AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #41 Del Skrevet 9. oktober 2024 Du kan jo bare sende en melding der du spør rett ut Ikke bruk tid på overanalysering....hvor gammel er du? Slutten av 20-åra? Send melding med: "Hei! Ikke hørt noe særlig fra deg etter vi møttes, er du interessert i noe mer eller skal vi avslutte?" 😊 Anonymkode: cbd2e...43a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #42 Del Skrevet 9. oktober 2024 Måneskinn skrev (19 minutter siden): joda man kan godt si det til folk - men tror du egentlig de bryr seg? .... jeg personlig tror det er bortkastet energi. Jeg synes ikke det er bortkastet energi å si fra når folk oppfører seg dårlig, ærlig talt hva er det med dagens dating? Er ikke mer enn 5-6 år siden jeg datet sist og da var ikke helt normal folkeskikk en mangel! Anonymkode: 52593...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #43 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo bare sende en melding der du spør rett ut Ikke bruk tid på overanalysering....hvor gammel er du? Slutten av 20-åra? Send melding med: "Hei! Ikke hørt noe særlig fra deg etter vi møttes, er du interessert i noe mer eller skal vi avslutte?" 😊 Anonymkode: cbd2e...43a Å gud, ikke gjør dette! Det er så kleint. De har vært på TO dater. Når ingen tar initiativ til å møtes igjen, så betyr det at det ikke fungerte. Når daten hennes bare svarer kort og høflig på melding, uten noen flere spørsmål eller forslag om å møtes igjen, så er han ikke interessert i å fortsette datingen! Unødvendig å mase videre for å få en ekstra klein avslutning på det hele som; «Du er en nydelig jente og det var koselig å henge med deg. Dessverre føler jeg den siste sparklen manglet for å gå videre. Men jeg ønsker deg alt godt, og lykke til videre!» Om man er så heldig da. Er man uheldig får man noe ufint og sårende tilbake. Eventuelt ikke svar på spørsmålet i det hele tatt. Anonymkode: fdbd9...7d5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #44 Del Skrevet 9. oktober 2024 Akkurat dette er grunnen til at jeg har sluttet å date. Hvor falsk går det an å bli? Slike folk er løgnere fra ende til annen. Jeg har opplevd det selv og det er så feigt. Anbefaler å slette nummeret hans og fjern han fra dine sosiale medier. Det er ikke greit å utnytte andres følelser på denne måten. Men i dag er det blitt helt vanlig å holde på slik. Det skjer i alle aldersgrupper. Vær glad du slapp unna for slike menn er ikke noe å samle på. Neste gang du er på en date med en annen gjør du det helt klart for han at du går ikke på date hvis han er en type som driver med ghosting. Man kan ihvertfall ha folkeskikk nok til å si i fra. Anonymkode: 7cd70...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #45 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan jo bare sende en melding der du spør rett ut Ikke bruk tid på overanalysering....hvor gammel er du? Slutten av 20-åra? Send melding med: "Hei! Ikke hørt noe særlig fra deg etter vi møttes, er du interessert i noe mer eller skal vi avslutte?" 😊 Anonymkode: cbd2e...43a Jeg er 29 ja Han er i midten av 30-årene. AnonymBruker skrev (1 time siden): Å gud, ikke gjør dette! Det er så kleint. De har vært på TO dater. Når ingen tar initiativ til å møtes igjen, så betyr det at det ikke fungerte. Når daten hennes bare svarer kort og høflig på melding, uten noen flere spørsmål eller forslag om å møtes igjen, så er han ikke interessert i å fortsette datingen! Unødvendig å mase videre for å få en ekstra klein avslutning på det hele som; «Du er en nydelig jente og det var koselig å henge med deg. Dessverre føler jeg den siste sparklen manglet for å gå videre. Men jeg ønsker deg alt godt, og lykke til videre!» Om man er så heldig da. Er man uheldig får man noe ufint og sårende tilbake. Eventuelt ikke svar på spørsmålet i det hele tatt. Anonymkode: fdbd9...7d5 Han svarte egentlig ikke kort og høflig, det er derfor jeg er så forvirret! Han sendte en lang melding etter siste date om hvor hyggelig han syntes det var osv, og når jeg sendte melding stilte han meg flere oppfølgingsspørsmål, lange svar osv. Han bare tar ikke initiativ, og det forvirrer meg! Nå har det gått enda en dag uten et ord. Anonymkode: 71d93...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #46 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ikke send noe mer iallfall. Du har gjort det du kan. bare vær stille du og. Skjønner du venter på svar og godt mulig du får det nå mot helgen. Mulig han er travel på jobb. Har han barn? Har du ikke hørt noe iløpet av fredagen så driter du i han. Anonymkode: 9bdaf...bc5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 9. oktober 2024 #47 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 22.46): Hei! En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem. Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg.. Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt. Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ Anonymkode: 71d93...6d0 Tipper han ville pule og du ikke åpnet for at han kunne prøve seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #48 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 29 ja Han er i midten av 30-årene. Han svarte egentlig ikke kort og høflig, det er derfor jeg er så forvirret! Han sendte en lang melding etter siste date om hvor hyggelig han syntes det var osv, og når jeg sendte melding stilte han meg flere oppfølgingsspørsmål, lange svar osv. Han bare tar ikke initiativ, og det forvirrer meg! Nå har det gått enda en dag uten et ord. Anonymkode: 71d93...6d0 Pass deg for menn som prøver å sjarmere deg på lange meldinger. De er det noe galt med. De holder på med flere. Foretrekker faktisk heller min eksmann som bare svarte ja og nei på meldinger. Der var ikke ugler i mosen. Anonymkode: 7cd70...b03 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #49 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å gud, ikke gjør dette! Det er så kleint. De har vært på TO dater. Når ingen tar initiativ til å møtes igjen, så betyr det at det ikke fungerte. Når daten hennes bare svarer kort og høflig på melding, uten noen flere spørsmål eller forslag om å møtes igjen, så er han ikke interessert i å fortsette datingen! Unødvendig å mase videre for å få en ekstra klein avslutning på det hele som; «Du er en nydelig jente og det var koselig å henge med deg. Dessverre føler jeg den siste sparklen manglet for å gå videre. Men jeg ønsker deg alt godt, og lykke til videre!» Om man er så heldig da. Er man uheldig får man noe ufint og sårende tilbake. Eventuelt ikke svar på spørsmålet i det hele tatt. Anonymkode: fdbd9...7d5 Veldig sant det du sier her. Stopper praten så er heller ikke interessen der. Bare vær stille tilbake, det er ofte det beste. Sa ser man om de kommer eller, mest sannsynlig sistnevnte. Anonymkode: f19d6...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #50 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Å gud, ikke gjør dette! Det er så kleint. Anonymkode: fdbd9...7d5 Nei, jeg synes ikke det er kleint. Jeg liker direkte kommunikasjon. Opplevd selv at noen ikke svarte på 3 dager, det var av helt andre grunner enn du skriver...så vi tok opp kontakten igjen når han ble frisk igjen ❤️ Anonymkode: cbd2e...43a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #51 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 29 ja Han er i midten av 30-årene. Han svarte egentlig ikke kort og høflig, det er derfor jeg er så forvirret! Han sendte en lang melding etter siste date om hvor hyggelig han syntes det var osv, og når jeg sendte melding stilte han meg flere oppfølgingsspørsmål, lange svar osv. Han bare tar ikke initiativ, og det forvirrer meg! Nå har det gått enda en dag uten et ord. Anonymkode: 71d93...6d0 Slutt å vær forvirret, send tydelig melding som jeg skrev! ❤️ Ingenting er kleint! Direkte er det beste. Anonymkode: cbd2e...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #52 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er 29 ja Han er i midten av 30-årene. Han svarte egentlig ikke kort og høflig, det er derfor jeg er så forvirret! Han sendte en lang melding etter siste date om hvor hyggelig han syntes det var osv, og når jeg sendte melding stilte han meg flere oppfølgingsspørsmål, lange svar osv. Han bare tar ikke initiativ, og det forvirrer meg! Nå har det gått enda en dag uten et ord. Anonymkode: 71d93...6d0 Dropp dette, virker ekstremt ustabilt med sånn av på greier. Anonymkode: 52593...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #53 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pass deg for menn som prøver å sjarmere deg på lange meldinger. De er det noe galt med. De holder på med flere. Foretrekker faktisk heller min eksmann som bare svarte ja og nei på meldinger. Der var ikke ugler i mosen. Anonymkode: 7cd70...b03 Nope. Kanskje bare norske menn. Jeg ble til slutt drittlei gjerrige, uromantiske norske menn og fant meg en dansk en. Han skrev lange, følelsesladede meldinger i begynnelsen. Nei, han holdt ikke på med flere. Ja, vi hadde sex tidlig i relasjonen. Og ja, vi er lykkelig gift i dag. Uten at jeg noen gang måtte vippse ham 40 kroner for kaffe etter date, eller at "bursdag er for barn, derfor trenger du ikke gave". Anonymkode: 2f795...856 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #54 Del Skrevet 10. oktober 2024 Virker urealistisk at en person skal like en annen så godt etter noen timer i skogen. Dette lukter sur sokk. Anonymkode: 59d6a...172 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 10. oktober 2024 #55 Del Skrevet 10. oktober 2024 Ikke send han melding mer nå. Sender han deg ikke noe ila helgen så er det ikke noe mer der. Kan være at han er opptatt også for alt vi vet, men ikke hele uka. Hva slags jobb har han? Har han barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 10. oktober 2024 #56 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 22.46): Hei! En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem. Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg.. Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt. Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ Anonymkode: 71d93...6d0 Det har bare gått tre dager, og her må du nesten puste med magen. 🙂 Det som skjer det skjer - trekker han seg unna, ja, så trekker han seg unna. Har han ikke lyst til mer, ja, så har han ikke lyst til mer. Selvfølgelig er det kjipt, dersom dere hadde det veldig koselig, men sånt skjer noen ganger! 🙂 Dere har møtes bare to ganger. Utover det, så er mine refleksjoner at menn som er veldig på de første gangene, med både komplimenter og kyssing, gjerne jakter en følelse, å føle seg attraktiv, føle at de har deg, at de kan få deg når de ønsker. Du må selv huske på at selv etter to stevnemøter så kjenner du han ikke, vet ikke hvem han er, og det virker som du jakter litt selv, på den følelsen han fikk deg til å føle. Edit: Jeg er også enig med de som sier at du ikke bør sende han flere meldinger nå, men vente og se hva han gjør. Dette må være litt opp til han, å få det i gang igjen, dersom han er interessert. Ikke noe konfrontering av personer man bare har møtt to ganger.. Endret 10. oktober 2024 av Blått 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #57 Del Skrevet 10. oktober 2024 Blått skrev (3 minutter siden): Edit: Jeg er også enig med de som sier at du ikke bør sende han flere meldinger nå, men vente og se hva han gjør. Dette må være litt opp til han, å få det i gang igjen, dersom han er interessert. Ikke noe konfrontering av personer man bare har møtt to ganger.. Spillet med hvem som skal sende melding igjen er jo litt av noe greier. Dette handler mer om det mentale for TS, at hun blir ferdig med dette. Får svaret hun overanalyserer. Anonymkode: cbd2e...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 10. oktober 2024 #58 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spillet med hvem som skal sende melding igjen er jo litt av noe greier. Dette handler mer om det mentale for TS, at hun blir ferdig med dette. Får svaret hun overanalyserer. Anonymkode: cbd2e...43a Man kan fint ta ansvar for egen mental helse og jobbe med seg selv Det er noe med å ikke legge for mye i det, etter to stevnemøter, fordi at man rett og slett ikke kjenner hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #59 Del Skrevet 10. oktober 2024 Blått skrev (1 minutt siden): Man kan fint ta ansvar for egen mental helse og jobbe med seg selv Det er noe med å ikke legge for mye i det, etter to stevnemøter, fordi at man rett og slett ikke kjenner hverandre. Ja, men om det kan lette TS sitt hodet er jo fint å sende en direkte melding. Ingen svar=helt ferdig ❤️ Anonymkode: cbd2e...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #60 Del Skrevet 10. oktober 2024 Blått skrev (1 time siden): Man kan fint ta ansvar for egen mental helse og jobbe med seg selv Det er noe med å ikke legge for mye i det, etter to stevnemøter, fordi at man rett og slett ikke kjenner hverandre. Helt enig, ikke send flere meldinger ts. Anonymkode: 4536d...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå