Gå til innhold

Dere som klager på at dagens kvinner er for maskuline og lite tradisjonelle, og som bruker "feminist" som skjellsord - hva med dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert like greit 

Anonymkode: 97b58...4d9

Ja, for mitt eget beste. Tror du ikke jeg ønsker meg et fint liv? 

Anonymkode: 284f5...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, for mitt eget beste. Tror du ikke jeg ønsker meg et fint liv? 

Anonymkode: 284f5...a88

Spørs åssen liv du vil ha det! 

Den jeg møter vil jeg "gi hele verden" men de som har hatt mange menn vil alltid lete etter noe bedre , selv om man gjør det. Så jeg har bestemt meg for at lavt antall seksualpartnere er veldig viktig så det ikke er masse problemer med å holde på et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et lite google søk viser at kun 11% definerer seg som feminist, tross for at flertallet er per def feminist. Det sier mye om hvor negativt ladet ordet er, og det er de ekstreme feministene sin feil, en stor del av de støtter ikke engang likestilling 

Anonymkode: 12473...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den jeg møter vil jeg "gi hele verden" men de som har hatt mange menn vil alltid lete etter noe bedre , selv om man gjør det. Så jeg har bestemt meg for at lavt antall seksualpartnere er veldig viktig så det ikke er masse problemer med å holde på et forhold. 

Vedkommende du snakker til, har hatt TO. Hvis det er mange for deg, samtidig som du har pult deg gjennom halve byen, er det noe grunnleggende galt med dine verdier. Forresten, hvilken interesse vil en jomfru ha for å date en rundbrenner? De fleste som er jomfruer i voksen alder, er enten svært religiøse, eller har en sterk moral som de ønsker at mannen deler. De er dermed ikke interessert i en mann med lang "historikk". DERFOR er du singel.

Anonymkode: d7566...f80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vedkommende du snakker til, har hatt TO. Hvis det er mange for deg, samtidig som du har pult deg gjennom halve byen, er det noe grunnleggende galt med dine verdier. Forresten, hvilken interesse vil en jomfru ha for å date en rundbrenner? De fleste som er jomfruer i voksen alder, er enten svært religiøse, eller har en sterk moral som de ønsker at mannen deler. De er dermed ikke interessert i en mann med lang "historikk". DERFOR er du singel.

Anonymkode: d7566...f80

Det fungerer forskjellig mellom menn og kvinner. Det syke er at mange kvinner LIKER tanken på at mannen har mange kvinner. Det er slik fra biologiens side. Veldig lett for menn å spre frøene, men det har veldig store konsekvenser for kvinner å motta det. En mann som blir valgt av mange kvinner har en høyere verdi enn en som ikke får seg noe.

En lås som tar mange nøkler er en dårlig lås. Men en nøkkel som kan åpne mange låser er en bra nøkkel 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så du er redd for å komme til kort (no pun intended) ved sammenligning i senga? 

Anonymkode: a3b2a...436

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du er redd for å komme til kort (no pun intended) ved sammenligning i senga? 

Anonymkode: a3b2a...436

DET var slutningen du trakk ? Det kan være hva som helst. Som at en vekket noen følelser i henne som andre ikke gjorde og vil lengte etter det osv. Hvem vet? Men sannheten er jo flere de har ligget med og vært med jo større sjanse er det for at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det fungerer forskjellig mellom menn og kvinner. Det syke er at mange kvinner LIKER tanken på at mannen har mange kvinner. Det er slik fra biologiens side. Veldig lett for menn å spre frøene, men det har veldig store konsekvenser for kvinner å motta det. En mann som blir valgt av mange kvinner har en høyere verdi enn en som ikke får seg noe.

En lås som tar mange nøkler er en dårlig lås. Men en nøkkel som kan åpne mange låser er en bra nøkkel 🙂

Bare tull. En kvinne liker at en mann har erfaring med FORHOLD, ikke at han har pult mange kvinner. Du er helt ute. Den låsemetaforen er elendig.

Anonymkode: 976ef...409

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bare tull. En kvinne liker at en mann har erfaring med FORHOLD, ikke at han har pult mange kvinner. Du er helt ute. Den låsemetaforen er elendig.

Ikke bare tull . Opplevd det selv. Hvis en kvinne ser at andre kvinner snakker med deg så kommer de bort. Du kan ikke argumentere deg ut av biologien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et lite google søk viser at kun 11% definerer seg som feminist, tross for at flertallet er per def feminist. Det sier mye om hvor negativt ladet ordet er, og det er de ekstreme feministene sin feil, en stor del av de støtter ikke engang likestilling 

Det handler mer om at en del tror "feminist" betyr rødstrømpe. Hvis folk satt likhetstegn mellom "sosialist" og "tilber Josef Stalin" ville det ikke vært mange som kalte seg sosialst, heller.

Det viktigste er uansett hva folk gjør, ikke hva de titulerer seg som.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ikke bare tull . Opplevd det selv. Hvis en kvinne ser at andre kvinner snakker med deg så kommer de bort. Du kan ikke argumentere deg ut av biologien 

It goes both ways, kvinner andre menn snakker med blir fort populære kvinner blant flere menn. Det handler bare om at man trigger nysgjerrighet. "Lurer på hva de snakker om?"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du kan ikke noe om biologi. Og de kommer ikke bort fordi du tror de puler mange. De kommer bort fordi du er kjekk og/eller har sjarm. Er selvfølgelig mange menn som går bort til en sjarmerende dame også, de kommer ikke bort fordi de tror hun puler alle som prøver seg på henne. Statistikken er uenig med deg i tillegg så bare voks opp. Det blir ikke biologi bare fordi du sier ordet biologi. Dere må snart legge fra dere det her for dere høres utrolig dumme ut. Det er en sterk anbefaling.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke noe om biologi. Og de kommer ikke bort fordi du tror de puler mange. De kommer bort fordi du er kjekk og/eller har sjarm. Er selvfølgelig mange menn som går bort til en sjarmerende dame også, de kommer ikke bort fordi de tror hun puler alle som prøver seg på henne. Statistikken er uenig med deg i tillegg så bare voks opp. Det blir ikke biologi bare fordi du sier ordet biologi. Dere må snart legge fra dere det her for dere høres utrolig dumme ut. Det er en sterk anbefaling.

Nei. De kommer bort fordi de ser at andre kvinner har valgt deg. Det heter preselection på engelsk og er det mest kraftige "verktøyet" for å tiltrekke kvinner.

Det trumfer høyde og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knooters skrev (4 minutter siden):

Det handler mer om at en del tror "feminist" betyr rødstrømpe. Hvis folk satt likhetstegn mellom "sosialist" og "tilber Josef Stalin" ville det ikke vært mange som kalte seg sosialst, heller.

Det viktigste er uansett hva folk gjør, ikke hva de titulerer seg som.

Ja, og det kommer av at rødstrømpene er de som roper høyest, og derfor komplett ødelagt rykte til feminister, det er jo nettopp den gjengen som i praksis ikke støtter likestilling. 

Viktigste er hva folk gjør ja, unødvendig å sette seg selv i bås 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. De kommer bort fordi de ser at andre kvinner har valgt deg. Det heter preselection på engelsk og er det mest kraftige "verktøyet" for å tiltrekke kvinner.

Det trumfer høyde og alt.

Herregud. STATISTIKK viser at kvinner dømmer i gjennomsnitt dømmer strengere enn menn når det gjelder sexpartnere. Hva er det du ikke forstår? Hvis kvinner tiltrekkes av deg så er det IKKE fordi hun tror du har ligget med masse damer. Dette tror du ikke på selv engang. Kvinner går selvfølgeig ikke etter menn FORDI de har høyere sjanse for å gi henne HPV som hun kan få kreft og dø av. Ærlig talt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, og det kommer av at rødstrømpene er de som roper høyest, og derfor komplett ødelagt rykte til feminister, det er jo nettopp den gjengen som i praksis ikke støtter likestilling. 

Viktigste er hva folk gjør ja, unødvendig å sette seg selv i bås 

Jeg er ikke noe glad i dem, heller. Og jeg gikk faktisk under en mot-parole mot noe de fant på, på 8. mars for halvannet år siden. Men, det er faktisk helt greit i de kretser å være uenig i om sexkjøp skal være lovlig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Herregud. STATISTIKK viser at kvinner dømmer i gjennomsnitt dømmer strengere enn menn når det gjelder sexpartnere. Hva er det du ikke forstår? Hvis kvinner tiltrekkes av deg så er det IKKE fordi hun tror du har ligget med masse damer. Dette tror du ikke på selv engang. Kvinner går selvfølgeig ikke etter menn FORDI de har høyere sjanse for å gi henne HPV som hun kan få kreft og dø av. Ærlig talt. 

Hvis du greier å tenke literanne abstrakt og faktisk lese det jeg faktisk har skrevet så er det pga at man er valgt av flere kvinner som konsept. Det er ikke tilfeldig at kvinner heller legger seg etter en som er gift og valgt av en kvinne enn en som ikke har hatt noen andre...

Skjønte du det nå eller? Eller må du ha en mindre teskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sefanja skrev (På 9.10.2024 den 3.17):

Du har misforstått hva feminisme er. Nå er det flere ulike bølger og varianter av feminisme, mrn ingen av de hater menn. De bare kjemper for reell økonomisk og sosial likestilling mellom kjønn. 

Alle bølger og varianter av feminisme hater gutter og menn jo. Og alle sammen går aktivt inn for å diskriminere gutter og menn. Sist nå illustrert med at Sanitetskvinnene som er Norges største feministiske organisasjon vil beholde mannsdiskrimineringen i "likestillingsloven":

https://www.nettavisen.no/nyheter/norges-storste-kvinneorganisasjon-sier-nei-til-kjonnsnoytral-likestillingslov/s/5-95-2042737#am-comments

Sefanja skrev (På 9.10.2024 den 7.32):

Sånn er det jo blant alle grupper som blir stigmatisert. Når det gjelder feminister i Norge, så mener jeg at du muligens kan finne noen som hater menn i Kvinnegruppa Ottar. Så det siste avsnittet ditt er jeg enig i. Og mange menn sier de elsker feminine kvinner, men de hopper over hva de legger i det begrepet. Kvinner har ikke alltid vært flinke til å støtte hverandre heller. Men hvis folk flest visste hvor mange kvinner som var blitt drept mens de kjempet for din rett til å delta i samfunnet, stemme ved valg og studere på universitetet. Da ville flere kvinner lest Simone De Boviare- Det annet kjønn. De ville skjønt at kampen ikke var over. Men denne kampen må aldri gå på bekostning av menn. Og i dagens samfunn er det ogsåmange menn som faller utenfor. Av de nesten 700 som drepte seg selv i 2023, var over 450 menn, i fengsel er over 90% menn. Av de som dør av fedme, ensomhet, alkoholisme og hjerte/ kar er også flertallet menn. Det dummeste samfunnet kan gjøre er å undervurdere ett kjønn, eller å sette kjønnene opp mot hverandre.

Simone De Boviare ja. Hun som var propagandist for Nazistene under andre verdenskrig, og senere en aktiv maxsist og støtter av Sovjet mens de sendte folk inn i Gulag konsentrasjonsleirene. Og som var en aktiv støttespiller for pedofili, og bidro direkte til overgrep mot barn.

Er det slike sitat fra hun du liker?:

Sitat

No, we don’t believe that any woman should have this choice. No woman should be authorized to stay at home to raise her children. Society should be totally different. Women should not have that choice, precisely because if there is such a choice, too many women will make that one. It is a way of forcing women in a certain direction.

Anonymkode: 72633...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du greier å tenke literanne abstrakt og faktisk lese det jeg faktisk har skrevet så er det pga at man er valgt av flere kvinner som konsept. Det er ikke tilfeldig at kvinner heller legger seg etter en som er gift og valgt av en kvinne enn en som ikke har hatt noen andre...

Skjønte du det nå eller? Eller må du ha en mindre teskje ?

Det handler ikke om at jeg ikke kan tenke abstrakt. Det er du som har skrevet at mange kvinner liker tanken på at mannen har hatt mange kvinner. Dette er tull, og viser at du ikke engang forstår det konseptet du selv presenterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For å utfordre tankesettet ditt litt:

Jeg selv kjenner en del damer som var jomfru og giftet seg med sin første som de hold sammen med i mange år. En samtale som ofte gikk igjen var deres nysgjerrighet på å utforske med andre menn enn partneren. Noen av disse ble skilt for å tilfredsstille denne nysgjerrigheten, andre fortsetter sine forhold enda.

Mennene betrodde seg til meg også. Noe som gikk igjen var at de ikke var seksuelt kompatible, uten å vite dette pga manglende erfaring, før det var for sent. Det kan være skuffende for en mann å finne ut at damen synes at det er ekkelt å suge f eks.

Poenget mitt er: Vil du ha en uerfaren dame som ikke selv enda vet hva hun liker? Hun kan jo oppdage en fetisj som du ikke føler sterkt for, eller så må du gjerne lære henne opp og være svært tydelig på hva du selv liker, og bruke vanvittig med oppmerksomhet på hennes seksuelle behov (som hun forhåpentligvis finner underveis og klarer å formidle).

Og er du selv jomfru? Hvis nei, hvorfor sparte ikke du deg til bare en kvinne? Var du redd for å gå glipp av noe?

Jeg er personlig overbevist om at risikoen for brudd med en jomfru er vesentlig høyere enn en som har lært seg selv å kjenne og vært borti noen menn og funnet sine preferanser. Uansett hvor fantastisk noe er, kan nysgjerrigheten for det ukjente ødelegge.

Endret av Spiren
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...