Gå til innhold

Datene gikk kjempebra, men han mistet interessen? Hjelp en uerfaren kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan jo være at det ikke var match på det stadiet der man føler at det ikke er rett match for livstid men at man føler seg tiltrukket?

Anonymkode: 5124e...9d9

Da bør en kommunisere det da og ikke late som man er «all in»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her! Takk for overveldende mange gode tilbakemeldinger ❤️

jeg stusser over at han sendte den meldingen først etter sist gang vi møttes hvis han ikke syntes det var en god match.

jeg har forsøkt å tenke rasjonelt, og tenker følgende kanskje er mest realististiske alternativer:

- Han var aldri interessert i mer enn sex, og trekker seg litt tilbake fordi han ser han lan ha gitt meg falske forhåpninger og ikke vil havne i klemma

- Han liker meg som et kjæresteemne, men når han var alene igjen ble han usikker på om han er klar for forhold. Jeg tror ikke han har vært singel veldig lenge, og han kan ha fått litt panikk for at det skal gå for fort frem, og at han trekker seg litt tilbake for å få litt mer space, og at det ikke skal gå så fort

- Han entertainer andre, ordene er bare love bombing, og han tror at vi begge er innforstått med at det ikke er noe seriøst

- Jeg overtenker og han er bare opptatt med jobb osv, og jeg har for høye forventninger til starten av datingfasen.

Anonymkode: 71d93...6d0

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kan jo være at det ikke var match på det stadiet der man føler at det ikke er rett match for livstid men at man føler seg tiltrukket?

Anonymkode: 5124e...9d9

Det er helt korrekt. Her blir stakkaren stemplet som en dritt med en gang. Konseptet dating handler jo om å bli bedre kjent og se om man er noe for hverandre. News; de fleste dater ender IKKE i et forhold. Daten kan ha vært helt topp den, men det hjelper jo faktisk ikke om man ikke får kjærestevibber av den andre.

Anonymkode: 58e83...dd9

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser at dette er en varm/kald tilnærming TS? Det er en veldig skummel og vond relasjon å begi seg inn i. Du kan ikke vinne her, men du kan velge om du skal investere mer i det eller ikke. Jeg hadde løpt langt andre veien

Anonymkode: 0d317...ae0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha sex, men fikk det ikke.

Kyssing på første date som voksen vil jeg si er et hint om hva han egentlig er ute etter.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (36 minutter siden):

Da bør en kommunisere det da og ikke late som man er «all in»

Han signaliserer jo ikke at han er all in.

Anonymkode: 58e83...dd9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

TS her! Takk for overveldende mange gode tilbakemeldinger ❤️

jeg stusser over at han sendte den meldingen først etter sist gang vi møttes hvis han ikke syntes det var en god match.

jeg har forsøkt å tenke rasjonelt, og tenker følgende kanskje er mest realististiske alternativer:

- Han var aldri interessert i mer enn sex, og trekker seg litt tilbake fordi han ser han lan ha gitt meg falske forhåpninger og ikke vil havne i klemma

- Han liker meg som et kjæresteemne, men når han var alene igjen ble han usikker på om han er klar for forhold. Jeg tror ikke han har vært singel veldig lenge, og han kan ha fått litt panikk for at det skal gå for fort frem, og at han trekker seg litt tilbake for å få litt mer space, og at det ikke skal gå så fort

- Han entertainer andre, ordene er bare love bombing, og han tror at vi begge er innforstått med at det ikke er noe seriøst

- Jeg overtenker og han er bare opptatt med jobb osv, og jeg har for høye forventninger til starten av datingfasen.

Høres ut som om du har tenkt på dette. Ikke bli for skuffet over dette datinglivet, kan være hardt. Om han prøver hot and cold(eller at det er naturlig for han), så vær varsom. Det er en farlig hersketeknikk som kan gjøre deg totalt hekta. 

Endret av Fjellmannover190
trykkleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syntes du var god nok for et kjapt knull, men ikke noe mer. Beklager.

Anonymkode: 059c5...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo fått bakoversveis av en som var så innmari på fra første date. Kyss i pannen er for meg litt "fortrolig", noe man gjør når det har blitt noe mer enn dating kanskje. At han oppførte seg så voldsomt for  så å bli helt kald omtrent vil jeg ikke si er normalt og jeg hadde ikke gått videre. 

Anonymkode: 9c735...4fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei!

En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem.

Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg..:rodmer:

Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. 

Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt.

Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? 

Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ 

Vil si det der er skikkelig sweettalking og så klart alt det man vil høre fra noen en liker. Så klart man tror han er «all in». Jeg og hadde trodd han mente det han sa. 

Men har lært at det er sånn de opererer. Mener ikke noe av det de sier. Så skjønne når de mener ett kompliment og ikke er Umulig blitt. Så blir då en ikke tror på noe. Og da fremstår man som uinteressert selv om man er det. Men kun for å beskytte seg selv mot å bli lurt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn datinglivet er. Man kan like en person, føle tiltrekning og kjemi, men likevel mangle den siste gnisten som gjør at man ønsker å gå videre med personen. 

Anonymkode: fdbd9...7d5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er litt sånn datinglivet er. Man kan like en person, føle tiltrekning og kjemi, men likevel mangle den siste gnisten som gjør at man ønsker å gå videre med personen. 

Anonymkode: fdbd9...7d5

Jeg tror nok dette er sannheten, Ts. Beklager. Han har nok funnet ut at det ikke var gnist der, det vil han sikkert skrive til deg fordi det er en "fair" måte å gjøre det på. Han burde si det til deg hvertfall. 

Dryss dette av deg, så glemmer du nok han ganske kjapt. 

Anonymkode: f19d6...561

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei!

En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem.

Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg..:rodmer:

Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. 

Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt.

Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? 

Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ 

Han håpte kanskje på sex? Da vet du iallefall hva han egentlig var ute etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei!

Han ville ha sex, men det ble ikke noe. Så da gidder han ikke mer. Ikke en seriøs mann, med andre ord.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig bare var ute etter sex og var skuffet over dette er det vel rart at han sendte melding etterpå?

Overrasket over at det ikke er noen som syntes jeg overreagerer litt og tar sorgene på forskudd, det har bare gått noen dager. Jeg tror det blir avgjørende å se om jeg hører noe fra han over helgen. Hvis jeg ikke hører noe fra han resten av uka er det et ganske klart svar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei!

Det der hørtes for mye og for intenst ur for meg, love bombing tenker jeg. 

Anonymkode: 52593...cd2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså alle deres som kommer med grunner og forklaringer om at han ikke er interessert, det er jo greit nok, ting kan skje og man mister feelingen, men faen er vi ikke voksne folk som kan si fra? Og han avslutter en fin kveld med en fin melding for så å bare forsvinne helt? Jeg har alltid tatt en telefon eller sendt en melding og sagt fra hvis jeg ikke føler det mer, og de har satt pris på å få beskjed. Å ghoste på denne måten er for umodne tullinger.

Dere kan ikke bare si at sånn er datinglivet, er det fullt av desperate love bombere med sex som mål fortest mulig? For noe triste greier. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså alle deres som kommer med grunner og forklaringer om at han ikke er interessert, det er jo greit nok, ting kan skje og man mister feelingen, men faen er vi ikke voksne folk som kan si fra? Og han avslutter en fin kveld med en fin melding for så å bare forsvinne helt? Jeg har alltid tatt en telefon eller sendt en melding og sagt fra hvis jeg ikke føler det mer, og de har satt pris på å få beskjed. Å ghoste på denne måten er for umodne tullinger.

Dere kan ikke bare si at sånn er datinglivet, er det fullt av desperate love bombere med sex som mål fortest mulig? For noe triste greier. 

Jo, dessverre kan vi si det. Erfaring,kalles det på godt norsk. Vet det er hardt og kjipt å høre, men det er dessverre sånn majoriteten har blitt i dag.  Enig med deg i at det er noe dritt å ghoste noen, men mange syns det er en lettvinn løsning og går for det. Lik det eller ikke, det er bare sånn. Og man kan ikke forandre andre mennesker, kun seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (4 minutter siden):

Jo, dessverre kan vi si det. Erfaring,kalles det på godt norsk. Vet det er hardt og kjipt å høre, men det er dessverre sånn majoriteten har blitt i dag.  Enig med deg i at det er noe dritt å ghoste noen, men mange syns det er en lettvinn løsning og går for det. Lik det eller ikke, det er bare sånn. Og man kan ikke forandre andre mennesker, kun seg selv.

Nei man trenget ikke å forandre, men man kan si at det et ikke greit å oppføre seg sånn, folk oppfører seg som kåte bavianer er greit å korrigere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei man trenget ikke å forandre, men man kan si at det et ikke greit å oppføre seg sånn, folk oppfører seg som kåte bavianer er greit å korrigere. 

joda  man kan godt si det til folk - men tror du egentlig de bryr seg? ....  jeg personlig tror det er bortkastet energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...