anonymLala Skrevet 23. oktober #81 Del Skrevet 23. oktober jabx skrev (9 timer siden): Er krokene over døra tynne nok til at en vanlig "norsk" dør kan lukkes når den er hengt opp? Ja, de passer perfekt her. Vi har det på 3 av dørene i et vanlig borettslag:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #82 Del Skrevet 23. oktober Evneveike folk som driter i miljøet handler på temu. Anonymkode: ed833...2fa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. oktober #83 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg fant en svinbillig mobiltelefon der som jeg bruker nå. iPhone til en femtedel av prisen! Elkjøp kunne aldri! Anonymkode: 0eb3c...6de Det er ikke en iPhone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 24. oktober #84 Del Skrevet 24. oktober Har brukt Temu et par ganger, mer av nyskjerrighet egentlig. Ble egentlig positivt overrasket, kjøpte et skjørt og en kjole. Men, ja ser absolutt problemene rundt Temu, både på miljøsiden og undegraving av vestlige nettsteder og ikke minst handelstanden i norge. Vil nok alsdi bli noen fast Temu kunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. oktober #85 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 15.06): Bedrifter i Norge er ansvarlige for at det de importerer ikke er helseskadelig. Den garantien har man ikke når man selv kjøper ting fra Temu. Anonymkode: aa56f...615 Og den følger de til punkt og prikke...... Eller nei det er jo det de ikke gjør viser det seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. oktober #86 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 7.49): Varer fra Temu har jo blitt testet, og noen av de har vist seg å ha høye verdier av farlige stoffer i seg. De ville aldri blitt solgt i Norge. Så nei. Anonymkode: 30900...5b9 Håper du vet du snakker feil nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 24. oktober #87 Del Skrevet 24. oktober Folk handler fra Temu fordi nøyaktig samme ting kan koste 20-gangern i "orntlige" "norske" butikker, derfor. Som eksempel fant jeg børste for å rense kjeder til 15kr på Temu og nøyaktig samme fra en norsk web butikk til 499kr, og ja produktet er likt ja. Nå vil selvsagt kinahaterne og miljøtullingene hevde at det umulig er samme produktet og at børsten er GIFTIG og vil helt sikkert DREPE meg mens jeg renser olje fra kjedet på motorsykkelen min 😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. oktober #88 Del Skrevet 24. oktober jabx skrev (På 20.10.2024 den 10.09): Den så fin ut! Men ser de har en lignende til bare ca. 80 kroner på Biltema. Denne? https://www.biltema.no/hjem/oppbevaring/klesoppbevaring/hengende-oppbevaring-til-dor-2000049778 Den er da ikke lignende bare i samme kategori 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #89 Del Skrevet 24. oktober Al Bundy skrev (4 timer siden): Folk handler fra Temu fordi nøyaktig samme ting kan koste 20-gangern i "orntlige" "norske" butikker, derfor. Som eksempel fant jeg børste for å rense kjeder til 15kr på Temu og nøyaktig samme fra en norsk web butikk til 499kr, og ja produktet er likt ja. Nå vil selvsagt kinahaterne og miljøtullingene hevde at det umulig er samme produktet og at børsten er GIFTIG og vil helt sikkert DREPE meg mens jeg renser olje fra kjedet på motorsykkelen min 😆 Ikke sant. Virker som om de som instendig påstår at det ikke er likt, ikke fatter at vi gjerne kjøper de samme gjenstandene over flere år, og vet hvilken holdbarhet og kvalitet slikt har fra norsk butikk. Har ikke merket noen forskjell etter at jeg gikk over til Temu for enkelte varer, utover at jeg nå betaler 1/10 av prisen som i norsk butikk. Anonymkode: d1e0d...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #90 Del Skrevet 24. oktober Her var det mange som naivt stoler på "norske" butikker 😅 Anonymkode: a18db...9c3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. oktober #91 Del Skrevet 27. oktober Fru Uperfekt skrev (På 24.10.2024 den 3.04): Denne? https://www.biltema.no/hjem/oppbevaring/klesoppbevaring/hengende-oppbevaring-til-dor-2000049778 Den er da ikke lignende bare i samme kategori Ja, den har ikke samme lommer, det er sant. Men den kan potensielt holde for noen. Men jeg prøver likevel den fra Temu, for den så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 27. oktober #92 Del Skrevet 27. oktober jabx skrev (39 minutter siden): Ja, den har ikke samme lommer, det er sant. Men den kan potensielt holde for noen. Men jeg prøver likevel den fra Temu, for den så bra ut. Joda den er jo i samme kategori og skulle jeg kjøpt så ville nok jeg og valgt en ala Temu sin siden den så bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 3. november #93 Del Skrevet 3. november Noen som sliter med Temu websiden og appen? Får ikke søkemotoren der til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. november #94 Del Skrevet 4. november Stina234 skrev (21 timer siden): Noen som sliter med Temu websiden og appen? Får ikke søkemotoren der til å fungere. Fungerer fint her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. november #95 Del Skrevet 4. november (endret) Kjøpte noen sko til kr 18 eller noe slikt. Fått endel kommentarer på hva slags de er,og hvor jeg har kjøpt de. Noen som synes de var kule. De er gode å gå i også. Så dette er mitt beste kjøp til nå. Har kjøpt sko der før også! De er dog laget av veldig dårlig materiale,og er sydd sammen av noen som egentlig ikke kan sy ser det ut som,men har bare brukt de i korte perioder om gangen. Endret 4. november av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. november #96 Del Skrevet 4. november anonymLala skrev (På 10.10.2024 den 21.06): Sånne oppbevaringshyller som kan festes på dørkarmer har vært helt genialt hos oss. https://share.temu.com/vp6gyxIAC9A Har fått denne nå, bra førsteinntrykk! Virker solid, og krokene passet perfekt over dørene mine. Ikke for små. Fint med slike tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #97 Del Skrevet 5. november Al Bundy skrev (På 24.10.2024 den 2.56): Folk handler fra Temu fordi nøyaktig samme ting kan koste 20-gangern i "orntlige" "norske" butikker, derfor. Som eksempel fant jeg børste for å rense kjeder til 15kr på Temu og nøyaktig samme fra en norsk web butikk til 499kr, og ja produktet er likt ja. Nå vil selvsagt kinahaterne og miljøtullingene hevde at det umulig er samme produktet og at børsten er GIFTIG og vil helt sikkert DREPE meg mens jeg renser olje fra kjedet på motorsykkelen min 😆 Greit nok å kjøpe ting man faktisk trenger, men problemet er jo at folk bestiller haugevis med ræl i tillegg, det er jo så billig… Anonymkode: 1c5d1...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5. november #98 Del Skrevet 5. november Jeg har vært veldig fornøyd med mine kjøp der. Litt klær, sko, veske, hageredskap, kjøkkenting, noen garnnøster og småverktøy, men det er ikke veldig mye. Prisene gjorde det mulig med noen fornyelser når alt ellers har blitt så dyrt. Disse matcoverne med strikk er veldig greie https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099565994494&sku_id=17592415807664&_x_from=pwa&_x_sessn_id=87cjcne817&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1730837323974_wzwoa2vmsi&refer_page_sn=10045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #99 Del Skrevet 20 timer siden Julegavepapir! Kjøpte mange ruller for en billig penge, og papiret ser flott ut og, ikke minst!, revner ikke av ingenting. Solide saker i motsetning til samtlige gavepapir jeg har fra andre butikker. Anonymkode: ecaf9...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #100 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Julegavepapir! Kjøpte mange ruller for en billig penge, og papiret ser flott ut og, ikke minst!, revner ikke av ingenting. Solide saker i motsetning til samtlige gavepapir jeg har fra andre butikker. Anonymkode: ecaf9...386 Dette er nok noe av det siste jeg hadde giddet å bestilt for å vente uker på å få det... Anonymkode: 1004f...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå