024 #79 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Newsflash! Det går an å møte mennesker uten å humpe på dem ved første ledige anledning. Dere menn er rare. Dere vil ha dydige/jomfruelige kvinner som venter med sex og anser sex som noe eksklusivt, og samtidig forventer dere at de samme kvinnene har sex på andre date? Jorden kaller, altså. Anonymkode: 2f795...856 Newsflash! Det er ikke de samme mennene som ser etter seksuell kompetanse og som er verdikonservative. Dere er nødt å bestemme dere for hvilket vann dere ønsker å fiske i. Hvis en Verdikonservativ lovebomber dere, kommer han til å lete etter andre verdier hos dere enn om en normal mann gjør det. I begge situasjonen kan dere feile. Det gjør menn like ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #80 Del Skrevet 10. oktober 2024 Dette er selvsagt ikke en fasit eller gjelder alle menn. Men av egen erfaring så er menn som legger i penger i dateing mer seriøse. Tur i skogen, en kaffe/øl og hjemme hos i de første 3 date er lite investering fra mannen sin side. En mann som virkelig er interessert viser det. Menn jobber for det de ser på som vært å invistere i. Men ja selvsagt unntak. Men menn som planlegger, legger til rette og er villig til å betale har som regel et oppriktig ønske til å se deg igjen. Menn kan fint kysse kose og ha sex med kvinner de ikke vil være kjæreste med. Viss du noen sinne må sitte å lure på om han liker deg så har du svaret ditt..he is just not that in to you. En annen ting som er typisk er menn som holder deg litt varm. Gir plutselig lyd fra seg og er veldig på også lar de ting dø ut litt igjen. Dette er også useriøst og mannen ønsker ikke noe seriøst med deg. En mann som er forelsket vil ikke la en bra dame gå fra dem da alle menn vet at andre menn vil sniffe rundt. De binder seg fort viss dama er vært det for dem. De jeg kjenner med best lykke innen dating har alltid takket nei til date hvor mannen ikke legger inn en innsats. De evig single venninene mine sier ja takk til nerflix and chili type date, hopper fort til sengs og undrer på hvorfor mannen plutselig ghoster dem. Anonymkode: d7dfd...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå