AnonymBruker Skrevet 26. oktober #81 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg såg i ti minutter eller noe sånt, og da hun gamle dama kom i viduet til hun jenta, avsluttet jeg....er det virkelig spennende med sånn overnaturlig? skulle ønske jeg syns det, men.... Anonymkode: 605c5...d3e 10 minutter, da fikk du jo med deg absolutt ingenting Anonymkode: 51bec...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. oktober #82 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Poenget er sikkert at man skal ledes til treet og ikke oppsøke det selv. Anonymkode: 51bec...3f9 Ja, det tror jeg også. Treet er nok bare for noen utkårede til riktig tid. Mulig disse barna er involvert i det. Boyd på sin side havnet i huler under bakken når han gikk inn, gjorde han ikke? Så mulig hver person har "sin gren" i treet. Eller ikke. Hvem vet... man får lite svar på ting så.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #83 Del Skrevet 26. oktober Bombasi skrev (1 time siden): Ja, det tror jeg også. Treet er nok bare for noen utkårede til riktig tid. Mulig disse barna er involvert i det. Boyd på sin side havnet i huler under bakken når han gikk inn, gjorde han ikke? Så mulig hver person har "sin gren" i treet. Eller ikke. Hvem vet... man får lite svar på ting så.. Nettopp! Man skjønte jo med en gang at det kom til å gå galt da han oppsøkte treet selv. Jo, det var noe sånt som skjedde med Boyd. Jeg er så sykt spent på slutten Anonymkode: 51bec...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 28. oktober #84 Del Skrevet 28. oktober Likte litt av 1 sesong, men blir bare mer og mer forvirrende. Er den nye sesongen verdt det?🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #85 Del Skrevet 28. oktober Vålull skrev (17 timer siden): Likte litt av 1 sesong, men blir bare mer og mer forvirrende. Er den nye sesongen verdt det?🤣 Selvsagt er det verdt det! Anonymkode: 51bec...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #86 Del Skrevet 10. november Får ikke lov av samboer å se på den. Får masse mareritt og blir livredd for å gå ut i mørket😅🙈 Anonymkode: 1e3eb...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #87 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Får ikke lov av samboer å se på den. Får masse mareritt og blir livredd for å gå ut i mørket😅🙈 Anonymkode: 1e3eb...8d2 Haha, SÅ skummel vil jeg ikke si den er. Verre med "Nattsvermeren" og slike filmer, i FROM er jo alt overnaturlig Anonymkode: 51bec...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. november #88 Del Skrevet 11. november Sett epi 8 av s 3 idag og syns det er bare kjedelig for tiden. Lite spenning og forvirrende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #89 Del Skrevet 11. november Djungelvrål skrev (42 minutter siden): Sett epi 8 av s 3 idag og syns det er bare kjedelig for tiden. Lite spenning og forvirrende Ja enig. Det har dabbet av etter Tabitha kom tilbake med det nye folket. Lurer jo selvfølgelig hva/hvem som er i magen til Fatima, men ellers så er det ikke like pirrende lenger. Anonymkode: 51bec...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 11. november #90 Del Skrevet 11. november Episoden i dag var i det minste litt mer oppklarende mtp at alt startet med barna. Men hvis det er meningen at de to siste episodene skal oppklare alt får de hastverk. Det er veldig mye løse tråder og serien har allerede kastet vekk mye tid på unødvendig medmenneskelig drama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #91 Del Skrevet 11. november Minitroll skrev (6 minutter siden): Episoden i dag var i det minste litt mer oppklarende mtp at alt startet med barna. Men hvis det er meningen at de to siste episodene skal oppklare alt får de hastverk. Det er veldig mye løse tråder og serien har allerede kastet vekk mye tid på unødvendig medmenneskelig drama. Er man helt sikker på at det ikke blir en sesong til? Anonymkode: 51bec...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 11. november #92 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er man helt sikker på at det ikke blir en sesong til? Anonymkode: 51bec...3f9 Kan jo hende, men om det blir et langt opphold risikerer de at folk mister interessen. Kjenner selv på at jeg lett kan gjøre det. Elsket for eksempel 1.ses av yellowjackets. Ble skuffet over ses 2. nå vet jeg ikke engang om det har kommet en sesong 3.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #93 Del Skrevet 11. november Minitroll skrev (1 time siden): Kan jo hende, men om det blir et langt opphold risikerer de at folk mister interessen. Kjenner selv på at jeg lett kan gjøre det. Elsket for eksempel 1.ses av yellowjackets. Ble skuffet over ses 2. nå vet jeg ikke engang om det har kommet en sesong 3.. Enig. Sånn er jeg med Outlander, mistet helt interessen for det. Anonymkode: 51bec...3f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 16. november #94 Del Skrevet 16. november Nå har jeg endelig sett alt som er lagt ut, og kan lese tråden. Har sittet altfor lenge oppe den siste uka og sett serien etter barnas leggetid, hatt søvnmangel på dagtid og vært redd når jeg legger meg fordi mannen er bortreist. 😂 Godt det snart er over. 😂 Liker serien godt, men håååper de greier å avslutte serien i tide eller i det minste ikke dra den helt ut ved å stadig innføre nye ting. Begynner å bli nok nå. Skulle ønske noe kunne svares ut i det minste, i stedetfor å bare eskalere. Jeg har svært liten tålmodighet med serier som bare drar den ut for lenge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 16. november #95 Del Skrevet 16. november ElectricScum skrev (På 15.10.2024 den 23.01): Liker serien. Passer meg ypperlig med litt overnaturlige greier, men at det ikke blir for dominerende i den forstand at det kun er horror, blod og monstre. Jeg må ha litt menneskelige relasjoner og annet som skjer en full-on-action og horror show. Liker uløste mysterier som ligger og lurer under overflaten hele tiden. Hadde de fått noe fet stemningsmusikk sånn som i DARK så hadde den hoppet enda et hakk opp på skalaen. Jeg har bare sett sesong 1 av DARK, er de to andre også bra? Slutter det fornuftig? Må nok se sesong 1 om igjen, gikk for lang tid mellom S1 og S2 så jeg skjønte ingenting av sesong 2 og ga opp for noen år siden. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. november #96 Del Skrevet 16. november issoras skrev (5 timer siden): Nå har jeg endelig sett alt som er lagt ut, og kan lese tråden. Har sittet altfor lenge oppe den siste uka og sett serien etter barnas leggetid, hatt søvnmangel på dagtid og vært redd når jeg legger meg fordi mannen er bortreist. 😂 Godt det snart er over. 😂 Liker serien godt, men håååper de greier å avslutte serien i tide eller i det minste ikke dra den helt ut ved å stadig innføre nye ting. Begynner å bli nok nå. Skulle ønske noe kunne svares ut i det minste, i stedetfor å bare eskalere. Jeg har svært liten tålmodighet med serier som bare drar den ut for lenge. Man skjønner at det er samme skaperene som i Lost fordi det er samme opplegg, begynner veldig bra også blir det så mye mysterier viklet inn i hverandre at skaperevne selv blir forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #97 Del Skrevet 16. november (endret) issoras skrev (5 timer siden): Nå har jeg endelig sett alt som er lagt ut, og kan lese tråden. Har sittet altfor lenge oppe den siste uka og sett serien etter barnas leggetid, hatt søvnmangel på dagtid og vært redd når jeg legger meg fordi mannen er bortreist. 😂 Godt det snart er over. 😂 Liker serien godt, men håååper de greier å avslutte serien i tide eller i det minste ikke dra den helt ut ved å stadig innføre nye ting. Begynner å bli nok nå. Skulle ønske noe kunne svares ut i det minste, i stedetfor å bare eskalere. Jeg har svært liten tålmodighet med serier som bare drar den ut for lenge. Helt enig. Synes de to første sesongene var bra, men nå begynner det å dra for mye ut uten svar. Noen svar og løsninger må komme snart. Er bare to episoder igjen av sesongen. Forstår forøvrig heller ikke hvorfor de ikke aktivt prøver å stoppe/fange jævlene fra å komme ut av hulen. De kan lage feller eller bruke talisman foran åpningen.... Endret 16. november av K_mb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 16. november #98 Del Skrevet 16. november K_mb skrev (15 minutter siden): Helt enig. Synes de to første sesongene var bra, men nå begynner det å dra for mye ut uten svar. Noen svar og løsninger må komme snart. Er bare to episoder igjen av sesongen. Forstår forøvrig heller ikke hvorfor de ikke aktivt prøver å stoppe/fange jævlene fra å komme ut av hulen. De kan lage feller eller bruke talisman foran åpningen.... Ja, eller fange en for å se hva som skjer med de i dagslys? Mye mer interessant enn å analysere tallrekker gjemt i flasker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november #99 Del Skrevet 16. november issoras skrev (3 minutter siden): Ja, eller fange en for å se hva som skjer med de i dagslys? Mye mer interessant enn å analysere tallrekker gjemt i flasker. Enig! Begynner å bli lei tallrekker og tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. november #100 Del Skrevet 18. november Like dum episode i dag igjen. Det blir garantert ingen oppklaring neste mandag. Bare mere folk som løper formålstløst rundt i skogen, ispedd bleke barn og halvdød geisha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå