Gå til innhold

Datene gikk kjempebra, men han mistet interessen? Hjelp en uerfaren kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Heter han Mats?

Anonymkode: 746ff...74a

Nord Norge?😏

Anonymkode: a9667...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nord Norge?😏

Anonymkode: a9667...50b

Oslo

Anonymkode: 746ff...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 22.46):

Hei!

En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem.

Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg..:rodmer:

Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. 

Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt.

Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? 

Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ 

Anonymkode: 71d93...6d0

Sov han over? Hadde dere sex? Snakket dere om sex i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (4 timer siden):

Sov han over? Hadde dere sex? Snakket dere om sex i det hele tatt?

Hei,

Nei, han virker veldig lite på sex egentlig. Han er flørtete og sånn, og bryter raskt isen fysisk, men det virket ikke som han forventet verken sex eller å sove over.

han er veldig hyggelig når jeg sender melding, men tar ikke initiativ selv. Har hørt litt fra han, men generelt lite. Tror jeg må foreslå å møtes en dag (ute), og hvis han sier ja og det er hyggelig spørre hva han tenker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare for alle menn, men det kan være han seriedater, eller har det veldig travelt.

Litt skeptisk slik du har lagt frem saken i forkant, med litt mye lovebombing, men det kan være han er travel eller er litt nervøs for fortsettelsen?

Du kan konfrontere han med at du blir litt usikker på han, du har vel ingen ting å tape? Jeg har gjort det og blitt konfrontert, og det har iallefall fått til en avklaring, god eller dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du var galt, ts? Dere hadde noen hyggelige dater. Mener du han skylder deg sex eller et forhold eller noe fordi det var «hyggelig»? Hyggelig tilsier bare at dere begge hadde helt normal folkeskikk. Man forventer «hyggelig» som et absolutt minimum. Det er ikke noe man blr tolke som et tegn på noe som helst annet enn at mennesket man møter er et helt normalt fungerende menneske.

Ønsker han kontakt så initierer han det. Ønsker du kontakt så initierer du det. Er den andre parten uenig så responderer de enten ikke, eller sier «nei takk». De skylder deg ingen grunn, unskyldning, bortforklaring eller annet. «Nei» er en full, hel og komplett setning. Argumenterer du mot den er du uegnet som partner og venn.

Anonymkode: b37db...a1e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hei,

Nei, han virker veldig lite på sex egentlig. Han er flørtete og sånn, og bryter raskt isen fysisk, men det virket ikke som han forventet verken sex eller å sove over.

han er veldig hyggelig når jeg sender melding, men tar ikke initiativ selv. Har hørt litt fra han, men generelt lite. Tror jeg må foreslå å møtes en dag (ute), og hvis han sier ja og det er hyggelig spørre hva han tenker.

Når han aldri tar kontakt med deg eller initiativ så hadde jeg ihvertfall ikke spurt om å møtes, det er ganske klare signaler på at han ikke er så fryktelig interessert.

Anonymkode: 4536d...62e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (23 timer siden):

Folkeskikk? For hva da? De har møtes to ganger. Det er veldig hyggelig om en tar invitasjon til en ny date, men herregud, de kjenner hverandre ikke og at man selv har fyrt opp sine forventninger etter to stevnemøter - er ens eget problem. 

Har man møttes to ganger er det normal høflighet å si takk for meg men jeg tror ikke dette var noe for meg.Lykke til videre. Ghosting er uhøflig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Har man møttes to ganger er det normal høflighet å si takk for meg men jeg tror ikke dette var noe for meg.Lykke til videre. Ghosting er uhøflig

Tenker at det også har noe å si hvilken kommunikasjon man har hatt i forkant. Selv skal jeg møte en dame nå første gang hvor vi har chattet en del på Tinder, før vi gikk over til Snap og hatt noen laaange telefonsamtaler. Føler definitivt at dersom en av oss føler at dette ble feil etter første møtet, så snakker man sammen etterpå om det.

Såpass investert har i alle fall jeg blitt at det vil være helt naturlig for min del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (6 minutter siden):

Du kan sitte og sutre over hva du mener andre burde gjøre, men fakta er at man kjenner hverandre ikke etter to stevnemøter. Han skylder deg ingenting, du skylder han ingenting. Du er sjef i ditt eget liv og ta litt kontroll over det selv istedenfor å klandre alle andre når ting går galt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, denne mannen prøvde seg på sex, fikk ikke, mista interessen.

Du burde heller spørre deg selv, hvorfor du er interesert i en mann som tydelig har vist at ikke er interessert i deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Du kan sitte og sutre over hva du mener andre burde gjøre, men fakta er at man kjenner hverandre ikke etter to stevnemøter. Han skylder deg ingenting, du skylder han ingenting. Du er sjef i ditt eget liv og ta litt kontroll over det selv istedenfor å klandre alle andre når ting går galt. 

Sutre? Hvorfor er det ikke lov å mene at man skal behandle mennesker med respekt her inne? Hvem faen bryr seg om hva andre skylder og ikke? Man skylder ikke betjeningen på butikken å smile og si hadet, men man kan gjøre det likevel fordi det er en hyggelig ting å gjøre. Er så sykt selvopptatt å tenke jeg skylder ingen noe så da gir jeg faen i å ha folkeskikk. Du har jo forsåvidt rett i det du skriver men herregud da. Ha empati da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (21 minutter siden):

Sutre? Hvorfor er det ikke lov å mene at man skal behandle mennesker med respekt her inne? Hvem faen bryr seg om hva andre skylder og ikke? Man skylder ikke betjeningen på butikken å smile og si hadet, men man kan gjøre det likevel fordi det er en hyggelig ting å gjøre. Er så sykt selvopptatt å tenke jeg skylder ingen noe så da gir jeg faen i å ha folkeskikk. Du har jo forsåvidt rett i det du skriver men herregud da. Ha empati da

Sammenligner du virkelig butikkbetjeningen med en du har vært på to stevnemøter med? Du forstår ikke dette er to forskjellige relasjoner? 😂

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har jo bare vært på to dater. Og jeg synes også det høres ut som det var ganske mye koseprat og fysisk berøring - ting som koster lite, og som er ment å eskalere ting kjapt (gjerne da seksuelt).

Du skriver han «tok kontakt med deg», hva mener du med det? Tinder? Har dere noen felles kjente?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (11 minutter siden):

Sammenligner du virkelig butikkbetjeningen med en du har vært på to stevnemøter med? Du forstår ikke dette er to forskjellige relasjoner? 😂

Det er absolutt sammenlignbart. Hvorfor skal man være mer uhøflig mot noen man har vært på date med, og slik jeg leser det var han kosete og kysset ts allerede på første date, noe som er ganske intimt. En butikkansatt sier man knapt hei og hadet til. Når du tenker på det er det jo mindre logisk at man skal være mest hyggelig mot den butikkansatte i så tilfelle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Det er absolutt sammenlignbart. Hvorfor skal man være mer uhøflig mot noen man har vært på date med, og slik jeg leser det var han kosete og kysset ts allerede på første date, noe som er ganske intimt. En butikkansatt sier man knapt hei og hadet til. Når du tenker på det er det jo mindre logisk at man skal være mest hyggelig mot den butikkansatte i så tilfelle.

Unnskyld meg. Vet ikke hvordan jeg skal si dette uten å høres skikkelig frekk ut, men dette her er så dumt at det er morsomt. Vi avslutter her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blått skrev (3 minutter siden):

Unnskyld meg. Vet ikke hvordan jeg skal si dette uten å høres skikkelig frekk ut, men dette her er så dumt at det er morsomt. Vi avslutter her. 

Ja du må gjerne si det er dumt men jeg syns faktisk en man har vært på date med og faktisk kyssa fortjener mer respekt enn andre randoms man har møtt et par ganger

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han bare er ute etter sex så er det rart han mistet interessen etter bare to dates. Det kunne han kanskje få på 3,4 date også. 

Sikkert at noe annet ikke har skjedd? 

Hørt mer fra han nå ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

vi ble faktisk kjent via et kurs i padel vi begge var påmeldt for et år siden ca så tok han kontakt på Instagram nylig.

Har fått noen snapper, men det er alt. 
jeg syntes også det er rart hvis det bare er sex, med tanke på at stemningen var god og hvis jeg var han ville jeg tenkt at neste gang var det stor sjanse for det. 

tenker kanskje han enten bare er opptatt, usikker, eller har møtt noen andre. Eller så er det gutter som bare er veldig dårlig på å ta initiativ, men det bedrer seg aldri

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Heisann!

vi ble faktisk kjent via et kurs i padel vi begge var påmeldt for et år siden ca så tok han kontakt på Instagram nylig.

Har fått noen snapper, men det er alt. 
jeg syntes også det er rart hvis det bare er sex, med tanke på at stemningen var god og hvis jeg var han ville jeg tenkt at neste gang var det stor sjanse for det. 

tenker kanskje han enten bare er opptatt, usikker, eller har møtt noen andre. Eller så er det gutter som bare er veldig dårlig på å ta initiativ, men det bedrer seg aldri

Hvis du tør, så kan du sende han en melding å spørre rett ut om han er interessert i å fortsette og bli kjent, eller om dere skal gå videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...