AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #1 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg tenker mye på når jeg blir alene. Jeg har ikke mann og barn. Har tatt et valg om å ikke få barn av ulike årsaker. Og tror ikke jeg får meg mann noen gang. Jeg har foreldrene mine og broren min, tanter og onkler, søskenbarn og bestemor bestemor. Så jeg har jo stor familie da. Men jeg tenker ofte på hvordan det blir når jeg blir alene. Jeg har jo alltid feiret med foreldrene mine og broren min. Men i framtiden en gang så har jeg jo ikke foreldre lenger. Siden broren min har barn og samboer så ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å fortsette å feire med han, og de andre er jo opptatt med seg selv og familien sin de også. Bestemor er snart 90 år så aner ikke hvor lenge hun kommer til å leve. Jeg tenker mye på dette og nå tenker jeg mest på julen. Jeg er veldig glad i julen, men tenker på at jeg en gang kanskje må sitte alene og feire. Julen blir jo heller aldri sånn som den var før. At jeg en gang ikke lenger skal feire med foreldrene mine er en vond tanke. Jeg prøver så klart å ikke tenke på det og være glad for det jeg har nå. Men likevel kommer disse tankene. Hvordan kan jeg bli bedre? Jeg er 38 år. Flere som har sånne tanker? Anonymkode: 2b62b...5d6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 8. oktober 2024 #2 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har en barnløs tante, og hun er en selvfølge i alle våre familiefeiringer. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg tenker 3 ting. 1) Du kan jo feire jul med broen din selv om har barn. 2) Du kan få en kjæreste om det er det du ønsker. 3) Om du skulle ende opp som evig singel og ikke få feire julen med din biologiske familie, så kan du jo få venner å feire med. Anonymkode: 45921...535 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg er 40, og er i samme situasjon! Men jeg tenker at det nok blir naturlig å feire med søsken den dagen foreldrene mine ikke er her lenger og jeg kan feire med de. Ja, jeg kommer til å bli den rare barnløse tanta som dukker opp ved høytider og familiearrangementer, og sitter i et hjørne med portvinsglasset mitt. Det lever jeg godt med 😉 Anonymkode: 4f3e1...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tenker mye på når jeg blir alene. Jeg har ikke mann og barn. Har tatt et valg om å ikke få barn av ulike årsaker. Og tror ikke jeg får meg mann noen gang. Jeg har foreldrene mine og broren min, tanter og onkler, søskenbarn og bestemor bestemor. Så jeg har jo stor familie da. Men jeg tenker ofte på hvordan det blir når jeg blir alene. Jeg har jo alltid feiret med foreldrene mine og broren min. Men i framtiden en gang så har jeg jo ikke foreldre lenger. Siden broren min har barn og samboer så ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å fortsette å feire med han, og de andre er jo opptatt med seg selv og familien sin de også. Bestemor er snart 90 år så aner ikke hvor lenge hun kommer til å leve. Jeg tenker mye på dette og nå tenker jeg mest på julen. Jeg er veldig glad i julen, men tenker på at jeg en gang kanskje må sitte alene og feire. Julen blir jo heller aldri sånn som den var før. At jeg en gang ikke lenger skal feire med foreldrene mine er en vond tanke. Jeg prøver så klart å ikke tenke på det og være glad for det jeg har nå. Men likevel kommer disse tankene. Hvordan kan jeg bli bedre? Jeg er 38 år. Flere som har sånne tanker? Anonymkode: 2b62b...5d6 Jeg er 29 år og har samme tanker. Det blir ikke ikke barn eller mann på meg av ulike årsaker. Sender deg en klem. Det er vondt. ❤️ Anonymkode: 34a8b...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 29 år og har samme tanker. Det blir ikke ikke barn eller mann på meg av ulike årsaker. Sender deg en klem. Det er vondt. ❤️ Anonymkode: 34a8b...ee5 ♥️ Anonymkode: 2b62b...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå