Gå til innhold

Når vet man at letrozol ikke har fungert?

Stiger

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver på barn nr 2 og er på min andre runde med letrozol dobbel dose, tatt fra cd 3-7. Er nå på cd 23 og ingen eggløsning enda, fått high på Clearblue eggløsningstest i 5 dager nå. Tidligere har jeg fått el på cd 17, 18 og 21. Litt usikker på hvor lenge jeg skal vente før jeg evt starter på primolut for å fremprovosere blødning? Har PCOS og ikke naturlig eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil dro etter 25 dager..men ring gynekolog din å høre. Fåt du ultralyd for å se om egg vokser? Husk at vi med pcos bør ikke bruke eggløsning rester ( for noen kan det funke..men vi har storre sjanse å få falsk positiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gyn sa vel etter 40 dager. Du må nesten høre med din gyn når du skal begynne på progesteron. 

Anonymkode: d862b...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (10 minutter siden):

Vil dro etter 25 dager..men ring gynekolog din å høre. Fåt du ultralyd for å se om egg vokser? Husk at vi med pcos bør ikke bruke eggløsning rester ( for noen kan det funke..men vi har storre sjanse å få falsk positiv)

Har ikke oppfølging fra gyn nei, så vanskelig å vite. Men ja, får gi det noen dager til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (10 timer siden):

Har ikke oppfølging fra gyn nei, så vanskelig å vite. Men ja, får gi det noen dager til 😊

Spør om å få ultralyd dag 12 og 18. Da vil du kunne se om egget faktisk vokser eller ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...