Gjest Phoenix_ Skrevet 9. oktober 2024 #41 Del Skrevet 9. oktober 2024 mionaS skrev (1 minutt siden): Som venn/venninne så har jeg ikke brydd meg om hvor mange sexpartnere h*n har. Som kjæreste så hadde det faktisk vært dealbreaker om vedkommende har hatt ett høyt antall sexpartnere. I veldig høyt så tenker jeg 100+. Ja og omtrent ingen har så mange sexpartnere. Verken kvinner eller menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 9. oktober 2024 #42 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet om ei som lå med alle hun kom over når hun var ung. Hun fikk ikke noe godt ord på seg, og fikk seg aldri noe forhold senere i livet. Hun er nå snart 50. Anonymkode: 46a3d...b80 Fikk seg aldri.. Nå blir fler og fler sammen på gamlehjem, så aldri er litt for tidlig å si. Dt jeg finner interessant er at du kan slå fast at dette er årsaken til at hun i dag er singel. Selv harjeg aldri hatt problemer med å finne seriøse partnere. For folk flest jeg møter er ikke antall partnere et tema. Så din venninne har utelukkende møtte på partnere som har spurt om antall. Hun må jo vært maks uheldig 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 9. oktober 2024 #43 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ned på mennesker som har ligget rundt. Både menn og kvinner. Verdiene våre til seksualitet, liv og kjærlighet er så forskjellige at jeg vil ikke ha noe med slike mennesker å gjøre. Ikke engang som venn. Og i hvertfall ikke som kjæreste. Om liggingen skjedde for x-antall år siden og av x-antall grunner har ingen relevans. Hilsen mann. Anonymkode: 1bdb1...fda Hvordan finner du ut av det? Spør du folk du møter? "Hei, før vi innleder en samtale, må jeg nesten vite hvor mange du har ligget med".. Jeg håper ho det, slik at jeg kan styre unna mennesker som føler for å kategorisere andre utifra seksuelle vaner og mønstre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet 9. oktober 2024 #44 Del Skrevet 9. oktober 2024 Phoenix_ skrev (3 minutter siden): Ja og omtrent ingen har så mange sexpartnere. Verken kvinner eller menn. Nei det har du nok rett i 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #45 Del Skrevet 9. oktober 2024 Phoenix_ skrev (5 minutter siden): Ja og omtrent ingen har så mange sexpartnere. Verken kvinner eller menn. Eksen mine hadde det. Brydde meg ikke Anonymkode: 8ed94...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #46 Del Skrevet 9. oktober 2024 Phoenix_ skrev (10 minutter siden): Man kan ha gode verdier til sex, lyst og mennesker selv om man har hatt sex med flere enn èn person. Ikke noe bedre selv? Skrev jeg det noe sted da? Alle mennesker er dømmende, men noe verre enn andre, og enkelte av de man ser her inne er virkelig ute å kjøre hva angår dømming. Hadde du kunne valgt og vrake i kvinner så hadde du ligget rundt, du også. Dette er den kjipe sannheten for enkelte menn og de som da ikke kan det, blir gjerne bitre og sinte og da spesielt på kvinner som kan ha sex med "hvem de vil". Og ja, i speilet ser jeg en kvinne som er opptatt av gode verdier og som også er glad i sex, og som foretrekker en fast partner. Og som også kan ha venner som har hatt sex med mange og som ikke rynker på brynet om mannen har hatt en del partnere før meg. Klart man kan ha! Har ikke sagt at man er dårlige mennesker. Men det betyr ikke at jeg ønsker å være en del av livet deres. Vi kolliderer på det helt grunnleggende, og da er det ikke vits. Tenker det er helt fair å tenke. Så får de som ellers bare vil knulle det de vil for min del. Jeg bryr meg ikke så fremt det inne involverer meg. Anonymkode: 1bdb1...fda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #47 Del Skrevet 9. oktober 2024 no shame skrev (8 minutter siden): Fikk seg aldri.. Nå blir fler og fler sammen på gamlehjem, så aldri er litt for tidlig å si. Dt jeg finner interessant er at du kan slå fast at dette er årsaken til at hun i dag er singel. Selv harjeg aldri hatt problemer med å finne seriøse partnere. For folk flest jeg møter er ikke antall partnere et tema. Så din venninne har utelukkende møtte på partnere som har spurt om antall. Hun må jo vært maks uheldig 😅 Hun ble av alle betegnet som billig, lite intlegent og rett og slett et ludder. Tror de fleste mannfolk er ute etter noen med bedre status en dette. Kan synes litt synd på henne i dag, men hun har stelt det i stand selv. Anonymkode: 46a3d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #48 Del Skrevet 9. oktober 2024 no shame skrev (9 minutter siden): Hvordan finner du ut av det? Spør du folk du møter? "Hei, før vi innleder en samtale, må jeg nesten vite hvor mange du har ligget med".. Jeg håper ho det, slik at jeg kan styre unna mennesker som føler for å kategorisere andre utifra seksuelle vaner og mønstre. Jeg har aldri spurt, men så bor jeg i et tett og intimt miljø der alle kjenner alle, så jeg vet hvem jeg skal styre unna eller ikke. Utover det går det an å føle seg fram. Alle har en sex-terskel. Noen ganger er den høy, og andre ganger er den lav. Typisk nok er den lav hos mennesker som har hatt mange sex-partnere. Anonymkode: 1bdb1...fda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #49 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du er jo ikke noe bedre selv med å dømme og hate. Det er ingenting som tilsier at noen i tråden er incel bare fordi de ikke klarer å assosiere seg med mennesker som har ligget rundt. Ironisk nok ser du på det som rødt flagg om man lurer på antall sexpartnere. Vel, hvis det å ha gode verdier til sex, lyst og mennesker er et rødt flagg, så kanskje du burde se deg selv i speilet? Herav at du bruker oppdiktede barometer for å se ned på andre mennesker du også, uten at du har grunnlag for det, på samme måte som du reagerer mot oss andre.... Litt ironisk hele innlegget ditt. Anonymkode: 1bdb1...fda Å vurdere en dame (selvfølgelig ikke en mann) ut fra hvor lite brukt underlivet hennes er, er ikke noen gode verdier mht mennesker eller sex. Sorry, Mac. Anonymkode: bc02d...10a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #50 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hun ble av alle betegnet som billig, lite intlegent og rett og slett et ludder. Tror de fleste mannfolk er ute etter noen med bedre status en dette. Kan synes litt synd på henne i dag, men hun har stelt det i stand selv. Anonymkode: 46a3d...b80 Mens mange av oss med få partnere vil styre unna menn som bruker ordet ludder. Anonymkode: bc02d...10a 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #51 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mens mange av oss med få partnere vil styre unna menn som bruker ordet ludder. Anonymkode: bc02d...10a Det var maaange damer som kalte akkurat henne med dette ordet også! Anonymkode: 46a3d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #52 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å vurdere en dame (selvfølgelig ikke en mann) ut fra hvor lite brukt underlivet hennes er, er ikke noen gode verdier mht mennesker eller sex. Sorry, Mac. Anonymkode: bc02d...10a Hva med å lese det jeg skriver? Jeg snakker om menn og. Anonymkode: 1bdb1...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #53 Del Skrevet 9. oktober 2024 Fascinerende hvordan så mange blir fornærmet av at noen mener høyt antall partnere ikke stemmer overens med deres verdier. Anonymkode: c0dd5...059 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #54 Del Skrevet 9. oktober 2024 Og de av oss som har få eller ingen partnere før ekteskapet så er det kanskje ikke så rart man foretrekker det med partner også? Alle må da ikke knulle rundt eller? Anonymkode: 46a3d...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #55 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Forskjellen, dog urettferdig. Det kan man bare slå fast. Er at for en mann er det "vanskelig " å få ei dame til sengs. Det finnes menn som ikke har klart det noensinne og andre som gjennom livet klart det 5-6 ganger. Ei dame kan ha 5-6 i helga om hun er god på logistikk. Hun kan ha sex med par (såkalt engjørnig). Hun kan til og med få 3-4000 kr gangen. Det som er vanskelig for en gjennomsnittlig mann er ingen utfordring for ei dame. Menn og kvinner spiller helt forskjellige divisjoner og blir vurdert utifra det. Så en man kan få "kred" siden han får til det veldig få er i stand til. Ei dame får nærmest kred. For å evne å begrense seg. Sex er ettertraktet og det er ikke nok til å dekke behovet. Det er damer som porsjoner ut hvem som skal få. Så kan man si det er urettferdig, og det er jeg ikke uenig i. Anonymkode: 98a8e...fa9 Nei. Vet om flere gjennomsnittlige og under det igjen som har hatt mange sexpartnere. Er bare å prøve seg på mange og hyppig. Det er ikke noen kunst for menn heller. Det er alltid noen som vil såpass ofte at man fint kan øke antallet om man er aktiv. Anonymkode: 0adaa...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #56 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan det bli et tap når jeg ikke har/vil ha slike "venner"? Hva er trist her? Anonymkode: 46a3d...b80 Har du intervjuet alle dine venner om hvor mange partnere de har. Jeg aner ikke hvor mange vennene mine har ligget med. Det har ikke noe med noen seriøse verdier å gjøre. Anonymkode: 0adaa...e02 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #57 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Vet om flere gjennomsnittlige og under det igjen som har hatt mange sexpartnere. Er bare å prøve seg på mange og hyppig. Det er ikke noen kunst for menn heller. Det er alltid noen som vil såpass ofte at man fint kan øke antallet om man er aktiv. Anonymkode: 0adaa...e02 Hva er greia med å ha flest mulig da? Konkuranse? Få spredd kjønnssykdommer? Anonymkode: 46a3d...b80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #58 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du intervjuet alle dine venner om hvor mange partnere de har. Jeg aner ikke hvor mange vennene mine har ligget med. Det har ikke noe med noen seriøse verdier å gjøre. Anonymkode: 0adaa...e02 Her kommer det vel an på alder også. Hvor gammel er du? Blant mine venninner som har vert gift i tjue år er det absolutt ikke noe "ligge rundt" Anonymkode: 46a3d...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #59 Del Skrevet 9. oktober 2024 Bryr meg null om antall. Men av han og jeg i forholdet vårt tipper jeg at jeg har 3-4-5 ganger flere partnere enn han. men så gikk jeg på sexfester, var nysgjerrig på å teste forskjellige ting og hadde en snapkonto med 6000+ følgerne hvor jeg hovedsaklig la ut nakenbilder når vi fikk øynene opp for hverandre så regner med han er glup nok til å gi faen andre veien og. 😂 Anonymkode: 62414...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #60 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er greia med å ha flest mulig da? Konkuranse? Få spredd kjønnssykdommer? Anonymkode: 46a3d...b80 Det vet vel ikke jeg. Er ikke min greie å knulle alt. Anonymkode: 0adaa...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå