AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #101 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette er nok noe av det siste jeg hadde giddet å bestilt for å vente uker på å få det... Anonymkode: 1004f...837 Uker? Rett over en uke på mine pakker hver gang. Går utrolig raskt. Venter fortsatt på en pakke kjøpt her i Norge, sendt med PostNord 30.10. Så leveringstid fra Temu er det ingenting å si på. Anonymkode: 86f2a...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #102 Del Skrevet 11 timer siden Har kun kjøpt en ting, og er veldig fornøyd. TImeglass tiltenkt tannpuss. Anonymkode: c0458...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #103 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kun kjøpt en ting, og er veldig fornøyd. TImeglass tiltenkt tannpuss. Anonymkode: c0458...92f klær sko mote forum oida beklager Anonymkode: c0458...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #104 Del Skrevet 11 timer siden Morsomme kort til forskjellige anledninger, "morogaver" som selges i Norge til trippel pris (kam for skallete menn f.eks), ball til hund som spretter selv og lades via usb- denne selges også i Norge til 4 dobbel pris. Snusematte til hund, bikerjakke i "semsket skinn" til meg selv, lette treningsbukser i superstretch til både mannen og meg selv, kule t-skjorter med selvvalgt trykk, gode boksere til mannen, utskjært juletrepynt med navn, spesiallaget, fuglemater, post it blokker, kalender for neste år, flere kjoler, kontorrekvisita. Har generelt vært fornøyd med alt unntatt skosåler og et par gensere som kan bli litt klamme. Anonymkode: 8123a...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 11 timer siden #105 Del Skrevet 11 timer siden Har kjøpt masse gøy! mobildeksler, iPods etui, stjernehimmel-lampe til ungene, skjørt, gensere og kjoler til meg selv (elsk!!!), liker at de har plus size klær til billig penge. Har også kjøpt litt patpat klær til barna. teddyfleece jakke og vest 😍 gitar-oppheng, ps5 kontroll-holder, penner, kles-stempel, spilledåser, post it lapper, pynt til julegaveinnpakking. Kjøper ikke ting som skal i kontakt med mat, ikke ting som skal fast i strøminntak og ikke smykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #106 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uker? Rett over en uke på mine pakker hver gang. Går utrolig raskt. Venter fortsatt på en pakke kjøpt her i Norge, sendt med PostNord 30.10. Så leveringstid fra Temu er det ingenting å si på. Anonymkode: 86f2a...25b Har prøvd temu 1 gang, tok over 3 uker Anonymkode: 1004f...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå