Gå til innhold

Hva slags farge er det på din vinterjakke du bruker til hverdags?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en parkas som er mørkegrønn.

Så jeg har en liten finere vinterjakke som er brunlig i fargen.

Anonymkode: ededf...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 1.01):

Å, så ikke det, sorry. Erika 

Anonymkode: 2ad8f...012

Den er greit varm. Jeg bor på Sunnmøre og her er det sjeldent mer enn 5 minus. Den fungerer fint for dette. Den har vannsøyle på ca10 000 mm så den tåler noe regn også. Vindtett gjør at den holder bra på varmen. 
den er normal i str. absolutt verd pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en svart parkas og en svart kåpe i ull. Dunoparkasen er mørk beige. 

Velger oftest svart da jeg har tilbehør som veske, pannebånd, støvletter x 3 i svart. Har også diverse skjerf som matcher. 

Anonymkode: fa8c8...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den ikke daglig enda, er fortsatt på regnjakka, men vinterjakken min er militærgrønn.

Anonymkode: 6350a...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg bruker før det blir altfor mange minusgrader, er gammelrosa. Veldig fin, men den er ikke så tjukk og varmer ikke nok når gradestokken blir langt nede på minussiden.

Har kjøpt meg en ny dun-vinterkåpe i år, ikke jakke altså, men kåpe med belte i livet. Gleder meg til å ta den i bruk. Den er svart i fargen. Synes det er fint, selv om det kan være litt dystert i grå og mørke måneder som november eller snøløse desember. Den skal være varm nok til de kaldeste dagene også.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (12 timer siden):

Den er greit varm. Jeg bor på Sunnmøre og her er det sjeldent mer enn 5 minus. Den fungerer fint for dette. Den har vannsøyle på ca10 000 mm så den tåler noe regn også. Vindtett gjør at den holder bra på varmen. 
den er normal i str. absolutt verd pengene

Høres bra ut 😊 jeg bestilte den på fredag. Fikk den for 2240 kr hos Fjellsport med 30% bursdagsrabatt. Bestilte i svart. Hadde litt lyst på grønn og, men «feiget ut» og tok svart.

Jeg bor på Østlandet og her kan det bli under -20, men da får jeg ha ull under. Denne jakken skulle visst være den varmeste til Didrikson. Den kommer sannsynligvis i morgen, gleder meg! Selv om jeg ikke får brukt den enda, er 10 pluss nå og spådd ca den temperaturen hele neste uke.

Har også en fra Svea, men syns ikke den er varm nok, så mer høstjakke for meg. Svart den og. Og en svart og en grå ullkåpe. 

Anonymkode: 2ad8f...012

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullkåpen er lys brun, mens boblejakken er mørk blå med dus lyserosa fór.

Anonymkode: 94e48...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...