Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Del Skrevet 24. februar 2006 Nå har jeg kjøpt boka og lest igjennom hele denne, og er motivert til å begynne med dette kostholdet, det virket rett og slett nesten perfekt for meg. Er det noen av dere som har fulgt dette kostholdet og hatt vektnedgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #2 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg har ikke fulgt programmet slavisk, men jeg spiser rugbrødet daglig og vekta går nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #3 Del Skrevet 26. februar 2006 Hva annet spiser du utenom Ingers rugbrød værjenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #4 Del Skrevet 26. februar 2006 Spiser en skive rugbrød til frokost, evt havregryn/grøt, to skiver til lunsj, middag med mye grønnsaker, kylling, fisk eller magert kjøtt. Og en skive til kvelds. Spiser sunt pålegg på brødet. I tillegg spiser jeg en del frukt. Husk å drikke mye når du spiser det brødet hvis ikke kan du få forstoppelse. Etter at jeg begynte med Ingers rugbrød har søthungeren bort i mot forsvunnet. Jeg raser ikke ned i vekt, men pila går nedover. Har gått ned ca to kg i mnd. Hadde jeg trent mer er det mulig det hadde gått raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #5 Del Skrevet 26. februar 2006 Takk for svar Og gratulererer med vektnedgangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #6 Del Skrevet 26. februar 2006 Håper du klarer det også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. februar 2006 #7 Del Skrevet 26. februar 2006 Spiser en skive rugbrød til frokost, evt havregryn/grøt, to skiver til lunsj, middag med mye grønnsaker, kylling, fisk eller magert kjøtt. Og en skive til kvelds. Spiser sunt pålegg på brødet. I tillegg spiser jeg en del frukt. Husk å drikke mye når du spiser det brødet hvis ikke kan du få forstoppelse. Etter at jeg begynte med Ingers rugbrød har søthungeren bort i mot forsvunnet. Jeg raser ikke ned i vekt, men pila går nedover. Har gått ned ca to kg i mnd. Hadde jeg trent mer er det mulig det hadde gått raskere. ← To kilo i måneden er helt fint dersom du ønsker å opprettholde vekttapet over tid. Ellers synes jeg kostholdet ditt høres helt supert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. februar 2006 #8 Del Skrevet 26. februar 2006 To kilo i måneden er helt fint dersom du ønsker å opprettholde vekttapet over tid. Ellers synes jeg kostholdet ditt høres helt supert ut! ← Tusen takk!! Nå blei jeg stolt og glad over meg selv her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå