AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Er ganske stresset for tiden fordi jeg har nå i snart et år slitt med alle mulige problemer nedentil. Har hatt både soppinfeksjoner og bakteriell vaginose i flere runder. Har også hatt noen kjønnssykdommer, så har vært mye på gang. Har også begynt de siste månedene å blø HVER eneste gang jeg har samleie og har oppdaget en snodig lukt fra utfloden. Så gjerne les videre hvis du tror du kan hjelpe meg på noe vis på om jeg burde fremskynde en gynekologtime osv. For 3 måneder siden ish var jeg hos gynekolog og tok en celleprøve som kom tilbake med prøvesvaret «uregelmessige celler av usikker betydning», men jeg fikk under samme gynekologtime påvist bakteriell vaginose, så gynekologen sa det muligens kunne påvirke svaret. Men jeg har blitt satt opp på en ny time for å ta celleprøve i januar, men det står at jeg kan fremskynde timen dersom det skulle oppstå noe i mellomtiden. Siden timen som var i juni har jeg gått fra å blø noen ganger etter samleie til å blø absolutt hver eneste gang (blødning fra livmoren, ikke rifter etc). Kan blø masse om gangen, altså at det renner nedover beina og drypper ned på gulvet, men det kan også være litt mindre blødninger. Blodet kan være alt fra lys rosa, til helt rødt, til brunt og kan også inneholde en del slim og utflod (de gangene jeg småblør, men hvis det fosser ut blod så er det helt ferskt, rødt blod). I tillegg er utfloden min helt på bærtur og kan være tykk, tynn, grå, hvit, gul, grønn, gjennomsiktig og alt mulig rart, og jeg har også fått et utrolig kvalmende og ekkel lukt fra utfloden min! Lukter gjennom buksa og jeg ender opp med å gå på toalettet annen hver time for å vaske meg nedentil og bytte truse/truseinnlegg. Slik skal det jo absolutt ikke være, lukten er IKKE den samme som ved bakteriell vaginose, men jeg klarer ikke å beskrive hva det lukter annet enn at det nesten lukter fårikål og promp…😅 Aldri i mitt liv har jeg har aldri opplevd liknende før for kanskje rundt en måned siden, eller to. Lukten har vært litt av og på, men varer oftest i kanskje en ukes tid før det går over og kommer tilbake. Er det noen som har hørt om liknende eller anbefaler å fremskynde timen? Til info har jeg pstav (satte den for akkurat to år siden) og har vært blødningsfri frem til da dette problemet startet, altså noen måneder siden, men jeg har fått med meg at det ikke er uvanlig at en pstav kan utløse rare blødninger etter noen år med den. Jeg er noen år under 25 år, så skal egentlig ikke behøve å ta celleprøver osv, men det er jo noe galt her. Er livredd for at jeg har kreft… Anonymkode: 5fdbd...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Har du mye sex med fremmede? Tatt vaksinen mot corona? Bruk kondom i det minste. Og ta pause fra sex. Bygg opp immunforsvaret. Vitaminer, sunn mat, mindre sukker og mer mosjon. Anonymkode: 725ff...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Fremskynd timen du. Anonymkode: d85ae...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Fremskynd med en gang, dette høres ikke bra ut og best å sjekke det ut med en gang samt få ordentlige råd på hva du skal gjøre med det! Anonymkode: 7e5af...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå