AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Hva er dine beste tips til å få venner i voksen alder? Jeg trooor grunnen til at jeg ikke klarer få noen venner er at jeg er veldig innadvendt og det tar litt tid før jeg viser hvem jeg virkelig er. Også tror jeg at jeg også virker uinteressert i andre siden jeg ikke er så god på å se “åpen” ut og imøtekommende og sliter med å holde samtaler gående… Er kvinne på 30 år hvis det skulle ha noe å si… Anonymkode: 13538...1b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Å få barn. Jeg er en sjenert mann, men har klart å få venner etter at jeg fikk barn. Hadde null i mange år før, men når man har barn kommer man i kontakt med mange. Anonymkode: 16008...860 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober Om du øver deg på å le og smile så kommer det meste av seg selv. Jeg er veldig leken av meg. Elsker å le. Så jeg ser en del humorsnutter på youtube innimellom. Tidligere kunne være veldig usikker på meg selv, og jeg opplevde at det hjalp. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Å bli aktiv innenfor hobby/fritidsaktivitet. Jeg begynte med hund (fellestreninger, stevner og konkurranser, kurs, etterhvert utdanne meg som instruktør og holde kurs) og har fått et helt nytt nettverk og mange nye venner i godt voksen alder. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 9. oktober #5 Del Skrevet 9. oktober Aktiviteter/frivillig arbeid. Det tar tid, men når du etterhvert føler mestring med det du holder på med er det lettere å ta kontakt. Når du er regelmessig og trygg der blir det enkelt for deg å oppsøke de nye og få dem til å føle seg vel. Og så skader det ikke å jobbe litt med seg selv. Øv deg på å være åpen. Småprat litt med kassadama på butikken, send et smil til ei stresset småbarnsmor eller kjekkasen i skogen. Vær kontaktsøkende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #6 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 19.38): Hva er dine beste tips til å få venner i voksen alder? Jeg trooor grunnen til at jeg ikke klarer få noen venner er at jeg er veldig innadvendt og det tar litt tid før jeg viser hvem jeg virkelig er. Også tror jeg at jeg også virker uinteressert i andre siden jeg ikke er så god på å se “åpen” ut og imøtekommende og sliter med å holde samtaler gående… Er kvinne på 30 år hvis det skulle ha noe å si… Anonymkode: 13538...1b0 Innadvendte blir ofte "adoptert" av en utadvendt person har jeg hørt 🙈 Jeg er sosial og utadvendt, med en veldig sosial jobb så jeg er vant til å kunne prate med alle. Så jeg prater med alle, stiller spørsmål på en ok måte, åpen om mange ting selv, hilser og småprater når man møtes. Brått blir samtalene lengre og man ringes utenom der man egentlig møttes. Jeg har 2 venninner via tidligere og nåværende arbeidsplasser. Så har jeg ei venninne via en barndomsvenn, et par stykker via samboer. Merker jo kjapt om noen er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Som å bli kjent med fruen til samboers kollega. Først prate noen dager på tur med jobben deres. Så sosiale medier og deretter avtale playdate fordi vi har barn på samle alder. Så venter jeg ofte ikke på å bli invitert, men er heller noe mer frempå selv. Etter første gang så går det like mye andre veien, at jeg blir invitert. Anonymkode: da17d...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Innadvendte blir ofte "adoptert" av en utadvendt person har jeg hørt 🙈 Jeg er sosial og utadvendt, med en veldig sosial jobb så jeg er vant til å kunne prate med alle. Så jeg prater med alle, stiller spørsmål på en ok måte, åpen om mange ting selv, hilser og småprater når man møtes. Brått blir samtalene lengre og man ringes utenom der man egentlig møttes. Jeg har 2 venninner via tidligere og nåværende arbeidsplasser. Så har jeg ei venninne via en barndomsvenn, et par stykker via samboer. Merker jo kjapt om noen er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Som å bli kjent med fruen til samboers kollega. Først prate noen dager på tur med jobben deres. Så sosiale medier og deretter avtale playdate fordi vi har barn på samle alder. Så venter jeg ofte ikke på å bli invitert, men er heller noe mer frempå selv. Etter første gang så går det like mye andre veien, at jeg blir invitert. Anonymkode: da17d...7e6 Et av mine problem er at jeg har så lite å si. Og har jeg litt, så er det litt. Kan ikke prate lenge om noe, har ikke evnen. Det er så irriterende. Anonymkode: 73373...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Vart med i kor! Veldig avslappande og fin måte å bli kjent med folk på. Anonymkode: 9d887...2e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Et av mine problem er at jeg har så lite å si. Og har jeg litt, så er det litt. Kan ikke prate lenge om noe, har ikke evnen. Det er så irriterende. Anonymkode: 73373...43c Se nyheter eller les avis hver dag. Les bøker. Man lærer mye av å lese bøker uansett sjanger, men kanskje mest av historiske romaner. Se film også. Anonymkode: efe1c...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #10 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 19.38): Hva er dine beste tips til å få venner i voksen alder? Jeg trooor grunnen til at jeg ikke klarer få noen venner er at jeg er veldig innadvendt og det tar litt tid før jeg viser hvem jeg virkelig er. Også tror jeg at jeg også virker uinteressert i andre siden jeg ikke er så god på å se “åpen” ut og imøtekommende og sliter med å holde samtaler gående… Er kvinne på 30 år hvis det skulle ha noe å si… Anonymkode: 13538...1b0 Beste er vel igjennom jobb. Og noen su tidligere har hatt kontakt med . Å bare finne helt nye på gaten blir litt vanskelig. Anonymkode: c94a7...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #11 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 19.38): Hva er dine beste tips til å få venner i voksen alder? Jeg trooor grunnen til at jeg ikke klarer få noen venner er at jeg er veldig innadvendt og det tar litt tid før jeg viser hvem jeg virkelig er. Også tror jeg at jeg også virker uinteressert i andre siden jeg ikke er så god på å se “åpen” ut og imøtekommende og sliter med å holde samtaler gående… Er kvinne på 30 år hvis det skulle ha noe å si… Anonymkode: 13538...1b0 Sliter med det samme. K 47. Anonymkode: 84060...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #12 Del Skrevet 11. oktober Ta kontakt med folk. Inviter de med på ting. Anonymkode: c94a7...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #13 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 22.17): Se nyheter eller les avis hver dag. Les bøker. Man lærer mye av å lese bøker uansett sjanger, men kanskje mest av historiske romaner. Se film også. Anonymkode: efe1c...811 Jeg husker ikke helt hva folk sier etter en gang, må ofte spørre om de kan si noe igjen. Og når noen forteller noe husker jeg max 40% Har så dårlig konsentrasjon og hukommelse, rett og slett hjerneceller som er død av angst og depresjon. Har lest at det skjer. Har tatt mr av hjernen etter ulykke for mange år siden for å se om det kan være grunnen, men mei. Men har hatt psykiske vansker, så det er jo en naturlig årsak. Er bare så frustrerende når man ønsker venner Anonymkode: 73373...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå