AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #81 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hører du deg selv? Jeg snakker ikke på vegne av menn. Nei, VI kan ikke snakke for oss selv, DU snakker for deg selv. Det heter JEG, ikke VI. Det er ikke noe LAG. Anonymkode: 0adaa...e02 Snakket du ikke på vegne av menn her: AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei. Dere liker bare å høres ut som mange fordi dere samler dere på et forum. Sabnheten er at de fleste menn ikke legger seg opp i hva fremmede kvinner gjør i senga, og de spør heller ikke damer de dater om hvor mange de har ligget med. DET er normalen. Ikke prøv å lat som dere usikre gravefanter er noe damer må finne seg i. Anonymkode: 0adaa...e02 Så du kan jo starte med å snakke for deg selv. Men jeg antar at denne tråden fornærmer deg, og ikke gir deg svarene du håpte på. Vel, det beklager jeg, men hverken jeg eller menn som mener det samme som meg endrer mening bare pga det. Anonymkode: 1bdb1...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #82 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakket du ikke på vegne av menn her: Så du kan jo starte med å snakke for deg selv. Men jeg antar at denne tråden fornærmer deg, og ikke gir deg svarene du håpte på. Vel, det beklager jeg, men hverken jeg eller menn som mener det samme som meg endrer mening bare pga det. Anonymkode: 1bdb1...fda En hersketeknikk fordi du ikke hadde mer, nei. Men fint. Da har vi begge lært å snakke for oss selv. Som du ser av tråden, er for øvrig menn (på kg) uenige jeg regner med du kan lese. Det er heller ikke sånn at kg speiler verden. Anonymkode: 0adaa...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 9. oktober 2024 #83 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har aldri spurt, men så bor jeg i et tett og intimt miljø der alle kjenner alle, så jeg vet hvem jeg skal styre unna eller ikke. Utover det går det an å føle seg fram. Alle har en sex-terskel. Noen ganger er den høy, og andre ganger er den lav. Typisk nok er den lav hos mennesker som har hatt mange sex-partnere. Anonymkode: 1bdb1...fda Langt derifra. Men det må du jo gjerne tro. Da er det godt du bor på et sted der dere kan unngå alle det måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 9. oktober 2024 #84 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fascinerende hvordan så mange blir fornærmet av at noen mener høyt antall partnere ikke stemmer overens med deres verdier. Anonymkode: c0dd5...059 Det handler ikke om verdier for de fleste av mennene som påstår dette. Det er åpenbart, Derimot handler det om sjalusi. Sjalusi får frem de verste følelsene i oss - også trangen til å kalle andre for ludder. Mange ynkelige, små menn i denne tråden. Menn som er trygge på seg selv blir ikke sinna av at kvinner har seksuell erfaring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #85 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva tenker du om det? Er det forskjell på gutter med mange partnere eller jenter i forhold til hvordan du _faktisk_ tenker om de? Ser du på det som en form for selvskading å ha mange partnere? Hva anser du som mange partnere? Anonymkode: 17a59...d37 Vet egentlig ikke hva jeg anser som «mange partnere». Tenker ingen ting om antall partnere. Det er uinteressant for min del. Vet faktisk ikke hvor mange partnere kona mi har hatt før meg. Aldri vært noe jeg har tenkt over liksom. Har aldri fått spørsmålet av noen jeg har datet eller vært sammen med noen gang selv. Har ikke inntrykk av at dette er noe folk flest bryr seg noe om. Jeg vet også at en date som hadde spurt meg om hvor mange jeg hadde ligget med, hadde vært utenfor mine preferanser. Det hadde ikke blitt en date til om jeg hadde fått er slikt spørsmål. Hvor mange/få jeg har ligget med hadde hun jo aldri fått vite, så antallet blir irrelevant. Nettop fordi hun ved å spørre gjøre seg selv uaktuell for meg. Anonymkode: cae04...bd5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #86 Del Skrevet 9. oktober 2024 Topper og daler skrev (4 minutter siden): Det handler ikke om verdier for de fleste av mennene som påstår dette. Det er åpenbart, Derimot handler det om sjalusi. Sjalusi får frem de verste følelsene i oss - også trangen til å kalle andre for ludder. Mange ynkelige, små menn i denne tråden. Menn som er trygge på seg selv blir ikke sinna av at kvinner har seksuell erfaring. Helt riktig. Derimot er selvinnsikten når det gjelder dette cirka null. De tør ikke kalle det sjalusi, så de kaller det biologi, fordi de synes det høres bedre ut enn den følelse som sjalusi, som er for lavstatus eller knyttet til skam. Anonymkode: 0adaa...e02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #87 Del Skrevet 9. oktober 2024 Folk får gjøre som de vil, men jeg passer best med kvinner som ikke ligger med mer eller mindre tilfeldige folk de nettopp har møtt. Jeg har ingen interesse av å ligge rundt selv heller. Jeg er et følelsesmenneske. Det skal derfor svært mye til at jeg vil ligge med noen, og da blir det feil for meg å gjøre det med noen det ikke betyr noen verdens ting for. Anonymkode: c9df7...08f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 9. oktober 2024 #88 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt riktig. Derimot er selvinnsikten når det gjelder dette cirka null. De tør ikke kalle det sjalusi, så de kaller det biologi, fordi de synes det høres bedre ut enn den følelse som sjalusi, som er for lavstatus eller knyttet til skam. Anonymkode: 0adaa...e02 Godt observert. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #89 Del Skrevet 9. oktober 2024 Men hvor mange sexpartnere er mange å hvem bestemmer hva som er mange ? Jeg hadde to ungdomskjærester også ble jeg sammen med en å etterhvert gift (hele forholdet varte i 25 år) sånn at når jeg var 43 hadde jeg hatt 3 sexpartnere. Hadde på det tidspunktet ikke hatt sex på 3 år å trodde egentlig at jeg var asexuell, ingen ting med menn tiltrakk meg (exen var ikke så hyggelig verken før eller etter skilsmissen) Men så møtte jeg en mann etterhvert å det viste seg at jeg fortsatt likte sex. Digger det faktisk å nå noen år senere har jeg ganske mange hakk i sengestolpen 🤩 Men det er da INGEN som verken vet om eller har noe med dette antallet. Anonymkode: d9415...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #90 Del Skrevet 9. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (1 time siden): Kommer ikke alle fordommene i denne tråden ifra religion? Alle skal være prektige. For ifra ett menneskelig ståsted så finnes det ikke noe mer naturlig enn å klaske to kjønnsorganer sammen. Om man velger å sette dette på en pidestall,får de stå for selv. Det er bare samleie. Det er helt naturlig. Alle dyrearter gjør dette. Det eneste problemet jeg ser med å " ligge rundt" er kjønnsykdommer. Flere dyrearter som er tro med hverandre livet ut. Ekte kjærlighet i et ekteskap handler om respekt og at man er eksklusive i sine følelser for hverandre. Handler ikke om å være prektig. Religion har slike tanker, men man trenger ikke være religiøs eller prektig for å være i et slikt ekteskap. Anonymkode: 46a3d...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #91 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men hvor mange sexpartnere er mange å hvem bestemmer hva som er mange ? Jeg hadde to ungdomskjærester også ble jeg sammen med en å etterhvert gift (hele forholdet varte i 25 år) sånn at når jeg var 43 hadde jeg hatt 3 sexpartnere. Hadde på det tidspunktet ikke hatt sex på 3 år å trodde egentlig at jeg var asexuell, ingen ting med menn tiltrakk meg (exen var ikke så hyggelig verken før eller etter skilsmissen) Men så møtte jeg en mann etterhvert å det viste seg at jeg fortsatt likte sex. Digger det faktisk å nå noen år senere har jeg ganske mange hakk i sengestolpen 🤩 Men det er da INGEN som verken vet om eller har noe med dette antallet. Anonymkode: d9415...982 Tre stykker har vel aldri vert noe høyt antall da. Anonymkode: 46a3d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #92 Del Skrevet 9. oktober 2024 Topper og daler skrev (1 time siden): Det handler ikke om verdier for de fleste av mennene som påstår dette. Det er åpenbart, Derimot handler det om sjalusi. Sjalusi får frem de verste følelsene i oss - også trangen til å kalle andre for ludder. Mange ynkelige, små menn i denne tråden. Menn som er trygge på seg selv blir ikke sinna av at kvinner har seksuell erfaring. Men det vet en ikke på forhånd hva som er grunnen, men alle med den meningen blir stemplet på forhånd. For min del handler det ikke om sjalusi, den følelsen har jeg knapt kjent på i mitt liv, for meg handler det om at en kvinne med veldig mange ligg har et fundamentalt forskjellig syn på sex enn meg selv, og derfor lyser rødt flagg lang vei. Anonymkode: c0dd5...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #93 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men hvor mange sexpartnere er mange å hvem bestemmer hva som er mange ? Jeg hadde to ungdomskjærester også ble jeg sammen med en å etterhvert gift (hele forholdet varte i 25 år) sånn at når jeg var 43 hadde jeg hatt 3 sexpartnere. Hadde på det tidspunktet ikke hatt sex på 3 år å trodde egentlig at jeg var asexuell, ingen ting med menn tiltrakk meg (exen var ikke så hyggelig verken før eller etter skilsmissen) Men så møtte jeg en mann etterhvert å det viste seg at jeg fortsatt likte sex. Digger det faktisk å nå noen år senere har jeg ganske mange hakk i sengestolpen 🤩 Men det er da INGEN som verken vet om eller har noe med dette antallet. Anonymkode: d9415...982 3-4 sexpartnere er jo drømmen i dag. Et tall du absolutt kan snakke høyt om. For det er å skryte! Blir straks verre når det er snakk om 30. Anonymkode: 1bdb1...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. oktober 2024 #94 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Flere dyrearter som er tro med hverandre livet ut. Ekte kjærlighet i et ekteskap handler om respekt og at man er eksklusive i sine følelser for hverandre. Handler ikke om å være prektig. Religion har slike tanker, men man trenger ikke være religiøs eller prektig for å være i et slikt ekteskap. Anonymkode: 46a3d...b80 Ekte kjærlighet finnes ikke. Det er ett menneskeskapt konsept. Det er for at vi skal bringe arten vår videre at vi kjenner på " ekte kjærlighet" Sjelevenn med mer. Ser vi enda mer nøye på "kjærlighet" så finner vi fort ut at det bare er kjemikalier i hjernen vår. Oxycontin er en av de. Når vi forelsker oss, oversvømmer kjemikalier assosiert med belønningskretsen hjernen vår, og produserer en rekke fysiske og emosjonelle reaksjoner – løpende hjerter, svette håndflater, rødmende kinn, følelser av lidenskap og angst. Nivåene av stresshormonet kortisol øker i løpet av den innledende fasen av romantisk kjærlighet, og lar kroppene våre takle "krisen" for hånden. Når kortisolnivåene stiger, blir nivåene av nevrotransmitteren serotonin utarmet. Lave nivåer av serotonin utløser det Schwartz beskrev som "påtrengende, vanvittig opptatte tanker, håp, redsler fra tidlig kjærlighet" - den tvangsmessige atferden forbundet med forelskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #95 Del Skrevet 9. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (16 minutter siden): Ekte kjærlighet finnes ikke. Det er ett menneskeskapt konsept. Det er for at vi skal bringe arten vår videre at vi kjenner på " ekte kjærlighet" Sjelevenn med mer. Ser vi enda mer nøye på "kjærlighet" så finner vi fort ut at det bare er kjemikalier i hjernen vår. Oxycontin er en av de. Når vi forelsker oss, oversvømmer kjemikalier assosiert med belønningskretsen hjernen vår, og produserer en rekke fysiske og emosjonelle reaksjoner – løpende hjerter, svette håndflater, rødmende kinn, følelser av lidenskap og angst. Nivåene av stresshormonet kortisol øker i løpet av den innledende fasen av romantisk kjærlighet, og lar kroppene våre takle "krisen" for hånden. Når kortisolnivåene stiger, blir nivåene av nevrotransmitteren serotonin utarmet. Lave nivåer av serotonin utløser det Schwartz beskrev som "påtrengende, vanvittig opptatte tanker, håp, redsler fra tidlig kjærlighet" - den tvangsmessige atferden forbundet med forelskelse. For noe vås. Spør de som har vert gift i 50-60-70 år og som fremdeles er glade i hverandre. Kanskje ikke oppnåelig for deg, da. Anonymkode: 46a3d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 9. oktober 2024 #96 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For min del handler det ikke om sjalusi, Du hadde nok innrømmet det om det handlet om sjalusi. Lett. Spoiler Ironivarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #97 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men det vet en ikke på forhånd hva som er grunnen, men alle med den meningen blir stemplet på forhånd. For min del handler det ikke om sjalusi, den følelsen har jeg knapt kjent på i mitt liv, for meg handler det om at en kvinne med veldig mange ligg har et fundamentalt forskjellig syn på sex enn meg selv, og derfor lyser rødt flagg lang vei. Anonymkode: c0dd5...059 Ikke nødvendigvis. Det kan du ikke vite. Her forhåndsdømmer du syns jeg. Selv om noen har hatt mange partnere tidligere, så er ikke det en selvmotsigelse sånn sett. Monogami er monogami sånn sett. Fortid er fortid... Er du så opptatt av jomfruelighet og kyskhet så vil jeg anbefale deg å gå i kirka. Mange flotte møyer der 👏👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9. oktober 2024 #98 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For noe vås. Spør de som har vert gift i 50-60-70 år og som fremdeles er glade i hverandre. Kanskje ikke oppnåelig for deg, da. Anonymkode: 46a3d...b80 Du vet ingenting om meg og mitt sexliv. Det er ikke oppnåelig for deg å vite heller. Siter meg hva som er vås så kan vi diskutere dette,men siden jeg er dum nok til å fortsette diskusjonen. Så får du kilde servert. Denne er ifra Harvard og går litt mer i dybden på hva kjærlighet gjør med hjernen. Ingen grunn til å spørre noen som har vært gift i flere hundre år om hva kjærlighet er. Jeg stoler heller mer på forskere som faktisk vet hva de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #99 Del Skrevet 9. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (8 minutter siden): Du vet ingenting om meg og mitt sexliv. Det er ikke oppnåelig for deg å vite heller. Siter meg hva som er vås så kan vi diskutere dette,men siden jeg er dum nok til å fortsette diskusjonen. Så får du kilde servert. Denne er ifra Harvard og går litt mer i dybden på hva kjærlighet gjør med hjernen. Ingen grunn til å spørre noen som har vært gift i flere hundre år om hva kjærlighet er. Jeg stoler heller mer på forskere som faktisk vet hva de driver med. Etter dette vet jeg nok om deg til å vite at du lever i en helt annen verden. Følelser og kjærlighet kommer ikke fra kjemi og forskere. Et ekte, levd liv kan ikke måles i kjemi. Men er tydeligvis ikke vits i å diskutere dette lenger med deg og dine forutinntatte holdninger. Anonymkode: 46a3d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #100 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): 3-4 sexpartnere er jo drømmen i dag. Et tall du absolutt kan snakke høyt om. For det er å skryte! Blir straks verre når det er snakk om 30. Anonymkode: 1bdb1...fda Hvis hun selv er kvinne, er det forskjell på om de 30 er menn eller kvinner? Anonymkode: b9eed...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå