AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Hei! En mann i midten av 30-årene tok kontakt med meg, og vi begynte å prate. Han sendte meg omtenksomme meldinger nesten hver dag. Vi har møttes to ganger, og begge gangene har vært skikkelig gnist. Første date gikk vi tur i skogen, han kysset meg, og sa rett ut at han følte seg så komfortabel med meg, ga meg masse komplimenter og snakket åpent og fritt. Vi kaklet i munnen på hverandre, lo og han kysset meg gjentatte ganger veldig kjærlig. Etterpå kjørte han meg hjem. Gang nummer to møttes vi hjemme hos meg nå på lørdag, spiste middag og spilte brettspill og så en halv film. Han kysset meg ganske raskt etter han ankom, og hele kvelden var han ekstremt kjærlig. Kysset meg i panna og på hodet og holdt rundt meg.. Han sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg hadde tatt initiativ til å møtes igjen, og etter han dro sendte han meg melding og takket for kvelden og sa det var like hyggelig denne gangen. Dagen etter sendte jeg han melding, og siden har jeg ikke hørt noe.. Det har gått tre dager, og jeg begynner å bli ganske nervøs for at han trekker seg unna. Jeg har sendt han en melding, og han svarte hyggelig, men enkelt. Holder jeg på å klikke? Er det bare hverdagen? Hva kan være årsaken til det plutselige skiftet? Det virket som han virkelig syntes det gikk bra, så jeg forstår ikke hva som ser ut til å skje nå. Interessen virker som den har forduftet. Trenger han bare litt rom? Jeg har ikke lyst til å være overdramatisk og konfrontere han, håper derfor jeg kan få noen gode råd her ❤️ Anonymkode: 71d93...6d0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Du har gjort det du kan, får du ikke respons så får du svaret ditt, hører du ikke noe så ikke kontakt han igjen, det kommer ikke til å endre noe som helst hvis han har bestemt seg for at han ikke vil fortsette med deg. Anonymkode: 4536d...62e 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har gjort det du kan, får du ikke respons så får du svaret ditt, hører du ikke noe så ikke kontakt han igjen, det kommer ikke til å endre noe som helst hvis han har bestemt seg for at han ikke vil fortsette med deg. Anonymkode: 4536d...62e Men jeg skjønner at det er kjipt altså. Håper ikke han skuffer deg. Anonymkode: 4536d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #4 Del Skrevet 8. oktober 2024 Han var veldig kjærlig i håp om sex. Så fikk han ikke, og det var ikke så moro lenger. Hjemmedate pleier bety sex, så han ble nok skuffa. Du kan ikke se på kjærtegn som interesse. Anonymkode: 43767...57a 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #5 Del Skrevet 8. oktober 2024 Det finnes jo duster overalt. Legg det fra deg og se framover ♥️ Klapp deg selv på skuldra for at du nå hverken er gravid eller har kjønnssykdommer. Anonymkode: 10a37...c68 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #6 Del Skrevet 8. oktober 2024 Huff, du har nok møtt en som prøvde å få deg till sengs. Det er vanskelig, for du kan ikke ta noen interesse for ekte interesse. Anonymkode: 2b771...159 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. oktober 2024 #7 Del Skrevet 9. oktober 2024 Velkommen til dating 2024. Du må være klinkende klar fra start at du ser etter forhold og sex venter du med. Da siler du fort ut de som kun ser etter sex for de vil ikke gidde å date i evigheter. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 Han kontakter deg nok igjen. Kanskje du skal la han ta initiativ noen gange også? Høres ut som det er deg som hver gang tok initiativ til å treffes? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 Han fikk ikke den rette kjemien med deg. Enkelt og greit. Det er ikke din feil eller noe galt med deg. Det er ikke noe noen kan styre. På lik linje som at du ikke kan styre hva følelser du får for en mann. Det vil skje i datingfasen. Beste er å date med åpent sinn med innstillingen om å møte nye mennesker og kjenne på kjemien og ikke investere FOR mye følelser helt i starten. Jeg startet å date som 40 åring etter seperasjon og det var interessant, morsom og lærerikt. En av dem klarte å såre meg, men jeg lærte av det også og etter 7 mnd møtte jeg drømmemannen❤️ Og da jeg møtte han VISSTE vi det begge to. Alt bare klikket og tryggheten mellom oss kom enormt raskt. Anonymkode: bd430...1d7 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #10 Del Skrevet 9. oktober 2024 Vel, for noen er det bare hverdagen, plutselig er det mye på jobb og så har de laserfokus på det og glemmer litt annet. Så møter man dem igjen når de har kommet ut på andre siden, og de er like kjærlige. Det er lov å si fra, om han sendte melding hver dag før og ikke gjør det nå. Bare sende en sånn melding "lenge siden, hvordan går det". Det kan godt være han bare mistet interessen også, det skjer jo. Anonymkode: c1644...c88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) Om han sendte melding først etter deres siste møte, høres det litt rart ut? Det kan ha skjedd noe, og da kommer han. Vær bare litt obs på hot and cold. Eller så er han bare feig og ghoster. Håper det ordner seg! Endret 9. oktober 2024 av Fjellmannover190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 Du skjønner vel at det går an å like noen, ha god kjemi og likevel kjenne på at den andre ikke er Den rette? Han liker deg bare ikke godt nok til å gå videre. Kanskje han ikke tenner på deg. Anonymkode: 58e83...dd9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Del Skrevet 9. oktober 2024 Han kan ha gått inn i "kjæreste følelsen" når han var med deg. Antagelig hatt det fint osv .. men når han kommer hjem så kan ha kjent på at de følelsene allikevel ikke var helt tilstede. Så nå velger han den feige måten .. Anonymkode: 65b4d...065 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #14 Del Skrevet 9. oktober 2024 Menn er ikke alltid helt til å bli kloke på. Jeg datet en i en periode. Klaffet kjempemasse. Vi snakket daglig på telefonen og møttes på helg (siden vi bor 3 timer unna hverandre). Møtte han flere ganger og vi fant på masse koselige ting. Så tilslutt hadde vi sex. Etterpå så ble det ganske kaldt. Ikke noe telefoner mer. En og annen upersonlige meldingene. Jeg tok hintet og bare slettet han tilslutt. Kom meg videre og møtte andre. Fant tilslutt han som jeg er sammen med nå ❤️ ikke følt på noe usikkerhet og vi ventet med sex i 2 mnd mens vi datet. Føltes mye tryggere for meg ☺️ Jeg kan tenke meg at han mistet mistet interessen av en eller annen grunn. Kanskje pga forventning til sex? Ikke helt godt å si. Er de interessert så holder de kontakt tenker jeg. Anonymkode: 619c7...9a5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #15 Del Skrevet 9. oktober 2024 Er ikke dette et klassisk eksempel på lovebombing? Menn som framstår som "drømmemannen" helt til de får - eventuelt ikke får - det de er ute etter (sex), da er de ferdige med deg. Anonymkode: b4dc3...7cc 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #16 Del Skrevet 9. oktober 2024 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Velkommen til dating 2024. Du må være klinkende klar fra start at du ser etter forhold og sex venter du med. Da siler du fort ut de som kun ser etter sex for de vil ikke gidde å date i evigheter. Helt enig ! Det er sånn det er nå. De fleste utgir seg for at de vil i et forhold men så er det sex og oppmerksomhet de vil ha. Vært borti ca 10 stk av de allerede ! Var det tinder? 🥴 Anonymkode: f19d6...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #17 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Helt enig ! Det er sånn det er nå. De fleste utgir seg for at de vil i et forhold men så er det sex og oppmerksomhet de vil ha. Vært borti ca 10 stk av de allerede ! Var det tinder? 🥴 Anonymkode: f19d6...561 Kan jo være at det ikke var match på det stadiet der man føler at det ikke er rett match for livstid men at man føler seg tiltrukket? Anonymkode: 5124e...9d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #18 Del Skrevet 9. oktober 2024 Umulig å si hva som er grunnen. Det kan ha vært en gammel flamme som tok kontakt, f.eks. Anonymkode: 3dcbc...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #19 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jo være at det ikke var match på det stadiet der man føler at det ikke er rett match for livstid men at man føler seg tiltrukket? Anonymkode: 5124e...9d9 Men da er det vel mer naturlig at man ikke oppfører seg slik TS beskriver, men heller er litt tilbakeholden med kjærlighetserklæringene. Anonymkode: b4dc3...7cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #20 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han fikk ikke den rette kjemien med deg. Enkelt og greit. Det er ikke din feil eller noe galt med deg. Det er ikke noe noen kan styre. På lik linje som at du ikke kan styre hva følelser du får for en mann. Det vil skje i datingfasen. Beste er å date med åpent sinn med innstillingen om å møte nye mennesker og kjenne på kjemien og ikke investere FOR mye følelser helt i starten. Jeg startet å date som 40 åring etter seperasjon og det var interessant, morsom og lærerikt. En av dem klarte å såre meg, men jeg lærte av det også og etter 7 mnd møtte jeg drømmemannen❤️ Og da jeg møtte han VISSTE vi det begge to. Alt bare klikket og tryggheten mellom oss kom enormt raskt. Anonymkode: bd430...1d7 Men når man er over 25 år, bør man også være mann eller kvinne nok til å gi beskjed på en hyggelig måte hvis kjemien ikke er til stede. Jeg også datet for første gang i mitt liv da jeg var 41 år, møtte drømmemannen på min aller første date og siden har det vært oss to. 15 år siden nå. Vi var ærlige og direkte fra første minutt, så ingen av oss var i tvil en eneste gang. Hadde jeg vært TS, hadde jeg sendt en direkte melding og spurt hva som skjer. "Hei! Hadde det veldig hyggelig sammen med deg, men føler nå at du trekker deg tilbake. Helt i orden det, men det hadde vært supert om du kunne være ærlig og gitt meg beskjed om dette, i stedet for å feige ut. Hilsen TS. Anonymkode: afadc...8a4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå