AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Må vare få ut frustrasjon her. Tenker ikke verken å ta dette ut på kollegaene mine, eller gjøre noe annet drastisk utenom å skrive ut dette her. Det som hjelper meg nå er å sette ord på det, og så prøve å legge det bort / glemme det. Jeg hater kollegaene mine nå. Vi hadde det så fint kollegialt før. Jeg fikk skylda for noe som har vært mye mer et ledelsesproblem og generelt kollegialt problem, enn at én person skal tas for det alene. Jeg måtte bare legge meg flat, for min egen del. Og jeg må nå bare overleve hverdagen med disse kollegaene og satse på at alt går over med tid, men jeg har lyst til å slenge igjen døra på hele gjengen. Har ikke noe tillit til dem lenger og alt føles fake og ubehagelig. Brekker meg mentalt. Ikke aktuelt å si opp, dessverre. Må komme videre bare. Sånn. Anonymkode: 35749...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Ok. Du vet det finnes et dagbok-forum her...? Anonymkode: c5c25...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok. Du vet det finnes et dagbok-forum her...? Anonymkode: c5c25...8db Ja, og så? Hvis du blir plaget av at jeg poster på denne måten så kan du jo bare la være å lese, og iallefall svare. Anonymkode: 35749...5f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Jeg var i din situasjon. Alt som svikter fra ledelsen og kollega som tok æren for min oppgave mente jeg var problemet og jeg burde skjerpe meg. Dagen etter dette møte ringte en ny arbeidsiver meg og ga meg tilbud om jobb, jeg takket ja og skrev i oppsigelsen: jeg ønsker ikke å være et problem på arbeidsplassen så jeg sier opp blabla. Plutselig var jeg ønsket og fikk tilbud om høyere lønn osv, men jeg valgte å avslutte uansett og startet i ny jobb, aldri angret! kom deg vekk derfra Anonymkode: 3f688...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg var i din situasjon. Alt som svikter fra ledelsen og kollega som tok æren for min oppgave mente jeg var problemet og jeg burde skjerpe meg. Dagen etter dette møte ringte en ny arbeidsiver meg og ga meg tilbud om jobb, jeg takket ja og skrev i oppsigelsen: jeg ønsker ikke å være et problem på arbeidsplassen så jeg sier opp blabla. Plutselig var jeg ønsket og fikk tilbud om høyere lønn osv, men jeg valgte å avslutte uansett og startet i ny jobb, aldri angret! kom deg vekk derfra Anonymkode: 3f688...62c Men hvor «alvorlig» var saken din? Var det en slags kollektiv heksejakt på deg fra kollegaene dine og lederen din, eller var det bare en medarbeidersamtale der de uttrykte misnøye med deg? Anonymkode: 35749...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå