Gå til innhold

Mange sexpartnere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her. 

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 23.49):

Forskjellen, dog urettferdig.  Det kan man bare slå fast. Er at for en mann er det "vanskelig " å få ei dame til sengs. Det finnes menn som ikke har klart det noensinne og andre som gjennom livet klart det 5-6 ganger.

Ei dame kan ha 5-6 i helga om hun er god på logistikk.  Hun kan ha sex med par (såkalt engjørnig). Hun kan til og med få 3-4000 kr gangen.

Det som er vanskelig for en gjennomsnittlig mann er ingen utfordring for ei dame.

Menn og kvinner spiller helt forskjellige divisjoner og blir vurdert utifra det.

Så en man kan få "kred" siden han får til det veldig få er i stand til. Ei dame får nærmest kred. For å evne å begrense seg.

Sex er ettertraktet og det er ikke nok til å dekke behovet. Det er damer som porsjoner ut hvem som skal få. 

Så kan man si det er urettferdig,  og det er jeg ikke uenig i.

Anonymkode: 98a8e...fa9

Egentlig et godt poeng. 

Jeg målte verdien min i hvem jeg kunne få, det var flotte kjekke karer utenfor min liga. Problemet var jo at jeg kun var et knull for de. Aldri god nok til å bli kjæresten. Jeg følte meg liksom stolt som likevel kom nærme. Og da jeg fikk meg kjæreste så var alltid han mer interessert i meg enn jeg var i han, så det ble feil, fordi jeg var enda på jakt. 

Derfor spm om andre kan se på det som en type selvskading. Jeg ville f.eks aldri gjort dette nå. Nå er jeg over 40, og er gift med en jeg mest sannsynlig ville syntes var kjedelig som 20 åring, men som jeg setter så pris på nå som voksen. Han er den store kjærligheten i mitt liv. .

Men hadde vært uaktuelt å ligge rundt om jeg var singel. 

Anonymkode: 17a59...d37

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 16.28):

intlegent 
Anonymkode: 46a3d...b80

🤣

Anonymkode: 8ed94...717

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, 

Hvor mange skal til for at det er mange. Sånn omtrent:

Mange > antall forhold + (måneder som singel etter seksuell debut x 0,25)

Dem som har et tal over det vil jeg tenke kan ha noe av følgende:

- Hatt sex som erversvirksomhet i en periode

- Har hatt noe uvanlige holdninger og interesse for tilfeldig sex

- Tilhørert et type av miljø som for eksempel swingers miljøet

Ikke noe galt med det ovenfor, men hvis jeg hadde vært singel så kanskje det hadde påvirket min interesse. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er kvinne og har hatt mange sexpartnere. Jeg dømmer ikke andre for slikt, og foretrekker en sexpartner med erfaring selv. Jeg ser det ikke som en form for selvskading, jeg har hatt mye sex fordi jeg er glad i sex, jeg har ligget med mange fordi jeg har hatt lyst til det. Det dreier seg om moro og lek. Jeg er trofast i forhold og har aldri lurt noen så jeg ser virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: b3e4e...b81

Ikke noe problem. Men du er ikke konemateriale for en del menn. Det er vel heller ikke noe problem? Vi er alle forskjellige.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (3 timer siden):

Ikke noe problem. Men du er ikke konemateriale for en del menn. Det er vel heller ikke noe problem? Vi er alle forskjellige.

De fleste menn i Norge i dag vil ikke gifte seg i det hele tatt. Rart å snakke om koneemne, da.

Anonymkode: bc02d...10a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jo flere sexpartnere en kvinne har hatt, jo flere diagnoser, utroskap, og problemer hefter ved henne. Dette er vitenskapelig dokumentert i utallige rapporter og bøker.

Anonymkode: 168ef...072

Du blander sammen korrelasjoner på populasjonsnivå og hvordan vi er som individer. 

Jepp, rusmisbrukere av begge kjønn har i gjennomsnitt fler sexpartnere. Som gjør at man finner enn korrelasjon mellom antall sexpartnere og rusmisbruk. 

Men betyr selvfølgelig ikke at når Per og Lise melder seg inn i Swingers klubben så blir dem plutselig narkomane. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er ikke et problem at andre ikke deler samme syn på dette. Men dere hadde heller ikke vært aktuelle som partner for meg.

Ditt/deres syn på sex kræsjer med mine holdninger til sex.

Ingen har rett eller galt. Man er bare ulike.

Anonymkode: cae04...bd5

Den må du forklare. 

Er det slikt at du ønsker å være i ikke monogame forhold, så klarer jeg å skjønne at det er viktig for deg å være sammen med noen som har en høy grad av sosioseksualitet. Men til et forpliktende monogamt forhold, hvorfor er det da viktig for deg å ha en partner som har dyrket tilfeldig uforpliktende sex? 

Endret av Fremmed fugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (29 minutter siden):

Den må du forklare. 

Er det slikt at du ønsker å være i ikke monogame forhold, så klarer jeg å skjønne at det er viktig for deg å være sammen med noen som har en høy grad av sosioseksualitet. Men til et forpliktende monogamt forhold, hvorfor er det da viktig for deg å ha en partner som har dyrket tilfeldig uforpliktende sex? 

Det er tydeligvis kun greit den ene veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sitert en sangtekst før i kommenterer, men jeg tenkte litt på Raga Rockers:

»Hun er en båt uten anker
Hun har hue fullt av tanker
Og et hjerte som banker
For ting som hun tror på
Hun har ikke sko på
Hva er det du glor på
Din straite dust
Hun ække inntressert i penger
Eller gull og grønne enger
Eller tull i myke senger
Med en pappagutt som deg
Så du kommer ingen vei
Med å leke helt for henne
For det som får a' til å tenne er en gjennomført frik
Slik som han som er på vei bort hit
Han kan snakke hele natta
Om ting hun blir betatt av
Så elsker de på matta
Som ville dyr
Helt til dagen gryr
Det er et herlig eventyr
For vakre unge mennsker
Tyske, danske, norske, svensker
Fra gode trygge hjem
Med lomma full av spenn
På jakt etter en venn
De kanskje aldri ser igjen
Ja, det er romantikk
Som grenser opp til poesi
Det er slike ting
Som vil få minnene på gli
Når sommeren er forbi»

Husker jeg sleit veldig med vonde seksuelle erfaringer jeg hadde da jeg var yngre. Årsaken til at de ble vond for meg, var for at jeg gjorde det på helt feil grunnlag. Hadde massiv kjærlighetssorg og depresjon. Ble utnyttet, og lot meg utnytte i mange situasjoner. Så det vil jeg si har høyst destruktiv. Etterpå kom skammen. Hva som var feil med meg. Skammen kommer jo også gjerne av meninger skapt av oss mennesker rundt.

Uansett. Nå er jeg «fri». Fri fra skamfølelsene og dømmingen av folk. Har vært i et fast forhold i 10 år. Har blitt ekstremt trygg på meg selv og min seksualitet. Kunne aldri klart å ligget rundt hvis jeg ble singel nå (er 36), måtte hatt sex med dypere mening. Det får man ikke nødvendigvis av et tilfeldig ligg. Eller jo, hvis kjemien hadde stemt på en prikk 😉

Anonymkode: f85ad...ca8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS her. 

Egentlig et godt poeng. 

Jeg målte verdien min i hvem jeg kunne få, det var flotte kjekke karer utenfor min liga. Problemet var jo at jeg kun var et knull for de. Aldri god nok til å bli kjæresten. Jeg følte meg liksom stolt som likevel kom nærme. Og da jeg fikk meg kjæreste så var alltid han mer interessert i meg enn jeg var i han, så det ble feil, fordi jeg var enda på jakt. 

Derfor spm om andre kan se på det som en type selvskading. Jeg ville f.eks aldri gjort dette nå. Nå er jeg over 40, og er gift med en jeg mest sannsynlig ville syntes var kjedelig som 20 åring, men som jeg setter så pris på nå som voksen. Han er den store kjærligheten i mitt liv. .

Men hadde vært uaktuelt å ligge rundt om jeg var singel. 

Anonymkode: 17a59...d37

Sikkert noen som driver med selvskading og mange som ikke gjør det. Problemet er hvis man har et uavklart forhold til sex og forelskelse og føler seg avvist fordi ingen av de du ligger med vil være med deg, selv om du ikke genuint vil være med dem.

Fremdeles skammer og angrer kvinner seg for mye. Det er ikke liggende som er problemet ofte, men hvordan man forholder seg til dem. Det kan man endre på, og endre på hvordan man ser på det i ettertid. At ikke alle ligg har vært bra er ikke ensbetydende med at man trenger å angre. Man kan velge å se på det på en annen måte.

Dessverre er det fremdeles noen menn som ennå prøver å få kvinner til å skamme seg over sin seksualitet. Man ser de her på lg hele tiden, i alle slike tråder. Og de bør ikke få noen som helst makt i hvordan man definerer sin egen virkelighet eller fortid. Levd liv er levd liv. La det være og trekk frem det positive ved å opplevelsene.

Anonymkode: 0adaa...e02

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De fleste menn i Norge i dag vil ikke gifte seg i det hele tatt. Rart å snakke om koneemne, da.

Nei og hvorfor det, tror du? Det er faktisk ikke så veldig interessant å inngå et forhold med en dame hvor 10++ andre menn har spruta henne i kjeften som du skal kline med..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei og hvorfor det, tror du? Det er faktisk ikke så veldig interessant å inngå et forhold med en dame hvor 10++ andre menn har spruta henne i kjeften som du skal kline med..

Vel. Etter at jeg ble skilt, hadde jeg fortsatt EN partner - min eksmann. Likevel ville ikke menn som traff meg, gifte seg med meg. Det er bare tull, det du sier. Forresten, hvorfor driver dere menn og spruter overalt i mange forskjellige damer? Hvis dere ikke hadde pult rundt, ville alle damer være jomfru. Men dere vil ha i pose og sekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel. Etter at jeg ble skilt, hadde jeg fortsatt EN partner - min eksmann. Likevel ville ikke menn som traff meg, gifte seg med meg. Det er bare tull, det du sier. Forresten, hvorfor driver dere menn og spruter overalt i mange forskjellige damer? Hvis dere ikke hadde pult rundt, ville alle damer være jomfru. Men dere vil ha i pose og sekk.

Bare et spørsmål. Hvis disse folka hele tiden konsekvent hadde brukt kondom og aldri spruta i munnen, hadde dette endret situasjonen da? Virker som det er denne "spruten" alle er opptatt av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare et spørsmål. Hvis disse folka hele tiden konsekvent hadde brukt kondom og aldri spruta i munnen, hadde dette endret situasjonen da? Virker som det er denne "spruten" alle er opptatt av..

Det er ikke jeg som er opptatt av dette, det er han jeg svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fremmed fugl skrev (9 timer siden):

Den må du forklare. 

Det er ikke viktig for meg å ha en partner som har dyrket tilfeldig uforpliktende sex.

Det er viktig for meg å ha en partner som har et like ukomplisert forhold til sex som meg selv. Det er viktig for meg å ha en partner som ikke legger så mye «verdi» og «holdninger» i sex.

Jeg syntes sex er gøy og godt. Trenger ikke å legge mer i sex en som så. Jeg trenger ikke en partner som har sex som noe «kjærlighetsspråk» eller som ser på sex som det ultimate uttrykk for kjærlighet og tilknytning.

Det er å komplisere sex og forhøye det til noe langt mer en hva det er.

Jeg er i et forpliktende, monogamt forhold med min ektefelle igjennom de siste 21 årene. Vi har aldri, noen sinne hatt en diskusjon, uenighet eller krangel som har handlet om sex. Sex for oss er ukomplisert og utelukkende en kilde til nytelse og morro vi har, når vi vil. Hvor ofte eller sjeldent spiller ingen rolle.

Hvor mange vi har hatt sex med, hatt det gøy og godt med før vi ble sammen er irrelevant og uinteressant. Jeg har hatt sex med en god del før jeg møtte min partner. Aldri spurt hvor mange min ektefelle har hatt sex med før meg. Bryr meg mitt bak.

Pietistiske holdninger basert på gammel kristenmoral forlot mange av oss på ideologiens skraphaug for lenge siden. Derfor kunne jeg ikke hatt en partner med dine holdninger til seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er håp for alle :). Alle har noen der ute.

Hitter on X: "THIS NIGGA JUST MARRIED RILEY REID https://t.co/ptSF0ONEqK" /  X

Anonymkode: 132f4...c27

Hun landet seg en jævla kjekk mann 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke viktig for meg å ha en partner som har dyrket tilfeldig uforpliktende sex.

Det er viktig for meg å ha en partner som har et like ukomplisert forhold til sex som meg selv. Det er viktig for meg å ha en partner som ikke legger så mye «verdi» og «holdninger» i sex.

Jeg syntes sex er gøy og godt. Trenger ikke å legge mer i sex en som så. Jeg trenger ikke en partner som har sex som noe «kjærlighetsspråk» eller som ser på sex som det ultimate uttrykk for kjærlighet og tilknytning.

Det er å komplisere sex og forhøye det til noe langt mer en hva det er.

Jeg er i et forpliktende, monogamt forhold med min ektefelle igjennom de siste 21 årene. Vi har aldri, noen sinne hatt en diskusjon, uenighet eller krangel som har handlet om sex. Sex for oss er ukomplisert og utelukkende en kilde til nytelse og morro vi har, når vi vil. Hvor ofte eller sjeldent spiller ingen rolle.

Hvor mange vi har hatt sex med, hatt det gøy og godt med før vi ble sammen er irrelevant og uinteressant. Jeg har hatt sex med en god del før jeg møtte min partner. Aldri spurt hvor mange min ektefelle har hatt sex med før meg. Bryr meg mitt bak.

Pietistiske holdninger basert på gammel kristenmoral forlot mange av oss på ideologiens skraphaug for lenge siden. Derfor kunne jeg ikke hatt en partner med dine holdninger til seksualitet.

Skjønte ikke hva du prøver å si. Tror du at folk som kobler sammen sex og følelser er seksuelt hemmede når dem er i forhold?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 22.23):

. Er det halve bygda så hjelper det ikke om det bare er 2 stk ..

Hatt ett ons og aldri igjen. Følte meg bare brukt. 

Anonymkode: 2d2ee...f28

AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 23.58):

. Det er derfor kvinner ofte får på seg et rykte. Og for å være ærlig, synes jeg det er på sin plass. 

Anonymkode: 652de...b20

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 0.00):

Vil helst ha en som tenker på sex som det jeg gjør. Om han legger lite i sex er det turn off for min del. 

Anonymkode: 4414a...e25

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 0.00):

Kan fint være venn med ei med høy bodycount, men om ei dame har 5+ hakk i beltet så blir jeg aldri å se på hun som en potensiell partner i hvert fall.

Drømmen er jo å gifte seg å få barn med ei jomfru,

Anonymkode: eb4aa...a32

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 14.41):

Vet om ei som lå med alle hun kom over når hun var ung. Hun fikk ikke noe godt ord på seg, og fikk seg aldri noe forhold senere i livet. Hun er nå snart 50.

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 14.55):

Begynner det bli veldig mange så er det fort en form for selvskading, og sier en del om evnen til risikovurdering, sistnevnte gjelder vel hovedsakelig kvinner,  Min erfaring er at slike folk ofte har en del bagasje og traumer også 

Anonymkode: c0dd5...059

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 15.01):

Jeg ser ned på mennesker som har ligget rundt. Både menn og kvinner. Verdiene våre til seksualitet, liv og kjærlighet er så forskjellige at jeg vil ikke ha noe med slike mennesker å gjøre. Ikke engang som venn.

Anonymkode: 1bdb1...fda

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 15.30):

Ikke meg du siterer, men jeg kunne heller aldri blitt god venn med en eller ei som er "rundbrenner" Det ligger bare så totalt utenfor mine moralske verdier.

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 16.26):

Klart man kan ha! Har ikke sagt at man er dårlige mennesker.

Men det betyr ikke at jeg ønsker å være en del av livet deres. Vi kolliderer på det helt grunnleggende, og da er det ikke vits.

Anonymkode: 1bdb1...fda

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 16.28):

Hun ble av alle betegnet som billig, lite intlegent og rett og slett et ludder. Tror de fleste mannfolk er ute etter noen med bedre status en dette. 

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 17.48):

Som mann synes jeg det er status når menn ligger med mange damer (så lenge man har en viss standard på utseende, selvsagt) mens damer med mange partnere ser jeg på som noe veldig negativt.

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 18.14):

Dette er jo rett og slett ren løgn. Menn flest gjør og har alltid brydd seg mye om bodycount, over hele verden i hele menneskers historie, dette er noe som støttes av statistikk, historie, religion, samfunn, psykologi og forskning.

Anonymkode: eb4aa...a32

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 12.10):

Jo flere sexpartnere en kvinne har hatt, jo flere diagnoser, utroskap, og problemer hefter ved henne. Dette er vitenskapelig dokumentert i utallige rapporter og bøker.

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 12.25):

Er det problem for deg at en del ikke deler ditt syn på dette? Vi som ektepar hadde ingen før vi giftet oss, og vi er ikke religiøse heller. 

Fremmed fugl skrev (23 minutter siden):

Skjønte ikke hva du prøver å si. Tror du at folk som kobler sammen sex og følelser er seksuelt hemmede når dem er i forhold?

Det er løgner, påstander, trolling og holdninger som dette som kolliderer med meg og mine holdninger til sex. 
Disse sitatene er bare et lite utvalg eksempler som fremviser kompliserte holdninger til sex og et følelsesladd forhold til sex som ikke er kompatible med mine. 
Jeg har alltid hatt et utelukkende positivt og ukomplisert forhold til sex og akter å fortsatt ha det. Personer med holdninger, verdier og følelser om sex som sitert over ville umuliggjort dette. 

Nei. Jeg tror ikke folk som kobler sex og følelser i forhold er seksuelt hemmede når dem er i forhold. Jeg tror folk som har de holdninger og verdier som fremvises i tråden her er ræva elskere og ukompatible partnere for en som har et positivt og ukomplisert forhold til sex.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...