AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #21 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 8.14): Ja, har kjøpt mye jeg er fornøyd med. Store pakker med klistremerker, diverse utstyr til oppheng av capser, kluter og moppestativ, totebag, dokumentperm, puslespill i tre, nøkkelring med snor, oppbevaringsbokser, bursdagskort, oppbevaringspose til Lego… Syns det er utrolig at mange er så negativ til Temu. Mye av det samme kjøper man på butikken i Norge til tidobbelt pris, det er laget i Kina det og, på de samme fabrikkene. Surprise surprise. Bare fordi Temu kjøper inn direkte fra fabrikk og kan selge billig, betyr ikke at det er så mye dårligere kvalitet. Men det er jo som med eBay, du må lese før du kjøper. Anonymkode: f4452...062 Jeg synes det er ubegripelig at folk ikke skjønner at det at det er billig, betyr at det er grov utnyttelse av arbeidere. Ja, de kjøper direkte fra fabrikken - fabrikker hvor de ansatte blir utnyttet på det groveste, og hvor arbeidsforholdene er under enhver kritikk. Så har man miljø-svinerifaktoren i tillegg.. Anonymkode: 1d304...02b 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #22 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er ubegripelig at folk ikke skjønner at det at det er billig, betyr at det er grov utnyttelse av arbeidere. Ja, de kjøper direkte fra fabrikken - fabrikker hvor de ansatte blir utnyttet på det groveste, og hvor arbeidsforholdene er under enhver kritikk. Så har man miljø-svinerifaktoren i tillegg.. Anonymkode: 1d304...02b Folk er idioter. Anonymkode: c43e6...571 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #23 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Varer fra Temu har jo blitt testet, og noen av de har vist seg å ha høye verdier av farlige stoffer i seg. De ville aldri blitt solgt i Norge. Så nei. Anonymkode: 30900...5b9 Kjøpte for en god stund siden noen kjøkkenredskaper fra Temu. Har ikke tort å ta dem i bruk pga det du skriver her. Hadde vært greit om det kunne sjekkes noe sted. Anonymkode: 772b9...a1d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #24 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjøpte for en god stund siden noen kjøkkenredskaper fra Temu. Har ikke tort å ta dem i bruk pga det du skriver her. Hadde vært greit om det kunne sjekkes noe sted. Anonymkode: 772b9...a1d Jeg vet ikke hvordan jeg linker til andre sider her, men jeg googlet 'temu skadelige stoffer' og da kom blant annet de artiklene jeg har lest 😊 Skal innrømme at jeg har kjøpt noen få ting derfra selv, det er småtterier jeg ikke finner andre steder. Men jeg ville aldri kjøpt noe som skal smøres på huden eller i kontakt med mat blant annet. Anonymkode: 30900...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #25 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Varer fra Temu har jo blitt testet, og noen av de har vist seg å ha høye verdier av farlige stoffer i seg. De ville aldri blitt solgt i Norge. Så nei. Anonymkode: 30900...5b9 Du kan ikke leve livet ditt etter overskriftene på VG. De finner noe, i 2-3 av produktene testet, og slår det opp. Folk elsker å hate Temu. Nå nylig kjørte de jo tilsvarende test på Europris (eller var det nille), og resultatene var enda dårligere. For disse har ikke hatt samme mediepress på seg. Anonymkode: d1e0d...f73 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #26 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det er ubegripelig at folk ikke skjønner at det at det er billig, betyr at det er grov utnyttelse av arbeidere. Ja, de kjøper direkte fra fabrikken - fabrikker hvor de ansatte blir utnyttet på det groveste, og hvor arbeidsforholdene er under enhver kritikk. Så har man miljø-svinerifaktoren i tillegg.. Anonymkode: 1d304...02b Jeg synes det er ubegripelig at folk ikke skjønner at det er dyrt, betyr at du betaler penger til 3-4 grossistledd. Lagre, butikker, strøm, ansatte, og mye mer. Og at det samme produktet blir fraktet den samme avstanden, for å komme til deg i Norge. Anonymkode: d1e0d...f73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #27 Del Skrevet 10. oktober 2024 Går det ikke å få ha en forbanna Temu-tråd i fred fra alle anti-Temu-fanatikere, slik at vi kunne få diskutere trådenes tema i fred? Anonymkode: 8cc18...97d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #28 Del Skrevet 10. oktober 2024 Er fornøyd med 50% av det jeg handler fra der og aliexpress, har betakt 20% av hva det ville kostet i Norge. Kjøper ikke elektronikk eller ting som jeg forventer kvalitet av, men alt av reservedeler, pakninger, ymse diverse osv sm er alvorlig overpriset i norge. Vi har billig elektronikk med elkjøp osv men alt av ekstra utstyr, filter osv er overpriset, sånt kjøper jeg andre steder som f.eks temu. Anonymkode: 143d8...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #29 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 20.04): Hva da? Anonymkode: ecaf9...386 Ja det meste. Klær, toalettvesker,smykker,øreringer,duker, lys++++++😍😍😍😍😍 Anonymkode: 4121f...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #30 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg synes det er ubegripelig at folk ikke skjønner at det er dyrt, betyr at du betaler penger til 3-4 grossistledd. Lagre, butikker, strøm, ansatte, og mye mer. Og at det samme produktet blir fraktet den samme avstanden, for å komme til deg i Norge. Anonymkode: d1e0d...f73 Nei det skjønner jeg ikke. Fortell meg hvorfor? Jeg kjøpte en duk til 45kr på temu. Lignende duk kostet 299kr på prinsess. Fortell meg hvordan duken til 45 kr på temu har kostet meg mer enn om jeg hadde kjøpt duken på prinsess??? Eller 15 pakningen med truser til 130kr som hadde kostet 350 kr på h&m. Fortell meg hvorfor det er dyrere for meg? Kontoen min er enig med meg, 135 kr trukket fra konto er mindre enn 350 osv Anonymkode: 4121f...c52 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #31 Del Skrevet 10. oktober 2024 12 silkeskjerf til samme pris som jeg kjøper ett her og det jeg kjøper her kommer jo også fra Kina. Anonymkode: 6f8cd...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 10. oktober 2024 #32 Del Skrevet 10. oktober 2024 Sånne oppbevaringshyller som kan festes på dørkarmer har vært helt genialt hos oss. https://share.temu.com/vp6gyxIAC9A 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #33 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det meste. Klær, toalettvesker,smykker,øreringer,duker, lys++++++😍😍😍😍😍 Anonymkode: 4121f...c52 Øreringer? Er testet i Norge, og måtte leveres inn som spesialavfall pga farlige stoffer. Anonymkode: a1b44...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #34 Del Skrevet 10. oktober 2024 Sportstape, knetape, skumrulle, tegnesaker, ting til buret til dyrene våre, julepapir og merkelapper, truser, 2 kåper - ene bar fin -andre passet ikke helt. Anonymkode: 2bdc9...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #35 Del Skrevet 10. oktober 2024 Og gnagsårplaster Anonymkode: 2bdc9...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #36 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kjøpte en kjole i skinnimitasjon, i forhold til prisen må jeg si meg meget godt fornøyd! Anonymkode: d4e5a...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 10. oktober 2024 #37 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) https://share.temu.com/8xlZChjdyUA Denne er helt genial på kjøkkenet Endret 10. oktober 2024 av Munchlax 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #38 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei det skjønner jeg ikke. Fortell meg hvorfor? Jeg kjøpte en duk til 45kr på temu. Lignende duk kostet 299kr på prinsess. Fortell meg hvordan duken til 45 kr på temu har kostet meg mer enn om jeg hadde kjøpt duken på prinsess??? Eller 15 pakningen med truser til 130kr som hadde kostet 350 kr på h&m. Fortell meg hvorfor det er dyrere for meg? Kontoen min er enig med meg, 135 kr trukket fra konto er mindre enn 350 osv Anonymkode: 4121f...c52 Hva har du røykt i dag? Jeg skriver jo at jeg heller betaler 10 kroner for katteleken på Temu. Enn å betale 100 for den samme på den lokale dyrebutikken. Anonymkode: d1e0d...f73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #39 Del Skrevet 10. oktober 2024 Klær, kjøkkenting og hårpynt oppheng, Halloween pynt, bursdagsdekor plutselig ble ikke havfrue bursdag så dyrt alikevel Anonymkode: 93843...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. oktober 2024 #40 Del Skrevet 11. oktober 2024 Mest anonyme svar. Jeg skal kjøpe mer fra Temu. Denne gang julekjoler, kjoler og juleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå