Gå til innhold

Mange sexpartnere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bryr meg null om antall. Men av han og jeg i forholdet vårt tipper jeg at jeg har 3-4-5 ganger flere partnere enn han. 

men så gikk jeg på sexfester, var nysgjerrig på å teste forskjellige ting og hadde en snapkonto med 6000+ følgerne hvor jeg hovedsaklig la ut nakenbilder når vi fikk øynene opp for hverandre så regner med han er glup nok til å gi faen andre veien og. 😂

Anonymkode: 62414...72b

Akkurat. Da blir det jo ikke så vanskelig å vite/finne ut at du har hatt en del. At han i ditt forhold vet det og synes det er greit er helt i orden! Men helt i orden å få vite for en/ei som ikke vil ha en som har hatt seg så mye også! Kanskje vi kan avslutte diskusjonen med å erkjenne at vi er forskjellige?

Anonymkode: 46a3d...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet om ei som lå med alle hun kom over når hun var ung. Hun fikk ikke noe godt ord på seg, og fikk seg aldri noe forhold senere i livet. Hun er nå snart 50.

Ah... Dette minner meg om en god røverhistorie fra Tana. For dere som vet om Skipagurra så var det jo en del herremenn som ikke tok sjansen på å bli sett der, men som gjerne ville bli med på leken. Dette var det en dame som tok tak i da hun også likte å leke. På den lokale baren så skal hun og dagens fangst akkurat til å gå ut fra baren sammen idet de hører en dame rope "Di førbainnja hora!" i det hennes nåværende make nonchalant svarer: "Hore, nei? Det hær e jo ho gratis-Laila!"

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke alle fordommene i denne tråden ifra religion? Alle skal være prektige. For ifra ett menneskelig ståsted så finnes det ikke noe mer naturlig enn å klaske to kjønnsorganer sammen. Om man velger å sette dette på en pidestall,får de stå for selv. Det er bare samleie. Det er helt naturlig. Alle dyrearter gjør dette. Det eneste problemet jeg ser med å " ligge rundt" er kjønnsykdommer.

Endret av Rosa Gnom
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann synes jeg det er status når menn ligger med mange damer (så lenge man har en viss standard på utseende, selvsagt) mens damer med mange partnere ser jeg på som noe veldig negativt.

Anonymkode: 168ef...072

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som mann synes jeg det er status når menn ligger med mange damer (så lenge man har en viss standard på utseende, selvsagt) mens damer med mange partnere ser jeg på som noe veldig negativt.

Anonymkode: 168ef...072

Lol. "Jeg synes det er status". Weird. Synes du dobbeltstandard som egenskap er status også eller?

Anonymkode: 0adaa...e02

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Akkurat. Da blir det jo ikke så vanskelig å vite/finne ut at du har hatt en del. At han i ditt forhold vet det og synes det er greit er helt i orden! Men helt i orden å få vite for en/ei som ikke vil ha en som har hatt seg så mye også! Kanskje vi kan avslutte diskusjonen med å erkjenne at vi er forskjellige?

Dette er mitt første innlegg i denne tråden hvor jeg leste første innlegg før jeg svarte.. så hvilken diskusjon du snakker om vet jeg fint lite om. 

Anonymkode: 62414...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix_
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart man kan ha! Har ikke sagt at man er dårlige mennesker.

Men det betyr ikke at jeg ønsker å være en del av livet deres. Vi kolliderer på det helt grunnleggende, og da er det ikke vits.

Tenker det er helt fair å tenke. Så får de som ellers bare vil knulle det de vil for min del. Jeg bryr meg ikke så fremt det inne involverer meg.

Anonymkode: 1bdb1...fda

Nei og det er greit. Det er fair, men man skal være forsiktig med å svartmale det og snakke på vegne av mange andre. Det tror jeg ikke du gjorde, men det er også derfor jeg skrev det jeg gjorde. 

For sannheten er at de fleste menn bryr seg faktisk ikke. Igjen, dette er et nytt fenomen som har oppstått som følge av incelkulturen og andre subkulturer på nettet, samt kvinnehat. De fleste menn som er glad i sex liker også veeeldig godt damer som de har mulighet til å ligge med, selv om det kan diskuteres hva de kanskje tenker om disse kvinnene. Men sex får de, og det er jo det beste de vet, så... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (4 minutter siden):

Nei og det er greit. Det er fair, men man skal være forsiktig med å svartmale det og snakke på vegne av mange andre. Det tror jeg ikke du gjorde, men det er også derfor jeg skrev det jeg gjorde. 

For sannheten er at de fleste menn bryr seg faktisk ikke. Igjen, dette er et nytt fenomen som har oppstått som følge av incelkulturen og andre subkulturer på nettet, samt kvinnehat. De fleste menn som er glad i sex liker også veeeldig godt damer som de har mulighet til å ligge med, selv om det kan diskuteres hva de kanskje tenker om disse kvinnene. Men sex får de, og det er jo det beste de vet, så... ;) 

Min mening om mennesker med mange sexpartnere har ingenting med incelkultur, subkultur eller kvinnehat å gjøre. 

Så jeg tenker du må være litt forsiktig med å svartmale ting og snakke på vegne av andre ;) 

Sannheten er at overraskende mange menn bryr seg overraskende mye om at særlig kvinner, som i en potensiell partner, har hatt mange sexpartnere. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (13 minutter siden):

Dette er jo rett og slett ren løgn. Menn flest gjør og har alltid brydd seg mye om bodycount, over hele verden i hele menneskers historie, dette er noe som støttes av statistikk, historie, religion, samfunn, psykologi og forskning.

Anonymkode: eb4aa...a32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min mening om mennesker med mange sexpartnere har ingenting med incelkultur, subkultur eller kvinnehat å gjøre. 

Så jeg tenker du må være litt forsiktig med å svartmale ting og snakke på vegne av andre ;) 

Sannheten er at overraskende mange menn bryr seg overraskende mye om at særlig kvinner, som i en potensiell partner, har hatt mange sexpartnere. 

Nei. Dere liker bare å høres ut som mange fordi dere samler dere på et forum. Sabnheten er at de fleste menn ikke legger seg opp i hva fremmede kvinner gjør i senga, og de spør heller ikke damer de dater om hvor mange de har ligget med. DET er normalen. Ikke prøv å lat som dere usikre gravefanter er noe damer må finne seg i.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet om ei som lå med alle hun kom over når hun var ung. Hun fikk ikke noe godt ord på seg, og fikk seg aldri noe forhold senere i livet. Hun er nå snart 50.

Nei, selvfølgelig vil ingen være sammen med ei som ligger rundt. At hun fortsatt er singel som 50 kan hun takke seg selv for. 

Anonymkode: 652de...b20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er jo rett og slett ren løgn. Menn flest gjør og har alltid brydd seg mye om bodycount, over hele verden i hele menneskers historie, dette er noe som støttes av statistikk, historie, religion, samfunn, psykologi og forskning.

Hahaha, herregud, for et monstrøst vitenskapelig innlegg. I hele verden i hele menneskets historie dette er bevist overalt. Er du et barn?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, herregud, for et monstrøst vitenskapelig innlegg. I hele verden i hele menneskets historie dette er bevist overalt. Er du et barn?

Gi meg 1 eksempel på et samfunn hvor kvinnelig dydighet ikke er verdsatt ekstremt høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Dere liker bare å høres ut som mange fordi dere samler dere på et forum. Sabnheten er at de fleste menn ikke legger seg opp i hva fremmede kvinner gjør i senga, og de spør heller ikke damer de dater om hvor mange de har ligget med. DET er normalen. Ikke prøv å lat som dere usikre gravefanter er noe damer må finne seg i.

Overhodet ikke. Da kjenner du ikke nok menn hvis det er det du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg 1 eksempel på et samfunn hvor kvinnelig dydighet ikke er verdsatt ekstremt høyt?

Kanskje du heller skal bruke tiden på å bevise alle dine påstander. Det kommer til å ta deg år, men der har du for å gå hardt ut uten grunnlag. Spennende at du ikke engang har klart å lese den mest nærliggende artikkelen  som er delt hundrevis av ganger, som viser at kvinner faktisk dømmer noe strengere enn menn når det gjelder det motsatte kjønns sexpartnere. Slutt å drit deg ut. Hvis du ikke kan ting, så ikke lat som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Da kjenner du ikke nok menn hvis det er det du tror.

Nei, for DU kjenner jo alle menn. Herregud grow up

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du heller skal bruke tiden på å bevise alle dine påstander. Det kommer til å ta deg år, men der har du for å gå hardt ut uten grunnlag. Spennende at du ikke engang har klart å lese den mest nærliggende artikkelen  som er delt hundrevis av ganger, som viser at kvinner faktisk dømmer noe strengere enn menn når det gjelder det motsatte kjønns sexpartnere. Slutt å drit deg ut. Hvis du ikke kan ting, så ikke lat som.

Begge kjønn misliker partnere med høy bodycount, men statistisk sett bryr menn seg dobbelt så mye. Statistisk sett foretrekker menn jomfruer best, mens kvinner foretrekker menn som få partnere men ikke jomfruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for DU kjenner jo alle menn. Herregud grow up

Sa kvinnen når hun snakket på vegne av menn mot en mann... Vel, la være. Vi kan snakke for oss selv, og av denne tråden viser majoriteten menn hva de tenker, og det er ikke det du sier vi gjør. Og nei, det har ingenting med at vi er en subkultur som ikke er verdige nok til å svare for oss.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kjønn misliker partnere med høy bodycount, men statistisk sett bryr menn seg dobbelt så mye. Statistisk sett foretrekker menn jomfruer best, mens kvinner foretrekker menn som få partnere men ikke jomfruer.

Du er en stereotypi og snakker som en karikatur. Umulig å ta deg seriøst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa kvinnen når hun snakket på vegne av menn mot en mann... Vel, la være. Vi kan snakke for oss selv, og av denne tråden viser majoriteten menn hva de tenker, og det er ikke det du sier vi gjør. Og nei, det har ingenting med at vi er en subkultur som ikke er verdige nok til å svare for oss.

Hører du deg selv? Jeg snakker ikke på vegne av menn. Nei, VI kan ikke snakke for oss selv, DU snakker for deg selv. Det heter JEG, ikke VI. Det er ikke noe LAG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...