AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #41 Del Skrevet 25. oktober 2024 Dere med svart; ja,dere er konforme og kjedelige. Anonymkode: 84571...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #42 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg har en parkas som er mørkegrønn. Så jeg har en liten finere vinterjakke som er brunlig i fargen. Anonymkode: ededf...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 26. oktober 2024 #43 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 1.01): Å, så ikke det, sorry. Erika Anonymkode: 2ad8f...012 Den er greit varm. Jeg bor på Sunnmøre og her er det sjeldent mer enn 5 minus. Den fungerer fint for dette. Den har vannsøyle på ca10 000 mm så den tåler noe regn også. Vindtett gjør at den holder bra på varmen. den er normal i str. absolutt verd pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #44 Del Skrevet 27. oktober 2024 Har en svart parkas og en svart kåpe i ull. Dunoparkasen er mørk beige. Velger oftest svart da jeg har tilbehør som veske, pannebånd, støvletter x 3 i svart. Har også diverse skjerf som matcher. Anonymkode: fa8c8...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #45 Del Skrevet 27. oktober 2024 Bruker den ikke daglig enda, er fortsatt på regnjakka, men vinterjakken min er militærgrønn. Anonymkode: 6350a...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. oktober 2024 #46 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Den jeg bruker før det blir altfor mange minusgrader, er gammelrosa. Veldig fin, men den er ikke så tjukk og varmer ikke nok når gradestokken blir langt nede på minussiden. Har kjøpt meg en ny dun-vinterkåpe i år, ikke jakke altså, men kåpe med belte i livet. Gleder meg til å ta den i bruk. Den er svart i fargen. Synes det er fint, selv om det kan være litt dystert i grå og mørke måneder som november eller snøløse desember. Den skal være varm nok til de kaldeste dagene også. Endret 27. oktober 2024 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #47 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ænema skrev (12 timer siden): Den er greit varm. Jeg bor på Sunnmøre og her er det sjeldent mer enn 5 minus. Den fungerer fint for dette. Den har vannsøyle på ca10 000 mm så den tåler noe regn også. Vindtett gjør at den holder bra på varmen. den er normal i str. absolutt verd pengene Høres bra ut 😊 jeg bestilte den på fredag. Fikk den for 2240 kr hos Fjellsport med 30% bursdagsrabatt. Bestilte i svart. Hadde litt lyst på grønn og, men «feiget ut» og tok svart. Jeg bor på Østlandet og her kan det bli under -20, men da får jeg ha ull under. Denne jakken skulle visst være den varmeste til Didrikson. Den kommer sannsynligvis i morgen, gleder meg! Selv om jeg ikke får brukt den enda, er 10 pluss nå og spådd ca den temperaturen hele neste uke. Har også en fra Svea, men syns ikke den er varm nok, så mer høstjakke for meg. Svart den og. Og en svart og en grå ullkåpe. Anonymkode: 2ad8f...012 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. oktober 2024 #48 Del Skrevet 27. oktober 2024 Denne, elsker farver!😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #49 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ullkåpen er lys brun, mens boblejakken er mørk blå med dus lyserosa fór. Anonymkode: 94e48...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #50 Del Skrevet 27. oktober 2024 Mørk blå Anonymkode: c0b55...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå