Gå til innhold

Vekt og størrelse (klær)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

169 cm og 60 kg. 

Small/medium i bukser og medium/large i overdeler. 

Har lang rygg, store bryster og lange armer. Liten rumpe. 

Høres veldig rart ut når jeg beskriver meg selv her på denne måten 😅 Uansett så er jeg veldig fornøyd med meg selv. 

Anonymkode: 564d4...2c4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.71 og 59 kg, bruker som regel S eller SX, 44 i jakke (men det finnes ofte ikke).

Anonymkode: 941d1...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 7.34):

Blir ikke klærne litt korte på deg med xs, når du er så høy? Tenker at s er beregnet på en på rundt 165 cm, og medium 170

Anonymkode: 45c83...ddc

Nei, bruker jeans med ekstra lengde i ben. Topper har aldri vært et problem der. Kjoler kan være litt korte ja, men får ikke akkurat gjort noe med det, så kjøper ikke de jeg synes er for korte da. 😅

Anonymkode: a7d83...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170 cm. 

Ifjor på 123 kg brukte jeg 52/54.

Idag veier jeg 89 og de siste plaggene jeg har kjøpt siste mnd var str M, L og XL, alle gensere og alle fra Cubus 🙄

Den ene buksa jeg har kjøpt i det siste var L. Og vinterkåpa jeg har kjøpt var i L. 

Anonymkode: 9c29f...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 164 og veier 79-80 kg. Bruker M-L i de fleste plagg. Bruker 42-44 i bukser, bruker 40-42 i kjoler. Bruker 30-32 i bukser når det er snakk om sånne størrelser. Har flere bukser fra Bikbok som er i 30, som begynner å bli for store fordi de har videt seg ut. De satt bra på med en gang jeg kjøpte de. Har andre bukser i 31-32 som er trange, så skjønner meg virkelig ikke på størrelser noen ganger..

Anonymkode: f4124...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168 og 54 kg. Bruker small/36 men noen ganger medium. Har litt brede skuldre 

Anonymkode: 91afe...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 og 57 kg. Legger svært ujevnt på meg. Har veldig tynne armer og bein, og fettet på magen. Det gjør at buksene enten er for trange i magen eller for vide i beina, avhengig av om jeg velger s eller m/ 36/38. Bruker s i overdeler, men må være obs på fasongen på grunn av magen.

Anonymkode: e8eb3...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

171 cm, 88 kg. Bærer vekten over hoftepartiet, har store bryster og smal midje. Bruker stortsett L i det meste, men bukser kan variere ekstremt i størrelser..

Anonymkode: 0508e...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo helt an på hva slags passform du foretrekker og hva slags type klær du kjøper. Jeg er 170cm og 63kg. Bruker som regel M eller 38. Men jeg liker at klærne er løse, og da jeg hadde spiseforstyrrelse og en bmi på 15, brukte jeg også str M i klær (med belte i bukser).  Noen liker jo at klær sitter som pølseskinn, og noen liker den løse stilen. Syns generelt det er lite flatterende med trange klær nesten uansett.

Anonymkode: bbd06...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 høy og veier 77 kg. Bruker M i overdeler, Large i jakker, 40 i bukser☺️

Anonymkode: 2b486...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163cm/54 veldig dvaske kilo. Store former/timeglassfigur. Bruker xs/s eller 36/38. Ser veldig slank ut med klær og lubben ut uten klær. Er vel det man kaller tynnfeit.

Anonymkode: d8380...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...