Gå til innhold

Min plan for vektnedgang, hva tenker du om den?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er min plan for vektnedgang, hva tenker du om den?

Jeg er kvinne på 31 år som skal ned ca 30 kg.

Telle kalorier og registrere alt jeg spiser i Lifesum

Prøve å spise ca 120 gram proteiner per dag (og ca 75g fett & 50g karbohydrater)

Spise 2 måltider per dag

Periodisk faste (spisevindu fra kl 13 til kl 19).

Spise mest mulig ren mat som egg, kylling, laks og grønnsaker, bær, yoghurt

Anonymkode: e6c9b...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er omtrent det jeg har gjort (med unntak av at jeg ikke har hatt fokus på mengde karbohydrater, protein, fett osv) jeg har gått ned 35 kg til nå. Men jeg har ikke fulgt det slavisk, jeg har skeiet ut, sprukket og hatt dager/helger hvor jeg har bestemt meg for å ikke følge det. Har brukt Lifesum og spist mye protein, og etter noen måneder begynte jeg med periodisk faste.

Synes det høres fornuftig ut jeg, mine erfaringer tatt i betraktning!

Anonymkode: 9912b...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er omtrent det jeg har gjort (med unntak av at jeg ikke har hatt fokus på mengde karbohydrater, protein, fett osv) jeg har gått ned 35 kg til nå. Men jeg har ikke fulgt det slavisk, jeg har skeiet ut, sprukket og hatt dager/helger hvor jeg har bestemt meg for å ikke følge det. Har brukt Lifesum og spist mye protein, og etter noen måneder begynte jeg med periodisk faste.

Synes det høres fornuftig ut jeg, mine erfaringer tatt i betraktning!

Så bra at du har klart å gå ned 35 kg! Hvor lang tid brukte du på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres greit ut dette hvis du klarer å holde deg noenlunde til denne planen over tid. Om du kun skal spise to måltider er det viktig og spise nok mengde og bra kvalitet til de to måltidene. Ellers er det stor risiko for å skeie ut utenom.

Ville også tenkt på noe fysisk aktivitet i tillegg. 

Anonymkode: 29882...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så bra at du har klart å gå ned 35 kg! Hvor lang tid brukte du på det?

Har brukt ca 16-17 mnd. Har vært både sommerferier og jul i mellom der, sånn at jeg har tillatt meg selv litt utskeielser da, og ikke holdt meg slavisk til planen hele veien. Dette er en livsstilsendring, ikke en slankekur.

Nå har det stoppet opp litt, jeg ønsker å gå ned fem-seks kilo til. Stresser ikke med det, vekta varierer jo uansett med et par kilo i løpet av uka. Får heller stabilisere litt her hvis det er det som trengs, før jeg fortsetter videre ned. Men bikker det mot slankekur istedenfor livsstilsendring, så får jeg heller være her jeg er nå - for lavere inntak enn dette blir for lite for meg føler jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...