Gå til innhold

Dere som klager på at dagens kvinner er for maskuline og lite tradisjonelle, og som bruker "feminist" som skjellsord - hva med dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

knooters skrev (1 time siden):

Det jeg mener er at om man har vært ensom en stund er man så overlykkelig over å ha funnet noe at behovet for å "utvide listen" ikke eksisterer.

Det kan også overføres til andre sider av intime relasjoner.

Mye vil ha mer er det noe som heter. Og jeg tviler ikke på at en så utsultet partner vil være overlykkelig - til å begynne med. Når hverdagen så kommer og spenningen avtar derimot...  Og har man først lykkes en gang...

Og helt ærlig. Vil du virkelig ha en partner som er sammen med deg utelukkende på grunn av manglende tilbud andre steder? At hun tar til takke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiren skrev (2 timer siden):

Mye vil ha mer er det noe som heter. Og jeg tviler ikke på at en så utsultet partner vil være overlykkelig - til å begynne med. Når hverdagen så kommer og spenningen avtar derimot...  Og har man først lykkes en gang...

Og helt ærlig. Vil du virkelig ha en partner som er sammen med deg utelukkende på grunn av manglende tilbud andre steder? At hun tar til takke?

Kjøper ikke den. Spenning er ikke poenget. Ikke litt, engang.

Jeg har ikke hatt noe premiss om "manglende tilbud", men liker du noen godt, kan det komme hvilke som helst andre tilbud som du bare avviser fordi du har funnet den personen du vil ha. Enkelt og greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

At du velger æ svare meg istede for giga sexistene sier sitt om deg.

Anonymkode: 284f5...a88

Du misforstår, for jeg svarer jo en av de.

Anonymkode: ee917...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du misforstår, for jeg svarer jo en av de.

Anonymkode: ee917...5da

Så ikke det sorry. Har ikke noe imot deg og vet at jeg er for kvass, men har tenkt på det, hvor syke er ikke mange av samtalene vi har? Hvorfor tollere vi egentlig at dette har latt seg spre som ild i tørt gress? Hvorfor lar vi psykoser stå på tv og ha debatt om kvinner sin verdi i dating liksom hva i hel*** er det for noe å snakke om? Hvilken person kreves det å stå på nasjonal tv å til jevngamle damer å si at menn vil ha yngre. Å det uten at samtalen går inn på hvor lite damer vil ja disse eldre mennene. Jeg har fått nok av idioti og sexisme. Det der sex driten og biologien kan de presse opp en viss kroppsdel på segselv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiren skrev (2 timer siden):

Den andre brukeren skriver vel ikke om å ta til takke?

Mer andre veien. 

Er et vanskelig tema å få ronusta data. Men er mye som taler både basalfaglig og empirisk at den andre brukeren har rett. 

Basalfaglig handler det om verdibias. Hvis du føler deg heldig å ha fått kjæreste, så blir den mer verdifull. 

Det jeg husker om emperi taler også for det. Er ikke noen empirisk støtte for myter som "å leke av seg først". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så ikke det sorry. Har ikke noe imot deg og vet at jeg er for kvass, men har tenkt på det, hvor syke er ikke mange av samtalene vi har? Hvorfor tollere vi egentlig at dette har latt seg spre som ild i tørt gress? Hvorfor lar vi psykoser stå på tv og ha debatt om kvinner sin verdi i dating liksom hva i hel*** er det for noe å snakke om? Hvilken person kreves det å stå på nasjonal tv å til jevngamle damer å si at menn vil ha yngre. Å det uten at samtalen går inn på hvor lite damer vil ja disse eldre mennene. Jeg har fått nok av idioti og sexisme. Det der sex driten og biologien kan de presse opp en viss kroppsdel på segselv. 

Dem som snakker om biologi. Se på deres CV. Er minimalt med human biologi. Dem argumenterer aldri biologisk. 

Den beste studien på eldre menn og yngre kvinner som jeg har lest viste bilateral negativ seleksjon. De menn med mye yngre koner var bland annet mindre enn gjennomsnittlig pene som tenåringer (finnes noen flotte amerikanske langtidsoppfølgninger der man kan se hvordan det går med relasjoner i livet fra tenårene og fremover).

"Biologi" handler om noen rare teorerier som er nært beslektet med rasebiologi og annet kvalmt. Er kun en høyre konservativ ideologi kamuflert i en pseudovitenskaplig drakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 0.09):

Jepp.

Er maskulin, tradisjonell, kjekk og mangemillionær. Kan fint betale for alt, kan fint dø for hun om nødvendig. Men hun må være ren og tradisjonell. Er en kvinne jomfru er jeg villig å gjøre så og si hva som helst for å gi hun alt hun kan ønske seg. Ikke trenger hun å være noe pen heller så lenge hun ikke er feit så gifter jeg meg fint med ei 4/10. Har hun mistet jomfrudommen sin så har hun også mistet halve verdien sin og må ta seg takke med mye mindre, hun må også være en del penere, men hadde ennå vært lojal og sørget for at hun har det hun trenger, men hadde ikke kjøpt hun egen bil ei gitt hun 50% av huset mitt, ikke hadde hun fått full innsyn og tilgang over pengene mine heller, i hvert fall ikke tilgang til noe mer enn en 5 eller 6-sifret beløp alt etter hvor impulsiv hun er, aldri i livet hadde jeg dødd for en kvinne som har gitt seg til en annen mann heller.

Kan si at når jeg tenker tradisjonell så tenker jeg væremåten hennes, ikke at hun må bytte alle bleiene og gjøre alt husarbeidet, selv om hun var husmor hadde jeg uansett hjulpet til mye hjemme.

Hadde heller blitt skutt i trynet av ei hagle enn å være sammens med ei moderne og/eller feministisk kvinne.

Anonymkode: 32755...ded

Hvor to gammel er du? 

Anonymkode: 839dc...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 1.09):

Jepp.

Er maskulin, tradisjonell, kjekk og mangemillionær. Kan fint betale for alt, kan fint dø for hun om nødvendig. Men hun må være ren og tradisjonell. Er en kvinne jomfru er jeg villig å gjøre så og si hva som helst for å gi hun alt hun kan ønske seg. Ikke trenger hun å være noe pen heller så lenge hun ikke er feit så gifter jeg meg fint med ei 4/10. Har hun mistet jomfrudommen sin så har hun også mistet halve verdien sin og må ta seg takke med mye mindre, hun må også være en del penere, men hadde ennå vært lojal og sørget for at hun har det hun trenger, men hadde ikke kjøpt hun egen bil ei gitt hun 50% av huset mitt, ikke hadde hun fått full innsyn og tilgang over pengene mine heller, i hvert fall ikke tilgang til noe mer enn en 5 eller 6-sifret beløp alt etter hvor impulsiv hun er, aldri i livet hadde jeg dødd for en kvinne som har gitt seg til en annen mann heller.

Kan si at når jeg tenker tradisjonell så tenker jeg væremåten hennes, ikke at hun må bytte alle bleiene og gjøre alt husarbeidet, selv om hun var husmor hadde jeg uansett hjulpet til mye hjemme.

Hadde heller blitt skutt i trynet av ei hagle enn å være sammens med ei moderne og/eller feministisk kvinne.

Anonymkode: 32755...ded

Da lurer jeg på om du også er jomfru? Hvis ikke hvor mange kvinner har du ødelagt med den skittene pikken din? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...