Stiger Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Hei! Prøver på barn nr 2 og er på min andre runde med letrozol dobbel dose, tatt fra cd 3-7. Er nå på cd 23 og ingen eggløsning enda, fått high på Clearblue eggløsningstest i 5 dager nå. Tidligere har jeg fått el på cd 17, 18 og 21. Litt usikker på hvor lenge jeg skal vente før jeg evt starter på primolut for å fremprovosere blødning? Har PCOS og ikke naturlig eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Vil dro etter 25 dager..men ring gynekolog din å høre. Fåt du ultralyd for å se om egg vokser? Husk at vi med pcos bør ikke bruke eggløsning rester ( for noen kan det funke..men vi har storre sjanse å få falsk positiv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Min gyn sa vel etter 40 dager. Du må nesten høre med din gyn når du skal begynne på progesteron. Anonymkode: d862b...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 7. oktober Forfatter #4 Del Skrevet 7. oktober mommyaka skrev (10 minutter siden): Vil dro etter 25 dager..men ring gynekolog din å høre. Fåt du ultralyd for å se om egg vokser? Husk at vi med pcos bør ikke bruke eggløsning rester ( for noen kan det funke..men vi har storre sjanse å få falsk positiv) Har ikke oppfølging fra gyn nei, så vanskelig å vite. Men ja, får gi det noen dager til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Stiger skrev (10 timer siden): Har ikke oppfølging fra gyn nei, så vanskelig å vite. Men ja, får gi det noen dager til 😊 Spør om å få ultralyd dag 12 og 18. Da vil du kunne se om egget faktisk vokser eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå